جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

طنز/ بغل دستی

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۳
کد مطلب: 562658
ای عوام! فرانسوی‌ها هم مثل آمریکایی‌ها، فهمیده‌اند آل‌سعود یک گاو است که به جای شیر می‌توان از آن دلار دوشید.
به گزارش جهان نيوز؛ «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:
گفت: مجمع ملی فرانسه از پادشاه عربستان به خاطر مبارزه با تروریسم و حامیان تروریست‌ها تقدیر کرده است!
گفتم: ولی همه اسناد موجود که برخی از آنها را خود فرانسوی‌ها منتشر کرده‌اند نشان می‌دهد که آل‌سعود اصلی‌ترین حامی تروریست‌هاست.
گفت: سازمان ملل هم رژیم آل‌سعود را جنایتکار جنگی و حامی تروریست‌ها معرفی کرده بود که با دریافت رشوه کلان حرفش را پس گرفت، یعنی فرانسوی‌ها تا این اندازه از مرحله پرت هستند؟!
گفتم: ای عوام! فرانسوی‌ها هم مثل آمریکایی‌ها، فهمیده‌اند آل‌سعود یک گاو است که به جای شیر می‌توان از آن دلار دوشید.
گفت: مسئولان خودمان را بگو که انتظار دارند فرانسه به حمایت از ایران در مقابل آمریکا بایستد! و تصور می‌کنند اروپایی‌ها تافته‌ای جدا بافته از آمریکا هستند.
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو در مراسم سخنرانی به بغل‌دستی خود گفت؛ اون یارو که بغل دست تو نشسته بی‌خیال سخنرانی است و به خواب عمیق فرو رفته، طرف با عصبانیت گفت؛ به من چه؟ مرد حسابی! چرا منو از خواب بیدار کردی؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
نگو : " مسئولان خودمان "
بگو : "... " كه اگر ابله نبودند فريب اروپايي ها را نمي خوردند و با شيطان وارد مذاكره باخت باخت نمي شدند بعد اسمش با بگذارند برد برد اين را بچه شير خواره هم مي فهمد كه از برجام نكبتي هيچ آبي براي ايران گرم نشد هيچ تازه آب گرم خودمون هم سرد كه نه بلكه منجمد شد !!
زهي به اين هوش دولت تدبير و اميد !!!!!!!!