جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

خروج از مرز مهران فقط با ویزا وگذرنامه

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 563795
سرهنگ علی جمالی گفت: متاسفانه در چند روز باقی مانده تا اربعین حسینی اخبار کذبی مبنی بر تردد بدون ویزا و گذرنامه و بازشدن مرز در شبکه‌های مجازی منتشر شده است.
خروج از مرز مهران فقط با ویزا وگذرنامه
به گزارش جهان نيوز، یک مسئول انتظامی با اشاره به شایعاتی با مضمون رایزنی مسئولان لشکری و کشوری با کشور عراق و بازشدن مرز مهران در روز‌های باقی مانده به اربعین، خاطرنشان کرد: این خبر‌ها کاملا بی اساس بوده و خروج از مرز مهران فقط با گذرنامه و ویزا امکان پذیر است.

سرهنگ جمالی در ادامه اظهار داشت: پلیس فتا با رصد ۲۴ ساعته فضای سایبری با شایعه سازان و مخلان نظم و امنیت در این فضا برخورد قانونی می‌کند.

رئیس پلیس فتا ایلام همچنین با هشدار به زائران بدون ویزا و گذرنامه که در شهر مهران حضور دارند، گفت: استدعا داریم هموطنان عزیز به شهر‌های خود بازگردند و فریب شایعه سازان فضای سایبری را نخورند.

گفتنی است در چند روز گذشته بیش از یکصد هزار نفر از هموطنان بدون ویزا و گذرنانه توسط پلیس ایلام به شهر‌های خود بازگردانده شدند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *