پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
کیهان ملکی:

به‌ جای‌ برجام، به‌ وعده‌ها عمل‌ کنیم

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 562759
کیهان ملکی بازیگر سینما گفت: از طریق برجام امیدهایی شکل گرفت که شاید بیش از آنچه باید روی آن حساب شده است. دلایل مختلفی در این عدم موفقیت وجود دارند.
به‌ جای‌ برجام، به‌ وعده‌ها عمل‌ کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از صبح نو، سال‌ها پیش و در زمانی که شبکه پنج یا همان تهران سابق، حال روز خوبی داشت و در نبود شبکه‌های اجتماعی، مخاطبان زیادی زمانشان را در مقابل تلویزیون می‌گذراندند، سریالی به‌نام روزگارجوانی ازاین شبکه پخش می‌شد که با فضای مناسب و تیم بازیگری جوان، توانست بینندگان بسیاری را با خود همراه سازد. قطعاً ستاره اصلی این مجموعه که بازیگرانی چون آقای امین حیایی را در خود داشت، بازیگر نقش شخصیت احد بود که آقای کیهان ملکی آن را بازی می‌کرد. او توانست با لهجه شیرین آذری و ری‌اکشن‌های احساسی، دل از مخاطبان برباید و به شهرت دست یابد. ملکی پس از آن و حتی تا به امروز، بازیگر پرکاری نبوده ولی در اکثر نقش‌هایی که حضور داشته موفق بوده است. به‌جز روزگارجوانی، مجموعه‌هایی مثل همسایه‌ها، هوش سیاه، پهلوانان نمی‌میرند و روزهای اعتراض نیز از دیگر سریال‌های مشهوری هستند که ملکی در آنها دیده شده است.

«کیهان ملکی» با اشاره به فراموش نشدن نقش احد در سریال «روزگارجوانی» گفت: هنوزم مرا به نام احد می‌شناسند! البته با شخصیت‌های جهان و شهاب نیز می‌شناسند. پس از نقش احد، شخصیت‌های زیاد دیگری را نیز بازی کردم که برایم دلنشین بود. احد، اگزجره شده شخصیت آدم بود. در ساحت بخش مثبت انسان و شاید از جهتی تقدیس بشر بود. احد شخصیتی عارفانه داشت که به وجود آمده از حضورش در جبهه و پس از آن بود. شخصیت احد را واقعاً دوست داشتم. پس از آن، کاراکترم در سریال «هوش سیاه» را نیزبسیار دوست دارم. بعد از آن و با کمی فاصله، نقشم درسریال «همسایه‌ها» نیز برایم جذاب است.

پیشنهادات‌ایده‌آل‌ نیستند
بازیگر سریال هوش سیاه2 درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: از تلویزیون پیشنهاداتی داشته‌ام ولی با ایده‌آل‌هایم فاصله زیادی داشتند و برای همین از دوستان عذرخواهی کردم. در روزهای آتی یک فیلم سینمایی با نقش‌آفرینی من اکران خواهد شد. این فیلم محصول مشترک ایران، افغانستان، انگلستان و هند است. البته اینکه محصول در کجا فیلمبرداری شده و محصول کدام کشورهاست، دو موضوع از هم جداست. ظاهراً قرار است بحث پخش خارجی این فیلم اجرایی شود. نام این فیلم «اتوپیا» است که البته نقش کوتاهی در آن دارم. بیشتر ارتباط دوستانه‌ام با شخصی که کست کار را برعهده داشت، باعث حضورم دراین فیلم شد.

نباید معطل‌ برجام‌ شد
کیهان ملکی درباره پست‌های جنجالی اخیرش در فضای مجازی، بیان کرد: مورد اول من مصادف شد با برخی اخبار درباره یکی از شخصیت‌های سیاسی که البته اصلاً به آن شکل نبود و ارتباطی با آن موضوع نداشت. در آن پست پیشنهاد کرده بودم نواقص قانون در موضوعات مختلف تکمیل شود و شک و شبهه‌ای باقی نماند. تمام مشکلات از طریق قانون پیگیری شود. به نظرم باید دراین موارد کمی سیستماتیک‌تر عمل شود. بیش از چهارسال است که درگیر برخی حواشی شده‌ایم که ریشه در سال‌های قبل دارد. از طریق برجام امیدهایی شکل گرفت که شاید بیش از آنچه باید روی آن حساب شده است. دلایل مختلفی در این عدم موفقیت وجود دارند. برخی از مشکلات به ما برمی‌گردد و برخی هم به دلایل خارجی و رفتار دولت آمریکا. امروز بیش از سه سال برای دولت زمان باقی است که می‌تواند با این سؤال که چرا برجام نتیجه نداد، سپری شود یا اینکه به تعهدات و وعده‌هایی که مردم با آن پای صندوق آمده‌اند، عمل کند.

توزیع‌ ثروت‌ عادلانه‌ نیست
ملکی با اشاره به مطالباتش از دولت گفت: من به عنوان کسی که به جریانی رأی داده‌ام که از ما خواسته پیگیرش باشیم و مطالبه کنیم؛ در همان راستا سؤال می‌کنم. من به این دولت رأی داده‌ام و انتظار دارم پیگیر وعده‌هایی که داده‌اند باشیم. به نظرمن قبل از هرچیز باید مدیریت توزیع ثروت صورت پذیرد. تولید مدرن، جذب توریسم و هرچیزی که بتواند به اقتصاد کمک کند، نیاز امروز است. جریان اقتصادی کشورما سال‌ها دولتی یا شبه دولتی بوده و این که بخواهیم به یکباره آن را بدون فرهنگی‌سازی و ایجاد زیرساخت، خصوصی کنیم شدنی نیست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *