جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سورپرایز جدید کی‌روش در تیم ملی

لیست نهایی تیم ملی اعلام شد

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 563125
کی روش اسامی بازیکنان دعوت شده برای دیدار دوستانه در روزهای فیفا را اعلام کرد.
لیست نهایی تیم ملی اعلام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی بازیکنان دعوت شده برای مسابقات دوستانه روزهای فیفا در آبان ماه (نوامبر) را اعلام کرد. تمرین تیم ملی فوتبال امروز درتهران و با حضور بازیکنان داخلی آغاز می شود که بازیکنان در این اردو، تمرینات ریکاوری خود را در مرکز تیمهای ملی پیگیری می کنند.

تیم ملی صبح روز دوشنبه عازم اتریش می شود تا اردوی تدارکاتی خود را در اروپا ادامه دهد. 

بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی به شرح زیر هستند:
 دروازبانان: علیرضا بیرانوند  از پرسپولیس امیر عابدزاده از ماریتیمو پرتغال، محمد رشید مظاهری از ذوب آهن

 مدافعان: میلاد محمدی از آخمات گروزنی، مرتضی پور علی گنجی از السد قطر، رامین رضائیان از اوستنده بلژیک، روزبه چشمی از استقلال تهران، سعید آقایی از سپاهان، سید جلال حسینی از پرسپولیس، وریا غفوری از استقلال تهران.

 هافبک ها: احمد عبدالله زاده از فولاد خوزستان، اکبر ایمانی از پدیده، علی کریمی از سپاهان، اشکان دژاگه، احسان حاجی صفی از پانیونیوس، امید ابراهیمی ازاستقلال تهران ،سعید عزت اللهی از آمکار پرم، سامان قدوس از اوسترسوندز سوئد.

 مهاجمان: علیرضا جهانبخش از آلکمار، کریم انصاری فرد از المپیاکو، کاوه رضایی از شارلوا، مهدی طارمی از پرسپولیس، مهدی ترابی از سایپا، رضا قوچان نژاد ازهیرنوین ،سردار آزمون از روبین کازان و وحید امیری از پرسپولیس.
منبع: فدراسیون فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *