چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۶
۹۶
نماینده مجلسی که خود را در جایگاه رهبر انقلاب می داند

احمدی نژاد باید از مجمع تشخیص مصلحت اخراج شود!

سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب: 561979
سخنانی شبیه به سخنان جعفر زاده و گل آلود کردن فضا درباره محکومیت و مجازات محمود احمدی نژاد و تعیین تکلیف کردن در اختیارات رهبر انقلاب، در شرایطی که موضع گیری شفاف توسط نهادهای نظارتی درباره حکم و مجازات نمی شود، صرفا ایجاد هزینه کردن برای نظام و انقلاب است. شاید وقت آن رسیده است که رئیس مجلس، برای برخی نمایندگان دوره آموزشی برگزار کند.
احمدی نژاد باید از مجمع تشخیص مصلحت اخراج شود!
به گزارش جهان نيوز، اصل تفکیک قوا در نظام های دمکراتیک، از دو جنبه اهمیت اساسی دارد؛اول اینکه دخالتی در بین کار قوای مختلف ایجاد نشود،قوا به جای اینکه مخل فعالیت هم باشند، برای اداره کشور، هم افرایی داشته باشند و هر نهادی وظیفه خود را جای خود انجام دهد؛ دوم اینکه تفکیک قوا در دل خود توازن قوا را نیز به همراه دارد، بدین گونه که نظارت هایی که بر اساس مکانیزم قانونی که قوا بر همدیگر اعمال می کنند، تعادل بین قدرت آنان ایجاد کرده و اجازه نمی دهد بخشی از ساختار قدرت،به صورت مطلق، قدرت فائقه در کشور داشته باشد.
 
به گزارش تابناک، در ایران کنونی نیز، تا حدود زیادی این تفکیک قوا رعایت شده، قوای موجوددر کشور هر چند بر اساس تفکیک قوا، به صورت مستقل فعالیت خود را سازماندهی می کنند و توازن نسبی هم بین نهادهای قدرت به وجود آورده اند، اما گهگاهی برخی جایگاه خود را در مناسبات موجود بین نهادهای مختلف کشور،فراموش می کنند، فراموش می کنند که به عنوان یک نماینده مجلس، حد و حدود اختیارات آنها تا کجاست و در چه جاهایی قانونا حق دخالت ندارند.نمونه این مساله سخنان امروز جعفر زاده یکی از نمایندگان مجلس است که شخصا و راسا خواستار اخراج محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص مصلحت نظام شده است. نمونه تام و تمام نماینده ای که نه تنها جایگاه خود را گم کرده است، بلکه دستور اخراج عضوی از مجمع را داده است که در زمره اختیارات رهبری انقلاب است. جعفر زاده در این باره گفته است:
 
 «تا جایی که اطلاع دارم نیاز به بررسی مجدد گزارش تخلفات احمدی‌نژاد در صحن علنی مجلس نیست و لازم است این گزارش به قوه قضاییه ارجاع شود. درواقع نیازی به بررسی مجدد در صحن نیست و پرونده باید به دادگاه برود تا تکلیف این تخلفات و متخلفان روشن شود.وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به عدم امکان بازگرداندن هزینه‌های ناشی از تخلفات توسط احمدی‌نژاد، آیا برخورد قضایی با این تخلفات صورت می‌گیرد، گفت: معمولاً برخوردی که با این تخلفات می‌شود همان انفصال از خدمات دولتی است و با این حساب احمدی‌نژاد باید از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج شود.»
 
این نماینده مجلس در این باره از دو جهت دچار فهم اشتباه از موقعیت خود شده است؛ اول اینکه پیش از آنکه حکمی در مورد احمدی نژاد صادر شود، مجازات او را انفصال از خدمات دولتی،عنوان کرده است.نکته تاسف بارتر اینکه این نماینده مجلس، حتی به جزئیات جایگاه خودش هم مسلط نیست و نمی داند مرجع صدور حکم درباره احمدی نژاد چه نهادی است! اگر این حکم را دادسرای دیوان محاسبات لازم است بدهد، دیگری دادگاهی لازم نیست،احمدی نژاد برود که البته این موضوع را احتمالا آقای جعفر زاده نمی داند و اگر هم بناست قوه قضائیه در این باره حکمی دهد، اعلام حکم توسط جعفر زاده پیش از اعلام رسمی دادگاه دخالت، عضو قوه مقننه در قوه قضائیه است. 
 
علاوه بر این،اگر احمدی نژاد محکوم شود و مجازات محکومیت او هم انفصال از خدمات دولتی باشد،اینکه نماینده خود تصمیم بگیرد که بر اساس این حکم وی باید از مجمع تشخیص مصلحت اخراج شود،تعیین تکلیف کردن برای رهبری انقلاب است. تردیدی نیست که رهبر انقلاب خود،از آقای جعفر زاده اعلم تر و مقید تر به قانون هستند و در صورت محکومیت به انفصال وی از خدمات دولتی، اگر تشخیص داده شود، عضویت در مجمع، منصبی دولتی است،خود پیشتر از هر فردی دیگری اقدام خواهند کرد. 
 
اما سخنانی شبیه به سخنان جعفر زاده و گل آلود کردن فضا درباره محکومیت و مجازات محمود احمدی نژاد و تعیین تکلیف کردن در اختیارات رهبر انقلاب، در شرایطی که موضع گیری شفاف توسط نهادهای نظارتی درباره حکم و مجازات نمی شود، صرفا ایجاد هزینه کردن برای نظام و انقلاب است. شاید وقت آن رسیده است که رئیس مجلس، برای برخی نمایندگان دوره آموزشی برگزار کند تا آنان خود فضای سیاسی کشور را غبارآلوده نکنند و تا نتیجه و حکم یک روند قضایی به صورت مشخص،معلوم نگشته است، برای نظام،هزینه زایی بی مورد و نابجا نکنند. تریدی نیست اصل برای همه اجرای قانون است، اما اجرای قانون،مکانیسم اجرایی خاص خود را دارد و صحبت هایی اینچنین کمکی به اجرای قانون در کشور نخواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تازه به دوران رسیده اند دیگه.هنر ندارند مشکلات مردم رو حل کنند ،به این وان بند میکنند که بگن ما هستیم.
Iran, Islamic Republic of
آخه این یارو به هم قطاران خودش که دزد و جاسوس و مختلس از آب درآمدند و حکمشون هم صادر شده یا در مراحل تحقیق است، کاری نداره و برای اینکه فضای ذهنی مردم را از این موضوعات و نیز برجام نافرجام، منحرف کنه، به احمدی نژاد گیر داده!

دیوان محاسبات در جدیدترین گزارش خود درباره تخلفات دکتر احمدی نژاد اعلام کرده رییس جمهور سابق در سال ۸۷ مبلغ ۴۶۰۰ میلیارد تومان از حساب شرکت نفت به خزانه منتقل کرده است. به ... دیوان یادآوری می شود همانطور که اعلام شده این مبلغ به خزانه واریز شده نه مثل بعضی حضرات که پولها را از حساب نفت به جیب خودشان منتقل می کنند و آزادند!
Iran, Islamic Republic of
برادرر! این یارویی که می گویی جانباز 60 درصد است حواست باشد دفعه بعد به جانباران و ایثار گران با هر حیله و بهانه ای حمله نکنی
دوستان عزیز امروز دیگر جانباز بودن و رزمنده بودن درست است که ارزش دارد اما ملاک نیست جانباز و رزمنده ای که در راه ولایت نباشد نبودش از بودش بهتر است حتی اگر 90 درصد جانیاز و 80 ماه جبهه هم داشته باشد مگر ان رزمنده اسیر را در مجلس نداریم که برای سلفی با یک زن خود را می کشت/ یاد
Iran, Islamic Republic of
خوب یکی هم باید پیدا بشه و ایشون رو از مجلس بندازه بیرون
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی :😁😁😁
Iran, Islamic Republic of
فقظ ایشان نیست آخه . خیلیاشونو باید بندازند بیرون تا ظرف 20 دقیقه مملکت را نفروشند
Iran, Islamic Republic of
تقصیر تو نیست . تقصیر اونهاییه که به چون تویی رای دادند.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد کاری با این زالو صفتان و مرفهین بی درد کرده که تا قیامت خواهند سوخت
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد برگردد اول از همه برخی به ظاهر اصولگرایان را زودتر از اصلاح طلبان رسوا خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
من احمدی نژاد را قبول ندارم ولی فقط راه حل فساد شخصیتی مثل احمدی نژاد است
Iran, Islamic Republic of
این همون ادمیه که تو مجلس در مورد فتنه می گفت:
من خودم جانبازم، پیرو رهبری ام ولی تا کی فتنه فتنه می کنید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خوبه رهبری تو هر سخنرانتی یک گریز به خیانت سال 88 می زند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
...
حسن
Iran, Islamic Republic of
همه این موضع گیریها ناشی از از یک وحشت است وحشت از اینکه شاید ان مرد باز گردد !!!! همین و بس
علیکمال
زدی تو هدف!
Iran, Islamic Republic of
من به شخص احمدی نژاد کار ندارم ولی چرا اینقدر از شخصیت احمدی نژاد می ترسند؟!
Iran, Islamic Republic of
چون چوب را بلند کرده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این بابا همونه که جشن اینستاگرامشو گرفت !!! احمدی نژاد گیر چه ... افتاده که خودشون... اولند!!
Iran, Islamic Republic of
یعنی میخواهید بگید نمیدونستید احمدی نژاد بهانه است....؟
حسین
Netherlands
اتفاقا این حرفها محبوبیت آقای احمدی نژاد را زیاد می کند و دشمنانش را سرشگسته.
اما امیدوارم که احمدی نژاد هم از این چند سال درس گرفته باشد و اشتباهاتش را تکرار نکند تا منافع امت و ملت فدای امور گوچکتر نشود. چون خدماتش به اشتباهاتش می چربد و بخصوص نیت پاکش.
یا حق
Romania
بعضی از افراد که عقده حقارت دارند سعی میکنند با انتقاد از بزرگان جلب توجه کنند مانند برادر حاتم طائی که از حسادت این که حاتم طائی به دلیل بخشندگی معروف شده بود رفت در چاه زمزم ادرار کرد تا نامش در تاریخ بماند
Iran, Islamic Republic of
این آدم یه ... تمام عیاراست دنیا وآخرتش وبرای دشمنی با آقای احمدی نژاد داره تباه میکنه
Romania
متاسفانه اظهرنظرات جعفرزاده در مورد احمدی نژاد بیشتر از اینکه برای مردم و احقاق حق باشه از روی بغض و عقده سیاسیه
ترس از ثبت نام دکتر احمدی نژاد برای انتخابات مجلس
Germany
چرا در حالی که هنوز احمدی نژاد از خودش دفاع نکرده اینطور برای او حکم میدهند؟
یکی فعالیت این نماینده را بررسی کنه ببینند همه فعالیت های وی درست و در چارچوب قانون بوده؟
والله ارزش احمدی نژاد از صد تا از ...بالاتره
همه می دانند این داد و قال ها برای چیست؟ چون امکان داره دکتر احمدی نژاد برای انتخابات مجلس ثبت نام کنه و....
Germany
به نظرم نظر این هموطن از همه متقن تر و دقیق تر است. این ها از حضور احمدی نژاد در مجلس و جلوگیری از الاف و اولوف و ریخت و پاش های خودشان می ترسند.
تهمت زدن هم که شاخ و دم نداره ؟ 4 ساله دارند یک سره می گویند و می برند و می دوزند.
Germany
یک روز خدمت خالصانه دکتر احمدی نژاد به تمام 4 سال دوران فعالیت بی ثمر تو و امثال تو در مجلس می ارزد. حالا هرچی می خواهی تخریب کن و تهمت بزن
به امید ریاست مجلس آقای احمدی نژاد در مجلس و مقابله با رانت و فساد اداری و اشرافی گری طبقه خاص(4 درصدی)
Germany
ملت ایران در پاکدستی دکتر احمدی نژاد شک ندارد و این قبیل تهمت ها و افتراها به ایشان نمی چسبد.
رئیس جمهوری که به تمام نقاط کشور سر زد، تصمیمات جهادی گرفت، سهام عدالت داد، یارانه را علی رغم کارشکنی برخی خائنین به مردم محروم رساند، به لبخند دشمن اعتماد نکرد، به جای بتن در راکتور سانتریفوژ اضافه کرد، صنعت فضائی ایران را رونق بخشید، سربازان آمریکائی را در خلیج فارس زیر پا له کرد، شب و روز به دنبال خدمت به مردم و طبقه مستضعف بود و..... والله این همه تهمت و دورغ و افترا جای خجالت داره
به امید موفقیت های صدای عدالتخواهان ، دکتر احمدی نژاد
علی
Germany
نماینده محترم
هرکاری بکنید هرچه تهمت بزنید هرچه دروغ و افترا ببندید مطمئن باشید ملت قدر زحمات احمدی نژاد را می دانند. اگر جرات دارید با او مناظره کنید. چرا ترس دارید ؟ چرا یک طرف به قاضی می روید؟ از چی می ترسید؟
شما در چهارسال نمایندگی، به اندازه یک روز دولت احمدی نژاد خدمت داشتید؟ پس این قدر عوام فریبی نکنید که ملت به ویژه در دوره 4 ساله خفت و نامیدی، خوب قدر زحمات احمدی نژاد را می دانند.
Germany
یکی به آقای جعفر زاده بگه که داداش اگه خیلی دلت به حال بیت المال می سوزه :
مانع پرداخت حقوق های نجومی بشو.
مانع از چاپلوسی عده ای شو که برای افتتاح پروژه عظیم تابلوی منزل پدری حسن روحانی با خدمه و حشم ساعت ها وقت خودشون رو تلف کردند
مانع قاچاق کالا آن هم کانتینر کانتینر شو
علنا اعلام کن چه کسانی از ب ز و امثالهم حمایت کردند
علنا درباره مهدی جهانگیری و حسین فریدون و .... صحبت کن
یک بار از دولت انتقاد کردی که چرا به وضع استان های محروم نمیرسه؟ چرا برای مبارزه با فساد اداری هیچ کاری نمیکنه؟ چرا این قدر دلخوش اروپا و امریکاست؟
ای کاش بر اصولی که برای آن به جبهه رفته بودی می ماندی نه اینکه آرمان ها و اهدافت عوض بشه
التماس تفکر
Germany
من از مخاطبین جهان نیوز می پرسم
عزیزان آیا اظهارات آقای جعفر زاده صرفا از روی دلسوزی برای بیت المال و حقوق محرومان و پابرهنگان است؟
خودش هم خوب می دونه تلاش و زحمات احمدی نژاد باعث شده هیچ کس به این حرف ها گوش نکنه
فقط اقدام و عمل نه سیاسی بازی
Iran, Islamic Republic of
چه غلط های زیادی! مجمع تشخیص که ارگان دولتی نیست.
Iran, Islamic Republic of
دیوانه نیستند. مردم را دیوانه گیر آورده اند .
بدا! بدا به حال پیروان این جماعت .
امییر عباس
Iran, Islamic Republic of
بلیط جعفر زاده و رفقایش دو سر برده او بخوبی می داند فضای کشور با توجه به موضع گیریهای ترامپ تغییر خواهد کرد و برای مدیریت کشور منطبق با واقعیت های موجود بایستی از افرادی استفاده شود که از کار امدی لازم برخودار میباشند و این گزینه کسی نیست جز دکتر احمدی نژاد . با این اوصاف برای جعفر زاده و سایر همدستانش جایگاهی در جامعه نخواهد داشت و برای اینکه خودشان را مطرح کنند از این دست حرف ها به زبان می اورند و انچه که مهم است مردم قهرمان وشهید پرور ایران میباشند که همگی بدنبال تحقق ارمان های حضرت امام می باشند و در این مسیر از احمدی نژاد پشتیبانی خواهند کرد
پس دوباره باید منتظر تورم 50درصد دلار 1000000تومانی و نرخ رشد -10درصد باشیم
Iran, Islamic Republic of
فرض میکنیم شیردهی کدخدا هم اصلا توهم نبوده پس دوشنده ها عرضه نداشتن
وقتی نمیتونید شیر گاو را بدوشید ناچارا باید کارزار را به کسانیکه در سرشاخ شدن با گاوهای وحشی تخصص دارند بسپارید.
Iran, Islamic Republic of
این بدبختا اصلن نفهمیدن که این گاو نره نه ماده... اصلا شیر نمیده... شیر که نتونستن بدوشن هیچ، با بی آبرویی گرفتار هم شدن...
امین
Iran, Islamic Republic of
...


آدمیزاد
Colombia
آدمیهایی که همه منطقشان" قیمت دلار " است تهوع آورند
حسن
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل خسته نشدید از بس که لاطائلات بافتید و خالی بستید و خود باور کردید !!!!!!
Germany
احمدی نژاد تا جائی که توانست تلاش کرد هر چی پول یامفت در دست سرمایه دار زالو صفت و از عزیزان ما بهترون بگیره و در قالب سهام عدالت، مسکن مهر، یارانه و سوخت تشویقی و.... به مردم مستضعف و محروم به خصوص در استان های فقیر بده. ما که از دکتر مطمئنیم اگه شما نارا حت نمی شوید با صدای بلند می گوییم
لعنت خدا بر پدر و مادر و جد و اباء کسانی که باعث نوسانات ارز شدند، کارشکنی کردند ، بازار را با رانت و ... به هم ریختند و...
بیش باد
امثال شما با این حرفاتون فقط دارید آب به آسیاب این دزدا می ریزین بابا تورم و دلار همش فعل و کاتر اصلاح طلب ها و رفسنجانی برای خراب کردن احمدی نزاد بود چرا این قدر نمی فهمید
اگه نظر من رو می خواهید بدونید به جعفر زاده میگم ...
کیان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
...
امیر
Iran, Islamic Republic of
دلار صد هزار تومانی ؟؟...
Iran, Islamic Republic of
ببینید ... چه کسی است چه کسی او را تحریک کرده
Iran, Islamic Republic of
بهتر است آقایان بفکر جلوگیری از اجرای تغیر واحد پولی باشند که بدون تصویب مجلس در حال اجراست و در تمام جاها دارند از تومان بجای ریال استفاده میکنند مثل صدا و سیما یا سند 2030که حتی مشکل شرعی دارد
تا کنون ثابت شده که کلیه نظرات و تشخیصات رهبری کاملا صحیح بوده ولی در مورد آقایان نه
مرگ بر ضد ولایت فقیه
جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
خیلی بی چاره ای
حسین
United States
این طرف میخواد انتقام رفقای تحت حصر خائنش را از احمدی نژاد بگیرد حتی با هجمه. وای از فردای کسانی که به امثال این باصطلاح نماینده رای دادند که به یکی از مقدسترین نماد ایران اسلامی راه یابد. چه خونهای پاکی برای برقراری نهاد مجلس اسلامی ریخته نشده ولی متاسفانه شده پاتوق ...
Iran, Islamic Republic of
یادش رفته سناریو داعش حمله کرده بود هیچکی محلی بهش نمیزاشت داشت زجه میزد...از خدا که نمیترسی لا اقل از داعش بترس
Sweden
خیلی جالبه ! میگه باید پرونده به قوه قضائیه ارسال بشه ، بعد اونجا حکم به انفصال داده میشه ! به همین خاطر احمدی نژاد باید از مجمع اخراج بشه ! اولا هنوز حکمی صادر نشده و این صحبت های شما اوج کینه و بغض سیاسی شما را نشان میدهد و برای مردم مشخص می کند که ادعاها و پرونده ها علیه احمدی نژاد تاچه میزان حقیقی بوده و چه میزان سیاسی کاری بوده است...
ثانیا بر فرض که حکم انفصال داده شود ، اگر عضویت در مجمع شغل دولتی است ، بفرمایید بسیاری از اعضای مجمع را اخراج کنید ! چون خیلی از آنها مشاغل دیگری هم دارند و با قانون ممنوعیت دو شغل دولتی تعارض دارد.
علیکمال
اول باید موسوی و کروبی و خاتمی خائن اعدام شوند بعد احمدی نژاد از مجمع اخراج شود.
نماینده اینجوری واقعا نوبره!
Iran, Islamic Republic of
یه چیزی بگیم شاید اینها به کار ملت در مجلس وکیل الدوله بیشتر رسیدگی شود ،شما دارید گام به گام با حمله به سپاه و قوه قضاییه و آستان قدس و بسیج و.... رهبری رو هدف اصلی قرار می دهید ،رهبربهتر از ما وشما می داند و می فهمد وعمل می کند به شما چه که چه کسانی در مجمع تشخیص باشند یا نه رهبری خود تعیین می کند با وسعت نظرایشان که حتی اصلاح طلبان پرچم دارفتنه نیز درمجمع برخی نمایندگانشان هستند پس لطفا حرف مفت نزنید وبه اقتصاد ،برجام پرازگلابی ، بی کاری ،فساد وفقر و....رسیدگی کنید تا نونی که از نمایندگی درمی آورید کمتر شبه حرام وحلال داشته باشد
اقبال مهدوی
Iran, Islamic Republic of
1 جانبازی و... دلیلی بر جسارت به رهبری نمی تواند باشد
2فهم ودرک و شعور در این سطح برای شما خسران به بار آورده
3جایگاه قانونیت را نمیدانی بعد برای دیگری قنپذ در میکنی
4علی لاریجانی فعلاشما و...را خوب گیر آورده و میتازد ولی عزرائیل ..
5احمدی نژاد باتمام عیوبش که او را خار کرده است بر تو و مثل تو برتری دارد
6از برجام نافرجامت بگو / از فرار دزد صندوق فرهنگیان بگو/ از دزدی همین صندوق بگو / از بتن ریخته شده در راکتورشهیدان هسته ای بگو/از فحش های رئس جمهور به مخالفین بگو/ از فتنه و فتنه گران بگو/ از خسارت مادی و معنویشان به نظام ومردم بگو /ازخون شهیدان در فتنه 88بگو / و...
7 تو هنوز ولایت فقیه را نفهمیده ای تو حتی اندازه آنچه که ناچیز از جایگاه ولایت مطلقه فقیه در قانون اساسی آمده هم چیزی نمی دانی و...
8امیدوارم مردم شریف وولایی وانقلابی رشت جواب حرفهایت را بزودی بدهند
Iran, Islamic Republic of
این اقای جعفرزاده درزمان دولت احمدی نژادازایشون حمایت میکردحالابرعلیه ایشون شده لعنت بردنیاپرستی ونفاق وتزویر
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه از اینکه نماینده مجلس حکم به انفصال از خدمت داده وصدای یه عده در آمده وحال انکه طرف مقابل 8ساله دارند جیغ میکشند که عده ای انگشت شمار بدون آنکه حکمی از مراجع قضایی شود حکم اعدام صادر میکنند واصرار براین حکم دارند حال آن حکم رو باور کنیم یا این حکم رو
علی
Iran, Islamic Republic of
اگه قرار به اخراج باشه، اصلاح طلبان در اولویت هستند!
Iran, Islamic Republic of
سلام
اگه اینجوری باشه تمام کسانیکه برجام رو تو۲۰دقیقه تصویب کردن
تمام کسانیکه ازش حمایت کردن
تمام کسانیکه به به وچه چه گفتن رو باید چکارکرد
Mahmoud
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نشود نیاز نیست رییس مجلس برای ایشان کارگاه آموزشی بگذارند. ایشان دارند رییس مجلس را نمایندگی می کنند و یکی از بلندگوهای جناب لاریجانی هستند.خیلی متاسفم که دیوان محاسبات مجلس تبدیل به دستگاهی در خدمت مطامع برخی افراد جهت صرفا انتقام از آقای احمدی نژاد شده است. اگر هر کسی تخلف کرده البته باید مجازات شود اما چرا دیوان محاسبات پرونده معاون اول رییس جمهور کنونی را بایگانی کرده است. در حکم تخلفات مالی جهانگیری که رییس دیوان نیز امضا کرده حتی یک سال انفصال هم ذکر شده است. این دیوان همانی است که اخیرا نجومی بگیران را تبرئه کرد.
نشناس
Iran, Islamic Republic of
اين مرد را به حال خودش بگذاريد
Iran, Islamic Republic of
باید گریه کرد برای آن مردمیکه بایشان و امثالهم رای داداه اند !!! هنر اینها همین شده است ما مردم به چه جرمی گرفتار شده ایم که تا ابد باید گرفتار اینها باشیم !!! .. هرچه بلد نیستند و عرضه کار کردن را نداشته اند مسببی پیداکرده اند مثل احمدی نژاد !!؟؟
Iran, Islamic Republic of
اجاره ای ها
بروید پی کارتان
عشق است احمدی نژاد
منصور از یزد
Iran, Islamic Republic of
شما تکلیف سران فتنه را روشن کنید
رهبری خودشون بلد هستند در مورد مجمع تشخیص تصمیم بگیرند
Iran, Islamic Republic of
یاد مطهری افتادم
Iran, Islamic Republic of
ایشون با این همه مدعا از مسافران پرواز ویژه ریو برزیل بود
به بهانه نظارت بر عملکرد تیم های ورزشی!
Iran, Islamic Republic of
محاکمه رییس جمهورهای قبلی فتح باب خوبی است ولی اگه این کار شروع بشه روحانی بعد از ریاست جمهوریش ازپاستور مستقیم باید بره زندان خاتمی هم باید اعدام بشه هاشمی که فوت کرد.
ali
Iran, Islamic Republic of
مثل یک بام و دوهوا در سایت شما بیداد می کند برای یکی حکم اعدام و زندان و ... قبل از محاکمه صادر شد اما برای یکی دیگه گفته شد که اگر خلافش ثابت شد باید از مجمع بیرون رود شما بگید کسی که خلاف کرد نقشش در مجمع چیه اولی درسته دومی دخالت در حکم رهبری و قوه قضاییه هست.
سعید
Iran, Islamic Republic of
با سلام
آقای جعفرزاده همین کارا را میکنی رد صلاحیت که میشی با اشک تمساح متوسل به رییس مجلس میشی بعد در رفتی ، باز همون آش و همون کاسه ، شما جای رهبری تصمیم میگیری . بهتره یخورده پیگیر شن و ماسه ی منتسب به ... را هم پیگیر باشی بد نیست بذار مردم امیدوار باشند که به چه کسی اعتماد کردن .
Iran, Islamic Republic of
شما به اینستا پارتی خودت برس توی اموری که بهت مربوط نیست دخالت نکن !
Iran, Islamic Republic of
شما دقیقا میدونید اینستاگرام کوچولوی ایشون الان چند سال و چند ماه و چند روزشونه؟ لطفا بهم بگید آخه خیلی مهمه...
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂😂
منتظر
Iran, Islamic Republic of
در قبال این دولت ومجلس واین قوه قضاءیه فقط یک جمله میتوان گفت:
فعلا آب سربالا میره ،همه قورباغه ها در حال ابو عطا خواندنن!!!!!!!!!
مسعود
Iran, Islamic Republic of
خداوند احمدی نژاد رو سلامت بداره چون حامی ما ضعفا و فقرا و مستضعفینه
خداوند بر طول عمر رهبر عزیزمون و آقای احمدی نژاد بیافزایه
الهی امین
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا باید این ادم رو از مجلس اخراج کرد
که متاسفانه ابروی جانبازان عزیز هم برده

احمدی نژاد هر کاری کرده باشه از امثال ... بهتره
Iran, Islamic Republic of
ایشان درجایگاهی نیست که حکم اخراج اعضا مجمع را صادر یا در این خصوص اظهار نظر کناد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وقتی امسال این آقا درمورد احمدی نژاد اینگونه سخن می گویند حقانیت آن مرد بیشتر برایم به اثبات می رسد.
100
Iran, Islamic Republic of
این مجلس واین دولت و بعضی هم در... معامله گر هستند ودارند راحت معامله میکنند اصلا در این دوره نمایندگان مجلس کاری به مردم ندارند نمونه اش رای اعتماد به وزیر آموزش وپرورش بود مگر حدود 80درصد از فرهنگیان مخالف وزارت آقای بطحایی نبودنند ولی دولت ومجلس معامله خودشان را انجام دادن وزیر نفت وزیر کشور ...... هم همینطور بودند...
Iran, Islamic Republic of
سلام اصلاح طلبان باید نام خود را به بهانه طلبان تغییر دهند.
دنبال بهانه هستند تا کار نکنند
البته بنظر می رسد بلد هم نباشند
صادقي
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ببینم
تو اون مجلس، گِل و سیمان و بتونه پیدا نمی شه؟؟
بعضی جاها را باید بتونه گرفت که بیخودی باز نشه!!
شا
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید یه دوره برای اینها بایدگذاشت توکی هستی بجای رهبری معظم انقلاب تصمیم میگیری
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جعفر زاده چرا واسه خاتمی نسخه نمی پیچه که فتنه 88رو بپا کرد ومملکت رو به آشوب کشاند
سید
Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لولیک الفرج
حمید
Iran, Islamic Republic of
...
دلسوخته مازیار
Iran, Islamic Republic of
جایگاه افرادی مثل شمادرمجلس نیست به دلیل ... شماراباید ازمجلس اخراج کرد شماوحشت داریدکه دردوره بعداحمدی نژاددوباره برمیگردد وکاس وکوزه شماهماننددوره قبل چیده خواهدشد لذا هم اکنون درجهت تخریب این بزرگ مردمیباشید غافل ازاینکه احمدی نژادراخدابزرگ کرده ودرقلب توده ملت ایران جادارد.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
...
متولد 37
Iran, Islamic Republic of
بنده هر دوی این افراد را می شناسم. این فرد همان قدر نامعقول است که احمدی نژاد. هر دو بدون تبعیت از ولایت و با سیاست بدون ولایت.
محمد
Iran, Islamic Republic of
فقط میتوانم بگم که متاسفم به این ملت که نماینده شان اینه واقعا تاسف .....
Iran, Islamic Republic of
باشه! به چشم! همین الان به حراست می گم احمدی نزاد رو از مصلحت بندازن بیرون! به احمدینژاد هم می گم دیگه حقوق نجومی از مجمع نگیره! راضی شدی!؟
یاد
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز امروز در اینستاگرام خبری را در باره این اقا شنیدم که نمی دانم درست بود یا غلط خبر این بود که برادر زن این نماینده با همکاری یکی از مسئولان رده بالای استانی گیلان مقدار پانزده تن چای کهنه را فروخته و مبلغ چند میلیارد تومان را به جیب زده است . دوستان بررسی کنند و جواب دهند که خبر درست بوده یا نه؟
Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر

زنده باد نام احمدی نژاد بزرگ و شجاع
خار چشم وطن فروشان
وکیل الدوله ها
نان به نرخ روزها
Iran, Islamic Republic of
شمر علیه لعنه هم جانباز جنگ صفین بود
احمدی
Iran, Islamic Republic of
همین قبیل افراد هستند که با غبار آلوده کردن فضای موجود بجای جذب علم دفع وریزش را به جامعه تحمیل می کنند کسی نیست که جلو این اراجیف رابگیرد وبفهامانند که هرسخن جا ومکانی دارد
تریبون رسانه محل خود شیفتگی نیست و...
Iran, Islamic Republic of
سبد سرخه