پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پرسپولیس 1 - 0 استقلال؛ آسمانِ سرخِ تهران

پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 560675
پرسپولیس در دربی 85 موفق شد استقلال را شکست دهد.
پرسپولیس 1 - 0 استقلال؛ آسمانِ سرخِ تهران
به گزارش جهان نيوز؛ تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت 16:40 در هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند تا هشتاد و پنجمین دربی پایتخت برگزار کنند.
شهرآورد هشتاد و پنجم 
هفته دهم لیگ برتر خلیج فارس 
پرسپولیس - استقلال 
پنجشنبه 4 آبان 1396 ساعت 16:40 
تهران-ورزشگاه آزادی 
داوران: بیژن حیدری، رضا سخندان، سعید علی نژادیان و پیام حیدری
گلزنان: علی علیپور(پرسپولیس)
کارت زرد: روزبه چشمی(استقلال)-محسن ربیع خواه(پرسپولیس)-فرشید باقری(استقلال)-امید ابراهیمی(استقلال)-کمال کامیابی نیا(پرسپولیس)-حسین ماهینی(پرسپولیس)-وریا غفوری(استقلال)-میلاد زکی پور(استقلال)

 
ترکیب

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور
استقلال: حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه،چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

 
نیمه اول

نیمه اول را استقلالی ها بهتر آغاز کردند و دقیقه4 فرشید اسماعیلی موقعیت بسیار خوبی در محوطه جریمه پرسپولیس به دست آورد که حسینی مانع این شد که پاس او به قربانی برسد. دقیقه 10 ضربه ایستگاهی استقلال با ارسال امید ابراهیمی همراه شد که علیرضا بیرانوند با واکنشی خوب توپ را دفع کرد. پرسپولیسی ها رفته رفته بازی را در دست گرفتند و سرانجام حملات آن ها جواب داد. دقیقه 21 علیپور با حسینی تک به تک شد که با خطای چشمی داور پنالتی اعلام کرد. علیپور برخلاف جهت حرکت حسینی توپ را درون دروازه قرار داد.
علی علیپور-محمد انصاری
پس از اینکه سرخپوشان گل زدند بازی کمی متعادل شد. دقیقه 34 روی یک توپ ربایی خوب موقعیت مناسبی در مقابل دروازه استقلال به دست آورد که پاس او به علیپور نرسید و استقلالی ها توپ را دفع کردند. دقیقه 41 روی فرار خوب علیپور و پاس او، توپ در مقابل دروازه استقلال به وحید امیری رسید که پیش از شوت زتی چشمی توپ را دفع کرد. نیمه اول این دیدار در نهایت با تک گل علی علیپور از روی نقطه پنالتی به سود پرسپولیسی ها به پایان رسید.

 
نیمه دوم

نیمه دوم با حرکت خوب بشار رسن و کرنری که به دست آورد برای پرسپولیس شروع شد. دقیقه 46کرنر ارسالی بشار رسن در دهانه دروازه استقلال به منشا رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ به سر بازیکن استقلال خورد و به کرنر رفت.  رفته رفته بازی متعادل شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. دقیقه 55 امید ابراهیمی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت آرام این بازیکن در دستان علیرضا بیرانوند قرار گرفت.
گادوین منشا-فرشید اسماعیلی
پرسپولیسی ها بازی را به خوبی در دست گرفتند و دقیقه 59 ضربه ایستگاهی پرسپولیس از پشت محوطه جریمه با شوت خطرناک امیری همراه شد که حسینی با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد. دقیقه 60 کرنر ارسالی امیری با دفع ناقص استقلالی ها به بشار رسن رسید که شوت خطرناک این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه بیرون رفت. دقیقه 63 روی پاس در عمق شجاعیان، انصاری در آستانه کسب موقعیت خوبی در مقابل دروازه پرسپولیس بود که بیرانوند به خوبی از دروازه بیرون آمد و توپ را دفع کرد. دقیقه 64 بشار رسن موقعیت بسیار خوبی در مقابل دروازه استقلال به دست آورد که شوت او به پای مدافع استقلال خورد و گل نشد.
دقیقه 69 توپ در مقابل دروازه پرسپولیس به جابر انصاری رسید که شوت او با برخورد به مدافع پرسپولیس به کرنر رفت. دقیقه 73 روی چند رفت و آمد توپ در مقابل دروازه پرسپولیس به جابر انصاری رسید که شوت او را علیرضا بیرانوند به خوبی در آغوش گرفت. دقیقه 84 کمال کامیابی نیا از پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوت زنی کرد که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه بیرون رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *