شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

بحران هویت در اردوگاه اصلاح‌طلبان

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۸
کد مطلب: 562686
احمد شيرزاد، فعال اصلاح طلب مي‌گويد كه «فكر نمي‌كنم ناطق نوري تمايل داشته باشد كه از نظر تشكيلاتي به اصلاح‌طلبان نزديك شود.
بحران هویت در اردوگاه اصلاح‌طلبان
به گزارش جهان نيوز؛ احمد شيرزاد، فعال اصلاح طلب مي‌گويد كه «فكر نمي‌كنم ناطق نوري تمايل داشته باشد كه از نظر تشكيلاتي به اصلاح‌طلبان نزديك شود. همان طور كه اصلاح طلبان چنين تمايلي ندارند.» شيرزاد البته قرينه‌اي بر اين فكرش ندارد و آنچه هم كه پس از اين جملات مي‌گويد، نشان مي‌دهد كه اين گزاره‌اي در فكر او بوده كه تمايل دارد عملاً اتفاق بيفتد. اما چون قدرت تصميم گيري، نه براي ناطق و نه جريان اصلاحات را ندارد، فكرهايش را بلند بلند بيان مي‌كند كه شايد عملي شود! وگرنه او هم تلاش‌هاي ليدرهاي اصلاحات، آناني را كه تصميم‌گير هستند و اختيار دارند، براي نزديكي به ناطق نوري ديده است.  شيرزاد به عنوان يك اصلاح‌طلب نگران بحران هويت اصلاح‌طلبي است.
 
اصلاحاتي كه رئيس‌جمهورش حسن روحاني باشد كه شيرزاد در موردش مي‌گويد «آقاي روحاني اصولگرايي است كه با اصلاح‌طلبان همكاري مي‌كند. » و كانديداي مجلسش جلالي و نعمتي و در انتخابات خبرگان از ليستي كه ري‌شهري و دري نجف‌آبادي در آن هستند، حمايت كند، چطور مي‌تواند همان هويت اصلاح‌طلبي باشد كه دوم خرداد 76 با كلي شعارهاي آرماني بر سر كار آمد؟! چه رسد كه ناطق نوري، رقيب معروف همان انتخابات 2 خرداد را هم در جمع خود بپذيرند! ديگر چيزي هم از اصلاحات باقي مي‌ماند؟
 
در نهايت هم شيرزاد تلويحاً به ناطق مي‌گويد تو ياران زيادي داري و از ما بگذر و بگذار كار خودمان را بكنيم: «ناطق نوري از نظر شخصيتي خيلي گرم و صميمي است بنابراين دوستان زيادي دارد و اگر بخواهد كه وارد شود حتماً طيف هواداران گسترده‌اي خواهد داشت.»
 ‌ 
منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ناطق ماطقو ولش قدرت کجاست