جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رکورد جدید مهاجم پرسپولیس

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 560843
مهاجم پرسپولیس با گلزنی در دربی ۸۵ رکورد جدیدی را در لیگ برتر به نام خود ثبت کرد.
رکورد جدید مهاجم پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، علی علیپور مهاجم پرسپولیس که در دیدار با استقلال گل برتری تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کرد. علیپور که پیشتر با گلزنی در سوپرجام ایران، جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در این فصل توانست رکورد منحصر به فردی را به نام خودش ثبت کند، در دیدار با استقلال برای دومین توانست گل برتری سرخپوشان را به ثمر برساند تا نخستین بازیکن پرسپولیس در لیگ برتر باشد که به چنین رکوردی دست می یابد. او اولین بازیکنی است که در لیگ برتر توانسته است دو بار گل برتری پرسپولیس را در دربی به ثمر برساند.
 


علیپور پیشتر در اولین دربی برانکو در آخرین هفته از لیگ برتر چهاردهم توانسته بود تک گل پیروزی بخش سرخپوشان را وارد دروازه استقلال کند، در دربی ۸۵ هم تک گل سرخپوشان را به ثمر رساند تا اولین بازیکنی باشد که در دو دربی گل برتری تیمش را به ثمر رسانده است. علیپور که این روزها بسیار آماده و سرحال نشان داده، با ادامه همین روند می تواند امیدوار به حضور در فهرست نهایی بازیکنان اعزامی به جام جهانی باشد. در روزهایی که مهدی طارمی در محرومیت به سر می برد، برانکو خوشحال است که علیپور بهترین روزهای دوران فوتبالش را پشت سر می گذارد. علیپور در این فصل موفق به زدن پنج گل در لیگ برتر شده و بهترین آمار گلزنی در طی چند سال اخیر را به ثبت رسانده است. 

منبع:وب سایت نود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *