پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

هیلی: اجازه کنترل ایران بر سوریه را نمی‌دهیم

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 560922
نماینده آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه‌ای ضمن تکرار اظهارات بی‌اساس دربار ایران مدعی شده که آمریکا اجازه نخواهد داد ایران سوریه را به کنترل خود در آورد.
هیلی: اجازه کنترل ایران بر سوریه را نمی‌دهیم
به گزارش جهان نيوز، ، نماینده آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه‌ای ضمن تکرار اظهارات بی‌اساس دربار ایران مدعی شده که آمریکا اجازه نخواهد داد ایران سوریه را به کنترل خود در آورد.«نیکی هیلی» در این مصاحبه گفته است: کار ما در سوریه تمام نشده و پس از شکست داعش در این کشور به ایفای نقش خود ادامه می‌دهیم.
وی در ادامه مدعی شد: این به معنی آن نیست که ما می‌خواهیم بشار اسد را از قدرت کنار بزنیم اما اجازه وقوع حملات شیمیایی را نمی‌دهیم، به ایران اجازه نخواهیم داد سوریه را به تصرف خود در آورد، اجازه وقوع هیچ یک از اینها را نخواهیم داد.

نماینده آمریکا در بخش دیگری از مصاحبه با سی. ان. ان با اشاره به راهبرد آمریکا در قبال ایران مدعی شد: آمریکا در برابر تلاش‌های ایران برای در دست گرفتن کنترل سوریه خواهد ایستاد و تلاش خواهد کرد تا آزمایش موشک‌های بالستیک ایران را متوقف کند.

نیکی هیلی در ادامه با اشاره به برنامه موشکی کره شمالی گفت: جامعه بین‌المللی انجام آزمایش موشک بالستیک دوربرد با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای از سوی کره شمالی را نمی‌پذیرد و ایران نیز باید به چنین استانداردهایی ملزم شود.

وی در پایان اظهارات خود درباره ایران ادعا کرده است: چه دلیلی دارد دست ایران را باز بگذاریم.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
United States
سلام
سالها گذشت و اینها نخواستند بفهمند که نفوذ ایران در دنیا از جنس کاریزماتیک است نه نظامی. و مدیریت کاریزماتیک مرزندارد . کاش کور نبودند و می دیدند که در خود کشور امریکا هستند مسیحیانی که دل در گرو انقلاب اسلامی ایران دارند./