سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

راز قتل مادر و خواهر در سینه دختر 10 ساله +عکس

يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 563043
تنها بازمانده جنایت خانوادگی محله نعمت‌آباد برای عمویش درخواست قصاص کرد. او مدعی است چون مادرش متوجه ارتباط پنهانی عمویش با زن دیگری شده بود، به قتل رسید.
راز قتل مادر و خواهر در سینه دختر 10 ساله +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از جام جم آنلاین، در این پرونده احمد روزهای پایانی شهریور امسال در جریان کینه و انتقامی که از خانواده برادرش داشت به خانه آنها در محله نعمت‌آباد رفت. او همسر برادرش و دختر چهار ساله او را کشت و در قتل دختر 10 ساله آنها ناکام ماند. او با دستور بازپرس محسن مدیرروستا، رئیس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران بازداشت شد و در جریان تحقیقات مدعی بود به خاطر سوءظن به رفتار عروس خانواده دست به جنایت زده است، اما تحقیقات نشان می‌داد این زن با کسی در ارتباط نبوده است.

دیروز آذین، دختر ده ساله که تنها بازمانده این جنایت بود، همراه مادربزرگ و پدربزرگش درحالی که دستانش باندپیچی شده بود، برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران آمد و گفت: آن شب پدرم در حجره محل کارش بود. نیمه شب صدای جیغ مادرم را شنیدم. چراغ را که روشن کردم، مرد قدبلندی که کت به تن داشت، کلاه‌گیس به سر و صورتش را پوشانده بود، دیدم که با مادرم درگیر بود و او را کتک می‌زد و زخمی کرده بود. به سمتش رفتم. پای آن مرد را که گرفتم کلاه‌گیس و پارچه از چهره‌اش افتاد. فهمیدم عمو احمد است. او ما را با چاقو زد و فرار کرد. بیهوش شدم و وقتی به‌هوش آمدم ماموران در خانه ما بودند. در بیمارستان به یک مامور گفتم عمویم ما را زخمی کرده است.

دختر 10 ساله ادامه داد: چند بار تحت‌عمل جراحی قرار گرفتم و یک ماه در بیمارستان بستری بودم. کابوس آن شب هنوز با من است. 40 روز بعد از ماجرا زمانی که مرخص شدم و به خانه پدربزرگم در سنندج رفتم، آنها مرا به گورستان شهر بردند که فهمیدم مادر و خواهرم فوت شده‌اند.

دختر نجات یافته ادامه داد: سه ماه پیش عمویم با زنی به خانه‌مان آمده بود. مادرم که پی به ارتباطشان برد، مانع حضورشان در خانه شد و هردو را بیرون کرد. عمویم می‌گفت حالا که آبرویم را می‌بری و ما را بیرون می‌کنی تو را می‌کشم. مادرم تلفنی موضوع را به زن عمویم گفت. دیگر از عمویم خبری نبود تا این‌که آن شب آمد و این جنایت را رقم زد. برای عمویم قصاص می‌خواهم.مادربزرگ و پدربزرگ آذین نیز برای قاتل دخترشان درخواست قصاص کرده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *