جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نظرفراکسیون مستقلان درباره«اردکانیان و غلامی»

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 560267
عضو کمیسیون مستقلان ولایی مجلس جزئیات نشست اعضای فراکسیون متبوعش با وزرای پیشنهادی نیرو و علوم را تشریح کرد.
نظرفراکسیون مستقلان درباره«اردکانیان و غلامی»
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شهباز حسن‌پور بیگلری عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک اعضای فراکسیون متبوعش با رضا اردکانیان و منصور غلامی وزرای پیشنهادی نیرو و علوم، گفت: این نشست صبح امروز (چهارشنبه 3 آبان) با حضور اکثریت اعضای فراکسیون برگزار شد.

 وی افزود: در این جلسه آقایان اردکانیان و غلامی نقطه‌نظرات و برنامه‌ها و کارنامه خود در حوزه‌های تخصصی وزارت علوم و نیرو را تشریح کردند و نمایندگان عضو فراکسیون نیز سؤالات خود را مطرح و دیدگاه‌ها و نکته‌نظرات‌شان را درباره مسائل مختلف بیان کردند و وزرای پیشنهادی هم به این سئوالات و ابهامات پاسخ دادند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان ادامه داد: وزیر پیشنهادی نیرو در این جلسه برنامه‌های خود را را درباره استفاده از شیوه‌های نوین و تجدیدپذیر مانند استفاده از انرژی خورشیدی و بادی برای تولید برق را توضیح و برنامه‌های خود را درباره حل مشکلات آب ارائه داد و نکاتی را نیز در زمینه انتقال آب میان حوزه‌ای ارائه داد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس با اشاره به بخش دیگری از این جلسه، عنوان کرد: وزیر پیشنهادی نیرو در این جلسه به بحث قانونمند کردن حق‌آبه‌ها اشاره کرد و گفت ایجاد حق‌آبه‌های قانونی در بخش آب آشامیدنی، دامپروری، پرورش آبزیان و کشاورزی نیز در برنامه‌های بنده گنجانده شده است.

وی به حضور منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم در جلسه فراکسیون مستقلان اشاره کرد و تصریح کرد: وزیر پیشنهادی علوم با بیان اینکه مراکز آموزش عالی باید توسعه کمی و کیفی داشته باشند، گفت برنامه‌هایی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دارد.

حسن‌پور افزود: غلامی با تاکید بر اینکه تشکیل کار‌گروه تخصصی برای تعامل بین دانشگاه و مراکز صنعتی در برنامه‌های وی گنجانده شده گفت هدف از تشکیل این کار‌گروه، تعامل هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه است.
عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلان خاطرنشان کرد: در پایان این نشست، نمایندگان سوالات خود از وزیر پیشنهادی علوم در زمینه‌های کرسی‌های آزاداندیشی و تشکل‌های دانشجویی و ... مطرح کردند که غلامی در این باره توضیحاتی را ارائه داد.

حسن‌پور تصریح کرد: با توجه به جو حاکم بر فراکسیون می‌توان گفت نظر اکثریت اعضا نسبت به وزرای پیشنهادی نیرو و علوم مثبت است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *