جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برکناری یکی از وزرای کابینه «ترزا می» قوت گرفت

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب: 564103
وزیر توسعه بین‌ المللی انگلیس به دلیل ۱۲ دیدار محرمانه‌ با مقامات رژیم صهیونیستی در ماه آگوست سال جاری میلادی احتمالاً برکنار می‌شود.
برکناری یکی از وزرای کابینه «ترزا می» قوت گرفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایندیپندنت، «ترزا می» نخست‌ وزیر انگلیس درصدد برکناری «پریتی پاتل» (Priti Patel) وزیر توسعه بین‌ المللی این کشور است که بدون اطلاع وی در سرزمین های اشغالی با مقامات رژیم اشغالگر قدس دیدار کرده بود.

این در حالیست که نخست‌ وزیر انگلیس از وزیر توسعه بین‌ المللی این کشور که برای سفر کاری به «اوگاندا» سفر کرده بود، خواسته است تا فوراً به کشور بازگردد.

گزارش ها حاکیست «پریتی پاتل» درباره جزئیات سفر خود به سرزمین های اشغالی و دیدارهای محرمانه اش با برخی مقامات این رژیم تلاش کرده بود «ترزا می» نخست‌ وزیر انگلیس را فریب دهد.

لازم به ذکر است، وزیر توسعه بین‌ المللی انگلیس دو روز پیش یعنی دوشنبه هفته جاری به دلیل ۱۲ دیدار بدون اطلاع با مقام‌های رژیم صهیونیستی از جمله دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم از «ترزا می» عذرخواهی کرده بود.

گفتنی است، دیدارهای «پریتی پاتل» وزیر توسعه بین‌ المللی انگلیس در جریان ۲ روز سفر وی به سرزمین های اشغالی در ماه آگوست سال جاری میلادی صورت گرفته بود.
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *