جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

"ترامپ"برنده مسابقه "عبارت سال"شد!

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 562554
ناشران دیکشنری کالینز در آمریکا عبارت «اخبار جعلی» که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، بار‌ها برای انتقاد از رسانه‌های آمریکا از آن استفاده کرده است، به عنوان «عبارت سال» تعیین کردند.
"ترامپ"برنده مسابقه "عبارت سال"شد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبارت «اخبار جعلی» که رئیس‌جمهور آمریکا از آن برای انتقاد از رسانه‌ها استفاده می‌کند، به عنوان «عبارت سال» تعیین شد.

به گزارش اسپوتنیک، ناشران دیکشنری کالینز در آمریکا عبارت «اخبار جعلی» که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، بار‌ها برای انتقاد از رسانه‌های آمریکا از آن استفاده کرده است، به عنوان «عبارت سال» تعیین کردند.

به گفته این ناشران، از سال گذشته تاکنون، استفاده از این عبارت سه برابر شده است.

این عبارت محبوب ترامپ برای اشاره به اخبار رسانه‌ها درباره ارتباط روسیه با انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا و تماس با اعضای ستاد انتخاباتی و مقامات دولتی خود استفاده کرده است.

دیکشنری کالینز، این عبارت را به این صورت تعریف کرده است: «گزارش مجعول و غالبا جنجالی که در پوشش گزارش خبری منتشر می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *