شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اعلام اسامی موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی

يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 561208
هیات رئیسه مجلس اسامی موافقان و مخالفان رای اعتماد به وزرای پیشنهادی را اعلام کرد.
اعلام اسامی موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی
به گزارش جهان نيوز به نقل ازمهر، در ادامه جلسه بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی علوم و نیرو هیات رئیسه مجلس اسامی نمایندگانی که بر اساس قرعه کشی برای سخنرانی پیرامون مخالفت و موافقت با وزرای پیشنهادی انتخاب شده اند را اعلام کرد.

بر این اساس عباس گودرزی نماینده بروجرد، نبی هزار جریبی نماینده مردم گرگان در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم و سیدحمیده زرآبادی و جهانبخش محبی نیا نماینده مردم قزوین و میاندوآب در مخالفت با وزیر پیشنهادی نیرو اعلام شدند.

علاوه بر این طبق اعلام هیات رئیسه سیدراضی نوری نماینده مردم شوش و همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مخالفت با وزیر نیرو و عبدالله رضیان نماینده قائم شهر و عبدالرضا هاشم زایی نماینده تهران در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو صحبت می کنند.

 پیش از این نیز نمایندگان استان خوزستان از مخالفان جدی بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو بودند که در مخالفت با اردکانیان وزیر پیشنهادی جدید برای وزارتخانه نیرو نیز پیشقدم شده اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *