کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طنز/ راه‌های رسیدن به آرامگاه کوروش

6 آبان 1396 ساعت 20:23

به دلیل مسائل امنیتی در صورت مشاهده دیگر همرزمان، از انجام هرگونه واکنش و ذوق زدگی خودداری کرده و تنها به گفتن «درود» اکتفا کنید.


به گزارش جهان نیوز؛ آزادی خواهان ایرانی با توجه به تعطیلی مجموعه توریستی پاسارگاد و مسدود شدن مسیرهای منتهی به آن توسط استانداری فارس که گفته شده جهت جلوگیری از سوئ‌استفاده سیاسی و امنیتی گروهک‌های ضد انقلاب است، و البته نشان از عدم آزادی در آن رژیم دارد، بدینوسیله پیشنهادهایی را برای عبور از موانع و انجام مراسم کوروش سپاسی را خدمت شما ایرانیان عرض میکنیم.

۱- به دلیل مسدود شدن راه های زمینی، افراد سبک وزن میتوانند از پهپاد برای انتقال استفاده کنند.
۲- با توجه به آخرین متد غربی و وجود مراتع در اطراف مجموعه، از دو روز قبل از مراسم، یکی از رابطان ما با لباس مبدل چوپانی، گوسپندانی را به سمت مجموعه حرکت می دهد که بزرگان می توانند با پوشیدن لباس پشمینه، در لابلای آنان و برخی نیز داوطلبانه برای اثبات فحش نبودن اسم برخی موجودات زنده، به صورت نگهبان وفادار موفق به حضور در مجموعه تاریخی گردند.
نکته قابل توجه اینکه به دلیل مسائل امنیتی در صورت مشاهده دیگر گوسپندان، از انجام هرگونه واکنش و ذوق زدگی خودداری کرده و تنها به گفتن بع بع اکتفا کنید.
۳- افرادی که توانمندی بدنی مناسبی دارند از نقاطی که در فاصله ۲/۳۷ کیلومتری از مقبره قرار دارند، با حفر زمین و ورود به کانال زیرزمینی سراسری، به مجموعه وارد شده و از کنار توالت مستقر در مجموعه (برای گمراه کردن) خارج شوند.
۴- با توجه به شیطنت رژیم و قراردهی روز تولد آن بزرگمرد تاریخ در میان هفته برای عدم حضور ایرانیان کارمند، افرادی که امکان حضور در تاریخ مشخصه را ندارند، نگران نباشند چرا که جشن تولد دیگری نیز در آذرماه برگزار خواهیم کرد، چه بسا که ایشان اصلا یک آذرماهی خوش شانس بوده باشند.
۵- دسته ای از آریایی های اصیل که ترجیح می دهند در شهر خود و از راه دور خون آریایی خود را نشان دهند، می‌توانند کمکهای نقدی خود را به شماره کارت ۸۹۳۷۶۹۱۵۰۷۹۴۶۸۳۸ واریز نمایند.
تذکر مهم: مراقب افراد سودجو باشید و از شرکت در جشن های جعلی خودداری نمایید.
جشن تولد کوروش کبیر به طور رسمی علاوه بر آرامگاه کنونی، در دو نقطه دیگر از زمین، در ژوهانسبورگ و شهر ری نیز به پاس تجلیل از شاهنشاه عالِم و مردمی رضاشاه فقید که با منت گذاری بر ایرانیان، مقبره کوروش کبیر را در مجموعه تاریخی پاسارگارد قرار داد، همراه با رقص و پایکوبی برگزار خواهد شد. که یقینا دیگر مراسمات رضایت و شادی کوروش کبیر را در بر نخواهد داشت.
پشمک (پیروان شاهنشاهی ماندگار کوروش)


کد مطلب: 561107

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/561107/طنز-راه-های-رسیدن-آرامگاه-کوروش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com