شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱۱

اعتراض‌به‌تیم اقتصادی‌، جهانگیری‌در مرز استعفاست

منبع: کیهان
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۵
کد مطلب: 560812
احتمال استعفای جهانگیری بالا گرفته است. این خبر را مدیر یک سایت اصلاح‌طلب منتشر کرد.
اعتراض‌به‌تیم اقتصادی‌، جهانگیری‌در مرز استعفاست
به گزارش جهان نيوز؛ علی‌اصغر شفیعیان مدیر سایت انصاف نیوز در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو و درباره زمزمه‌های استعفای معاون اول رئیس جمهور، گفت: بعید می‌دانم دلخوری‌‌های جهانگیری ارتباط چندانی به ماجرای دستگیری برادرش مهدی جهانگیری داشته باشد.

آقای جهانگیری تأکید داشت تیم اقتصادی یک‌دستی در دولت دوم آقای روحانی تشکیل شود تا بتواند دستاوردهای خوبی داشته باشد، به هر حال مردم انتظار بسیار زیادی در این حوزه دارند. پیشنهاداتی که آقای جهانگیری داشت در بحث اقتصادی اتفاق نیفتاد؛ به صورت مشخص در ترکیب تیم اقتصادی دولت این اتفاق انجام نگرفت و انتظار برآورده نشد.

چند ماه پیش در زمان تشکیل شدن دولت، وقتی جهانگیری نتوانست این قول را از رئیس جمهور بگیرد و زورش نچربید، در آن مقطع تا مرز استعفا هم پیش رفت. در حال حاضر این موضوع مطرح است که شاید حضور جهانگیری به این شکل مفید فایده نباشد و آقای جهانگیری می‌تواند از پتانسیلش در جای دیگری بیشتر استفاده کند به ویژه بعد از اینکه آقای عارف در محوریت اصلاح‌طلبانی که در حاکمیت دارای جایگاه هستند نتوانست در مجلس نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشد و ضعف شدید عملکرد داشت اگر جهانگیری از دولت جدا شود و خود را برای نقش‌آفرینی در انتخابات آینده مجلس و یا حتی ریاست جمهوری 1400 آماده کند، از پتانسیلش بیشتر استفاده خواهد شد.

وی در پاسخ این سؤال که چه قدر احتمال کناره‌گیری جهانگیری از بدنه دولت وجود دارد؟، گفت: احتمالش زیاد است، اما اینکه بخواهیم زمان مشخصی را برای آن در نظر بگیریم قابل پیش‌بینی نیست شاید حتی یک سال طول بکشد، اما احتمال این جدایی بالا است.
شفیعیان پیش از این دبیر سیاسی خبرگزاری ایسنا و دبیر تحریریه روزنامه آرمان بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
Iran, Islamic Republic of
به نظر من این دنده معکوسه برای انتخابات دور بعد ریاست جمهوری!
این جهانگیری ها! منظورم فقط برادران جهانگیری نیست، کلاً جهانگیری و آنان که از جنس ... ببخشید جهانگیری هستند، همواره دارایی هایشان با نرخ دلار رشد داشته است. حالا تو هر دولتی که بودند یا نبودند! مسئله این است!
ما جماعت مستضعف هم که فقط سفر خارجمون کربلا رفتنه، همین ریال کمی هم که در اختیارمان هست، کارمان را راه می اندازد! البته این اشکال جدی بر ما وارد است که چرا به مسئله اقتصاد به شکل اصولی نپرداخته ایم. تا تنها ژن های برتر میدان دار این عرصه نباشند.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی بازنده این انتخابات شد. اگر بخواهد زمین گیر نشود باید سریعا کابینه را ترمیم و افرادی کاری مانند قالیباف را جایگزین کند. و گرنه ...کرام الکاتبین
Iran, Islamic Republic of
پروژه عبور از روحانی به سبک اطلاح طلبانی کلید خورده است
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
با توجه به سیاست شکست خورده دولت روحانی در برجام برای دادن امتیازات بزرگ به غربیها در عوض باز سازی اقتصاد و از آنجا که اینروزها تمام قولهای دولت روحانی با بدعهدی غربیها مثل 4 سال گذشته غیر قابل انجام شده لذا جهانگیری برای آنکه در انتخابات آینده بتواند خود را از سیاستهای روحانی جدا نشان دهد واز مردم رای بگیرد به هر بهانه ای حتما استعفا خواهد داد.
Iran, Islamic Republic of
برادر دزد را فرمانده اقتصاد مقاومتی کردند این که در خلوت از این پدیده مسخره می کنند چطور فرمانده شده و با آمار دروغکی بازی می کنند
ح س ن
Iran, Islamic Republic of
واقعا که به شخص سوم چهارم نه حداقل 7 هشتم مملکتمون چه راحت توهين ميشه.
Iran, Islamic Republic of
استعفا؟! الکی میگه،چرا در دولت قبل استعفا نداد و به آقای روحانی در انتخابات کمک کرد؟ الآن می خواد بگه در عدم موفقیت های دولت شریک نیست.برای انتخابات1400خیز برداشته.
Iran, Islamic Republic of
غیرممکنه از اون دفتر ودستک دست بکشه.داره ناز میکنه ،حالا میبینید.
نیما راسخ
United States
با گندی که خان داداشش بالا آورده ایشان بایستی خودکشی می کرد یا ...!!!
Iran, Islamic Republic of
یک دلم میگه برم، برم
یک دلم میگه نرم، نرم
طاقت نداره دلم دلم بی تو چه کنم.
Iran, Islamic Republic of
واقعا حق داره اون از معاونت من درآوردی گه برای نهاوندیان دست کردند و تمام کارهایی که الان انجام می دهد دخالت در کار جهانگیری است و یک سر با شرکای قبلش در اتاق بازرگانی جلسه دارد گویا آقای نهاوندیان معاون اقتصادی اتاق است نه جمهور!!!!!