جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲
پزشکی قانونی:

قاتل روحانی تهرانی بیمار روانی است

پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 560620
یک روحانی تهرانی روز گذشته با ضربات چاقوی مرد چهل و سه ساله به قتل رسید؛ اکنون پزشکی قانونی نظرش درباره اختلالات روحی و روانی متهم هنگام ارتکاب جرم را اعلام کرد.
قاتل روحانی تهرانی بیمار روانی است
به گزارش جهان نيوز؛ پزشکی قانونی پس از معاینه قاتل روحانی تهرانی، نظرش درباره اختلالات روحی و روانی این قاتل را به محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت اعلام کرد.

بنابر اعلام کارشناسان پزشکی قانونی قاتل روحانی تهرانی با توجه به اختلال شدید روانی در زمان ارتکاب جرم، فاقد قوه تمیز و مسئولیت کیفری و دچار جنون بوده است.

بدین ترتیب با اعلام نظر سرپرست دادسرای امور جنایی تهران و بازپرس پرونده این قاتل به یک بیمارستان روانی در تهران منتقل می‌شود همچنین پس از حضور اولیای‌دم مقتول، نظریه پزشکی قانونی به آن‌ها ابلاغ می‌شود و در صورت شکایت اولیای‌دم نسبت به این نظر، پرونده قاتل به کمیسیون ارجاع می‌شود.

روز گذشته مرد چهل و سه ساله‌ای در مقابل در خروجی متروی امام خمینی (ره) با چاقو به روحانی تهرانی حمله‌ور شد که این روحانی بر اثر شدت جراحات وارده و پس از انتقال به بیمارستان سینا جان خود را از دست داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ماستمالی نشود.
Iran, Islamic Republic of
عمدی و از قبل پیش بینی شده بوده است