کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مستاجران :

کنترل هوایی مرز مهران با 8 پهپاد

14 آبان 1396 ساعت 10:04

فرمانده هواناجا گفت: با استفاده از ۸ فروند پهپاد پایش تصویری نوار مرزی مرز مهران در کنار گشت‌های هوایی با بالگرد از اقدامات جدید در ماموریت اربعین امسال است.


به گزارش جهان نیوز، سردار خلبان حسین علی مستاجران اظهار داشت: هواپیمایی امسال با تجهیزات جدید و بهره برداری کامل توان رزمی و عملیاتی خود در کنار پلیس‌های تخصصی در خدمت زائران حسینی (ع) است.

وی افزود:در مرز مهران ۷ فروند بالگرد،۸ فروند پهپاد و یک فروند هواپیما مستقر است و در برای تامین امنیت زائران در طول نوار مرزی و مسیر‌های منتهی به شهر مهران پرواز می کنند.

این مقام انتظامی با اشاره ۲۱ سورتی پرواز و ۴۱ ساعت گشت هوایی توسط بالگرد‌های هواناجا در مرز مهران، تصریح کرد: در کنار گشت‌های هوایی با استفاده از ۸ فروند پهپاد، پایش تصویری نوار مرزی و مسیر راهپیمایی زائران تا سالن پایانه را انجام می‌دهیم.

مسئول کمیته هوایی قرارگاه اربعین ناجا تاکید کرد: تمامی گشت‌های هوایی و پایش تصویری نوار مرزی و مسیر پیاده روی زائران،برای افزایش امنیت و احساس امنیت زوار است.

فرمانده هواپیمایی ناجا در پایان با بیان خلاقیت و توانمندی خلبانان‌های هواناجا، افزود: تاکنون هیچ مشکل و حادثه هوایی نداشتیم و بالگرد‌های ناجا توانایی پرواز در شرایط جوی ناپایدار و سخت را دارند.

منبع:میزان


کد مطلب: 563095

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/563095/کنترل-هوایی-مرز-مهران-8-پهپاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com