جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

انتقادآیت‌الله نوری‌همدانی ازوضعیت اقتصادی کشور

پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 560596
مرجع تقلید شیعیان گفت: بیکاری و قیمت‌های بالا یکی از مشکلات کشور است، با حرف کار درست نمی‌شود و متاسفانه مردم با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.
انتقادآیت‌الله نوری‌همدانی ازوضعیت اقتصادی کشور
به گزارش جهان نيوز، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان پدافند غیر عامل اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم موضوعاتی بیان کرده است تا بر اساس آن گام برداشته و زندگی کنیم، خداوند تاکید کرده است هرگز به ظالمان اعتماد نکنیم.
وی افزود: دین اسلام را باید به گونه ای توجیه کنیم که به مزاق دشمن خوش نیاید و آن را بپسندد و نباید به گونه ای توجیه کنیم که جنایات دشمن مخفی بماند.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان کرد: وظیفه داریم که هیچ اعتمادی به دشمن نکنیم، مسلمانان نباید تحت سیطره مستکبران باشند بلکه باید بدانند که آن‌ها برای ضربه به اسلام نقشه‌های شومی دارند.
مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم اتحاد در برابر دشمن تصریح کرد: باید نقشه‌های دشمن را مورد بررسی قرار داده و فعالیت‌ها و اقدامات دشمن را رصد کنیم، به اندازه ای که می‌توانیم قدرت‌های خود را فراهم کنیم و همیشه دشمن از ما احساس وحشت کند.
آیت الله نوری همدانی گفت: صدها قاسم سلیمانی در کشور وجود دارد که سبب افتخار هستند و کشورمان قدرت بسیاری دارد، مسئله کشورمان اقتصاد است و باید برای رفع مشکلات آن تلاش شود.
وی با اشاره به لزوم و توجه مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور افزود: بیکاری و قیمت‌های بالا یکی از مشکلات کشور است، با حرف کار درست نمی‌شود و متاسفانه مردم با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند، قیمت‌ها با یکدیگر متفاوت است و نظارتی وجود ندارد.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان کرد: در روزنامه‌ها و صداو سیما گفته می‌شود که معیشت درست شده است اما این گونه نیست، در مملکت دو اراده حاکم است اما باید یک اراده باشد که آن هم مقام معظم رهبری است.
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم وحدت و یکپارچگی مسلمانان در برابر دشمن تصریح کرد: دشمن با اسلام مخالف است و نزاع دارد، در امارات و بحرین و مصر و عربستان ایام عاشورا کسی حق نداشت عزاداری کند و لعن یزید و عزاداری جرم بود اما امروز این گونه نیست.
آیت الله نوری همدانی گفت: همه باید با یک اراده به میدان بیاییم و در مملکت اراده ولی فقیه حاکم باشد و اگر همه مردم به میدان باید مشکلات کشور رفع می‌شود، برای حل مشکل کشور همه باید با هم گام برداریم.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *