جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

طلسم ومبلی برای رونالدو شکسته می شود؟

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 562289
در 3 دیداری که رونالدو در استادیوم ومبلی به میدان رفته هرگز موفق به گلزنی نشده است.
طلسم ومبلی برای رونالدو شکسته می شود؟
به گزارش جهان نيوز؛ امشب رئال مادرید در دیداری دشوار در شرایطی مهمان تاتنهام خواهد بود که امید اول گلزنی این تیم رونالدو است؛ اما ورزشگاه ومبلی تاکنون برای او خوش یمن نبوده است.
 
رونالدو در لباس منچستریونایتد 3 بار در استادیوم ومبلی به میدان رفته که یک بار فینال جام حذفی، یک بار جام اتحادیه و بار دیگر جام خیریه بوده است و 2 تا از این 3 بازی به ضربات پنالتی کشیده شده است و دیگری در اوقات اضافه به پایان رسیده است.

رونالدو با یونایتد در جام حذفی مغلوب چلسی شد؛ اما در جام خیریه همان چلسی را مغلوب کرد. اما در دیدار جام اتحادیه برابر همین تاتنهام نقش تاثیرگذاری داشت و یکی از پنالتی ها را تبدیل به گل کرد؛ اما به هر حال طی این 3 بازی موفق به گلزنی در جریان بازی نبود و امشب امیدوار است این طلسم با لباس رئال مادرید شکسته شود.

او همچنین دو شانس دیگر برای بازی در ومبلی داشت: یکی در فینال جام خیریه 2008 برابر بورنموث که او آسیب دیده بود و یک بار با تیم ملی پرتغال که در ژوئن 2016 برابر انگلیس که در این دیدار نیز غایب بود.
منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *