جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷

تاجزاده: عده‌ای می‌خواهند روحانی را نابود کنند!

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 562726
مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح‌طلب و از دستگیرشدگان فتنه سال ۸۸، به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با سایت جماران در پاسخ به این سؤال که "برخی از اطرافیان آقای روحانی می‌گویند وی دیگر نیاز به رای مردم ندارد و می‌تواند بدون توجه به افکار عمومی کار خود را به پیش ببرد"
تاجزاده: عده‌ای می‌خواهند روحانی را نابود کنند!
به گزارش جهان نيوز ، مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح‌طلب و از دستگیرشدگان فتنه سال ۸۸، به تازگی در بخشی از مصاحبه خود با سایت جماران در پاسخ به این سؤال که "برخی از اطرافیان آقای روحانی می‌گویند وی دیگر نیاز به رای مردم ندارد و می‌تواند بدون توجه به افکار عمومی کار خود را به پیش ببرد"، گفت:

«من نمی‌دانم این اطرافیان چه کسانی هستند، اما یقین دارم خود آقای روحانی این تعبیر را ندارد. علت آن هم این است که آقای روحانی از امروز تا روزی که ریاست جمهوری را تحویل دهد، با مشکلاتی مواجه خواهد شد که جز با حمایت این ملت نمی‌تواند از پس آنها برآید. اگر وضعیت کشور ما به گونه‌ای بود که رئیس جمهور می‌توانست رای بگیرد و بعد از آن بی‌اعتنا به افکار عمومی کار خود را انجام دهد، می‌توانست چنین رویکردی داشته باشد، اما در شرایط کشور ما چنین رفتاری امکان پذیر نیست«.
او افزوده است:

«دست و پای روحانی با وجود حمایت ۲۴ میلیونی بسته است، اگر احساس کنند که این ۲۴ میلیون هم دیگر از وی حمایت نمی‌کنند، نابودش خواهند کرد. اما من فکر می‌کنم که آقای روحانی در عین حال می‌خواهد تعامل لازم را هم داشته باشد. مثلا در همین ماجرای وزارت علوم، روحانی تعامل کرد، اما به این معنی نیست که بر سر حقوق دانشجویان معامله کرد. چرا که روحانی می‌داند به حمایت دانشگاه نیاز داد. به همین جهت من خوشحالم که آقای غلامی برای تحقق وعده‌های روحانی تلاش خواهد کرد.[۱]

*قضاوت درباره صحبت‌های تاجزاده را به عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم.
طرفه آنکه این روزها بیشترین صدای انتقاد و اعتراض علیه رئیس‌جمهور روحانی، از اردوگاه اصلاح‌طلبان به‌گوش می‌رسد و تاجزاده گویا در جریان نیست که رفقای ستادی او طی روزهای اخیر، تا به انکار ائتلافشان با روحانی هم پیش رفته‌اند و حتی او را ناعادل می‌خوانند.

جالب آنکه حتی عبدا... ناصری، از اعضای شورای مشورتی اصلاح‌طلبان نیز به تازگی در اظهاراتی از این گفته است که روحانی اگر مختار باشد، از اصلاح‌طلبان عبور می‌کند![۲]
البته اصولگرایان نیز پیرامون بی‌دستاوردی و شکست برجام، انتقادات وسیعی را به سمت ستاد مشترک اعتدال و اصلاحات روانه کرده‌اند اما آدرس صاحبان اعتراضات بنیان برافکن و ناجوانمردانه که روزگاری می‌گفتند ما فدائیان روحانی هستیم اما امروز متعرّض او شده‌اند و حتی عنوان می‌کنند که مسئولیت اقدامات دولت بر عهده آنها نیست[۳] را بایستی در اردوگاه اصلاحات جست نه در جای دیگر.

1_http://www.jamaran.ir/fa/tiny/news-780183
2_mshrgh.ir/793034
3_mshrgh.ir/793592
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با تغییر رویکردی که اقای روحانی داشته اند بنظر میرسد این بازی بود که در پس پرده بین انها بوده است و از مردم اسبتفاده ابزاری کرده اند برای رسیدن به اهداف کشوری
م
Romania
امثال این بابا زمانی از روحانی راضی میشن ک سطل زباله اتیش بزند وخون بیگناه بریزدوهمین فرد تا بحال چند مسوول را مقابل مردم قرار داده وزندانی کرده
Iran, Islamic Republic of
تا مردم هستند انشالا از رای و رئیس جمهوره منتخبشون حمایت می کنن
Romania
روحانی رو امثال فریدون و برادر جهانگیری نابود نکنن کس دیگه ای نابودشون نمیکنه راستی چه خبر از وثیقه میلیاردی برای آزادی روحانی سند خانم آقای دکتر هاشمی (وزیر بهداشت) آزاد شد ؟
Iran, Islamic Republic of
نیازی به نابود کردن روحانی و حنی دار و دسته ایشان هم نیست ؟؟؟ چون خودشان اولین گامهای محکم راد در این زمینه برداشته اند ؟؟ خوب تگاه کنید به عملکرد چند وزیرش !! اول وزیر نسکنش ؟ بیاید بگوید در این 5 ساله رزومه اش چسیت و چه کاری کرده است برای حد اقل جوانان ازدواج اولی و بی خانه ؟؟؟ دوم وزیر کارش ؟؟ چه گلی بر سر این مردم زده است بااینهمه وعده ووعیدی که داد و و قدمی بر نداشت ؟؟ وزیر صنعت و تجارتش ؟؟ کدام کارخانه را راه اندازی کرده اند و چقدر اولید با باکارگران ایرانی ترتیبی داده اند تا از خیل بیکاران کسر شود و جوانان نروند دنبال نهنگهای رنگین برای خود کشی ؟؟ وقتی سه وزیر مثلا مهمش این کارنامه کاری اشان هست !! و رئیس دولتی که از آنها بازخواستی نمیکند و چسبیده اند فقط ... 5+1 را گرفته اند و همه مسئله مملکت را تحت الشعاع آن قرار دادند و حالا تازه فهمیده اند که آب در هاون کوبیده اند و شروع به مرثیه خوانی و ددم وای کرده اند !! این یعنی خود کشی !!
Iran, Islamic Republic of
روحانی خودش خودش را نابود کرد. سنت الهیست که کسی که به مسیر ولایت پشت بکند سرنوشتش همین است و این تازه شروعش است.
United States
بحق اميرامومنين، خدا نابودش كند.