جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
شرایط بازیکنان ما بهتر شده است

شفر: نمی‌توانم به کی‌روش نظرم را تحمیل کنم

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 563185
سرمربی استقلال می گوید از حضور بازیکنانش در تیم ملی خوشحال می شد.
شفر: نمی‌توانم به کی‌روش نظرم را تحمیل کنم
به گزارش جهان نيوز، وینفرد شفر در پایان تمرین امروز استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:

نمی توان به کی روش ایراد گرفت
یک مربی می تواند خیلی بیشتر خوشحال باشد زمانی که بازیکنانش در تیم ملی بازی کنند من نمی توانم از اینکه آنها برگشتند خوشحالم. دوباره تاکید می کنم که ما اصلا نمی توانیم به کارلوس کی روش تاکید کنیم که شما باید این بازیکنان را نگه می داشتید یا نه و این نظر ایشان است و چیزی که ایشان تصمیم می گیرند همان است  دیگر تمام.
شرایط بازیکنان مان بهتر شده است
امیدوارم در آینده آقای کی روش از ما بازیکنان بیشتری را به تیم ملی دعوت کنند و در این 4 هفته ای که من آمدم بازیکنان ما شرایط بهتری دارند و بیشتر از قبل به تیم ملی دعوت می شوند و امیدوارم تعداد بیشتری به تیم ملی دعوت شوند.
 
در کیش اردو می زنیم
قرار بود به عمان سفر کنیم که نشد و اکنون به کیش خواهیم رفت. الان بازیکنان می توانند صبح و بعدازظهر تمرین کنند که این خیلی کمکشان خواهد کرد و می توانند با هم تمرین کنند و فیلم ببینند و راجع به مسائل مختلف جلسه بگذاریم.
تمرین در زمین جدید؟
ما بعد از این اردو به زمین تمرین جدیدمان خواهیم رفت و آنجا برای هویت باشگاه جای خوب و مهم است و می تواند خانه بازیکنان باشد و در این مدت هم بازیکنانی که در گذشته به دلایلی در کنار تیم نبودند می توانند تمرین کنند و به هماهنگی لازم برسند.
 
اتمسفر تیم مثبت شده است
اتمسفری که اطراف تیم در تمرین و بازی ها هست خیلی خوب است. روحیه تیمی و کار تیمی بسیار خوب است. هوادارانمان می بینند و خیلی خوشحالند که عملکرد تیمی ما بهتر شده و آنها خوشحالند که ما کار تیمی خوبی را دنبال می کنیم و این برای ما حائز اهمیت است. ما بهترین هواداران داریم و آنها می توانند احساس کنند که عملکرد تیمی ما بهتر شده در صورتی که قبل از این آنها از این موضوع رضایت نداشتند اما اکنون آنها احساس می کنند که شرایط تیمی مان بهتر شده است. باخت در دربی اتفاق مهم نبود و آن بازی فقط 3 امتیاز داشت که ما نتوانستیم بگیریم و ما در آینده بازی های بیشتری داریم که هواداران تغییرات را احساس می کنند.
منتظر دربی برگشت هستیم
همه بازیکنان با صددرصد توانشان کار می کنند و ما بازی های زیادی داریم که در انتظار بازی های بعدی و دربی برگشت و موفقیت در آنها هستیم.
اردوی عمان لغو شد
قرار بود به عمان سفر کنیم که نشد و اکنون به کیش خواهیم رفت. الان بازیکنان می توانند صبح و بعدازظهر تمرین کنند که این خیلی کمکشان خواهد کرد و می توانند با هم تمرین کنند و فیلم ببینند و راجع به مسائل مختلف جلسه بگذاریم.
رزومه دو مربی را بررسی کرده ایم
رزومه دو مربی را به هیات مدیره و مدیریت باشگاه ارائه کرده ام و امیدوارم که هیات مدیره این رزومه ها را بررسی کنند و چراغ سبز نشان دهند و بعد از چراغ سبز باشگاه یکی از این دو مربی یا هر دو مربی را داشته باشیم.
یک دستیار ایرانی به ما نزدیک است
یک دستیار ایرانی داریم که خیلی به ما نزدیک است و می خواهد که یاد بگیرد ولی درباره دستیار خارجی زمان در حال گذر است و نباید بیشتر از این زمان را از دست بدهیم. استقلال یک باشگاه عادی نیست و یکی از بهترین باشگاه های آسیاست. شاید و شاید کاری از ما انجام نمی دهد و باید به آن چیزهایی که می خواهیم برسیم.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *