پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

انگشترهایی که دردسرساز می‌شوند

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 562834
گیرکردن انگشتر و حلقه‌های فلزی در دست شهروندان یکی از حوادثی است که باعث می‌شود افراد حادثه دیده به آتش‌نشانی مراجعه کنند.
انگشترهایی که دردسرساز می‌شوند
به گزارش جهان نيوز، یکی از حوادثی که در سالهای اخیر روز به روز در حال افزایش است و تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی با آن مواجه هستند، حادثه گیرکردن انگشتر و حلقه‌های فلزی در انگشتان دست شهروندان است.

"حادثه انگشتری" به دلایل مختلفی رخ داده و باعث می‌شود افراد حادثه‌دیده به ایستگاه‌های آتش‌نشانی مراجعه کنند تا آتش‌نشانان به یاری آنها شتافته و فرد حادثه دیده را از درد تورم انگشت دست نجات دهند.

کارشناسان حوزه پیشگیری از حوادث سازمان آتش‌نشانی تهران در این‌باره توصیه می‌کنند در صورت گیرکردن حلقه انگشتری و متورم شدن انگشتان، بهتر است از دستکاری بیشتر انگشتر برای خارج کردن آن از انگشت دست اجتناب کنند چون این کار علاوه بر افزایش درد باعث جراحت انگشتان نیز می‌شود.

افرادی که با ابزار و دستگاه‌های صنعتی کار می‌کنند در وهله نخست باید در هنگام کار دقت زیادی داشته باشند، از تجهیزات ایمنی استفاده کرده و در دست و انگشتان خود زیورآلات از جمله انگشتر و هر نوع حلقه فلزی نداشته باشند.

کارشناسان آتش‌نشانی، به شهروندان توصیه می‌کنند که در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه‌روز، قبل از انجام هر کاری سریعاً فرد حادثه دیده را به نزدیکترین ایستگاه آتش‌نشانی آورده و از آتش‌نشانان درخواست کمک کنند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *