پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
شیخ‌الاسلام:

جنایت‌های بی‌شمارآمریکا علیه ملت ایران

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 563077
عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: آمریکا قبل و بعد از انقلاب جنایت‌های زیادی علیه ملت بی گناه کشورمان انجام داد.
جنایت‌های بی‌شمارآمریکا علیه ملت ایران
به گزارش جهان نيوز، حسین شیخ‌الاسلام عضو جامعه اسلامی مهندسین درباره دشمنی های آمریکا نسبت به ملت ایران اظهار کرد: در طول این چند دهه رفتار آمریکا در قبال ملت ایران هیچ تغییر نکرده و آمریکا همان آمریکای جنایتکار سابق است.

وی ادامه داد: ماهیت آمریکا  اشغالگری است، سرزمینی که اکنون در آن حکومت می‌کنند متعلق به بومی‌های آمریکا بود که اشغالش کردند بعد با بومی‌ها قرارداد بستند و به آن عمل نکردند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین اضافه کرد: آمریکا با وجود اینکه می‌دانست بمب اتم چه خطراتی و تاثیرات فجیعی دارد علیه مردم  هیروشیما از آن استفاده کرد.

شیخ‌الاسلام با بیان اینکه ژاپن بعد از انداختن بمب اول تسلیم شد اما آمریکا بمب دوم را هم روی ژاپن انداخت، افزود: آمریکا قاتل ملت ویتنام است، آمریکا کودتای 28 مرداد را در کشورمان اجرا کرد و بعد شاه فراری را برگرداند و جنایت‌هایی علیه ملت بی گناه کشورمان انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا مسئول کشتار 15 خرداد 42 است و به شاه تحمیل کرد که کاپیتولاسیون را مرداد 43 در مجلس تصویب کند که نیروهای آمریکایی هر جنایتی انجام دادند، در ایران محاکمه نشود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *