سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

زائران اربعین بلیت هواپیما را اینترنتی را نخرید

يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب: 561377
مدیرکل دفتر نظارت بر امور فرودگاه‌ها گفت: زائران اربعین بلیت هواپیما را اینترنتی خریداری نکنند.
زائران اربعین بلیت هواپیما را اینترنتی را نخرید
به گزارش جهان نيوز؛ علی اصغر باریکانی با اشاره به اینکه برنامه اعزام و پذیرش مسافران از ۱۳ آبان آغاز می شود، گفت: اطلاع رسانی پروازهای ویژه اربعین بعد از دهه اول محرم منتشر شد و مجوزها برای شرکت های هواپیمایی صادر شد.
وی با بیان اینکه در پروازهای بین المللی هیچگونه قیمت گذاری بستگی به میزان عرضه و تقاضا دارد، گفت: اما به واسطه خاص بودن ایام اربعین شرکت های هواپیمایی نیز همراهی و همکاری کردند و قیمت گذاری معتدل شد.
باریکانی با اشاره به برخی خبرها مبنی بر نبود بلیت هوایی به عراق نیز خاطرنشان کرد: قبل از شروع به عرضه بلیت ویژه ایام اربعین، طی پنج روز در تمام شبکه های خبری و صداوسیما اطلاع رسانی در این زمینه صورت گرفت.
مدیرکل دفتر نظارت برامور فرودگاه ها یادآور شد: علاوه بر سایت سازمان هواپیمایی کشوری، دفاتر فروش بلیت در تهران وجود دارد که مردم برای تهیه بلیت می توانند به این دفاتر مراجعه کنند.
باریکانی با تأکید براینکه زوار بلیت هواپیما برای ایام اربعین را اینترنتی خریداری نکنند، گفت: مردم در صورت مشاهده گران فروشی اطلاع رسانی کرده تا با متخلفان برخورد کنیم.
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *