جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
سردار ادیبی مطرح کرد

تقویت راهیان نور در شمال‌غرب و غرب کشور

يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۱۶
کد مطلب: 561155
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور هدف از پرداخت موضوعی به راهیان نور شمال غرب را یادآوری حماسه‌های افتخارآفرین به مردم دانست و گفت: به دنبال تقویت موضوع محوری در راهیان نور شمال‌غرب و غرب هستیم.
تقویت راهیان نور در شمال‌غرب و غرب کشور
به گزارش جهان نيوز، سردار نادر ادیبی با بیان اینکه در راهیان نور شمال غرب کشور با سوژه‌های بسیاری در حوزه دفاع مقدس روبه‌رو هستیم، اظهار کرد: در این منطقه مردم همزمان و همراه با نیروهای مسلح به مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب و رژیم بعث پرداختند و حماسه‌ای بی‌بدیل را خلق کردند.

وی هدف از پرداخت موضوعی به راهیان نور شمال غرب را یادآوری حماسه‌های افتخارآفرین به مردم دانست و گفت: به دنبال تقویت موضوع محوری در راهیان نور شمال‌غرب و غرب هستیم.
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه جذابیت‌های موجود در غرب و شمال غرب به قدری زیاد است که اگر این غبارها را از روی این حوادث برداریم، مردم خود به خود مجذوب آن خواهند شد، تاکید کرد: وظیفه متولیان در امر راهیان نور این است که فضاهای زیرساختی را در یادمان‌های دفاع مقدس فراهم کنند.
سردار ادیبی در پایان با بیان اینکه در سه سال گذشته و امسال به صورت گسترده شاهد حضور کاروان‌ها در مناطق غرب و شمال‌غرب کشور بوده‌ایم، عنوان کرد: بر پایه همین استقبال‌های گسترده، ایجاد «یادمان شهدای دارلک مهاباد»، در دستور کار شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور قرار گرفت و در نهایت پس از بحث و بررسی اعضا، ایجاد این یادمان به تصویب این شورا رسید.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *