شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

برادر معاون رئیس جمهور همچنان در بازداشت

يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 561335
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص شکایت رئیس دولت اصلاحات از سردار نقدی گفت: این پرونده در دادسرا است و هنوز به دادگاه نرفته است.
برادر معاون رئیس جمهور همچنان در بازداشت
 به گزارش جهان نيوزبه نقل از فارس، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی در خصوص شکایت رئیس دولت اصلاحات از سردار نقدی گفت: این پرونده در دادسرا است و هنوز به دادگاه نرفته است.

وی در خصوص پرونده مهدی جهانگیری گفت: این پرونده در دادسرا در مرحله رسیدگی قرار دارد و ایشان بازداشت هستند.

اژه‌ای درخصوص اینکه زنجانی گفته من پول دارم اما نمی‌دهم و برخی مردم فکر می‌کنند قوه قضاییه حکم را اجرا نخواهد کرد، گفت: ما قصد اجرا داریم و الان هم حکمش در حال اجراست، اینکه ایشان پول دارد و نمی‌دهد مشخص نشده است اینکه پولی هم ندارد را نمی‌توانیم به صورت قطعی بگوییم اما هر چه مسیر بوده که وزارت اطلاعات باید می‌رفته، رفته است دو متهم هم داشته که هنوز حکمی برایشان صادر نشده است.

خبرنگاری گفت: جاسوسان به خودی خود وارد تیم هسته‌ای نشده‌اند و برخی از افراد آنها را برای تیم هسته ای انتخاب کرده‌اند و به طور مشخص شاید آقای سیف هم با توجه به معرفی دری اصفهانی مجرم است.اژه‌ای در پاسخ گفت ما شواهدی نداریم که سیف از موضوع جاسوسی دری اصفهانی خبر داشته باشد.سخنگوی قوه قضائیه در خصوص پرونده سپنتا نیکنام گفت: هنوز رأی ماهیتی صادر نشده و همان دستور موقت فعلاً پابرجاست.

وی در خصوص پرونده قائم مقام تولیت آستان رضوی نیز گفت: پرونده چند متهم دارد و آن قائم مقام خودش در خارج از کشور است البته در تلاش برای بازگرداندن اموال به کشور هستیم.

وی درباره پرونده محکومیت یک چوپان در باغ ملک به جرم نشر اکاذیب گفت: از اصل خبر بی اطلاعم.اژه‌ای درباره عدم حضور رئیس دولت اصلاحات در جلسه مؤسسه باران گفت: این موضوعات مربوط به دادسرای ویژه است و من از این اطلاعی ندارم اما آنچه گفته شده این است که محدودیت جدیدی نبوده است.

اژه ای درباره رسیدگی به پرونده احمدی نژاد در دیوان محاسبات گفت: دیوان خودش دادسرا و دادگاه دارد و پرونده تخلفی را به ما نمی‌دهند اما اگر جرمی رخ داده باشد خب به ما ارجاع می‌دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *