جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
ولیئی خبر داد

طراحی و نصب صندوق‌های صدقه جدید

سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۸
کد مطلب: 559830
مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: صندوق‌های صدقه ایمن با طراحی جدید MDF در مکان‌های عمومی جانمایی و نصب می‌شوند.
طراحی و نصب صندوق‌های صدقه جدید
به گزارش جهان نيوز، محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه 43 هزار صندوق صدقه بزرگ در خیابان ها، معابر و اماکن عمومی تهران وجود دارد، اظهار کرد: تاکنون بیش از 38 هزار صندوق صدقه ایمن شده و 5 هزار صندوق باقی مانده نیز طی دو ماه آینده ایمن خواهند شد.
وی ادامه داد: سعی داریم به منظور ایمن سازی بیشتر صندوق‌های صدقه، تعداد این صندوق‌ها را در معابر کاهش دهیم و با طراحی جدید MDF در مکان هایی مانند پاساژها، برج ها و اماکنی که امنیت بیشتری دارند، آن ها را جانمایی و نصب کنیم و از حدود سه ماه گذشته نصب این صندوق ها آغاز شده و تا پایان مهر ماه نیز ادامه دارد.
تقویت روش‌های غیرحضوری پرداخت صدقه
ولیئی با بیان اینکه در کنار ایمن سازی صندوق‌های صدقه، تقویت روش‌های غیرحضوری پرداخت صدقه نیز بسیار مهم است، تصریح کرد: روش‌های غیر حضوری پرداخت صدقه برای شهروندان تهرانی شامل شماره گیری کد 7355 از طریق تلفن ثابت، استفاده از کد # 724 *، شماره گیری # 021*8877* از طریق تلفن همراه و استفاده از نرم افزار سکه بانک ملت است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران تاکید کرد: برچسب‌هایی بر روی صندوق‌های صدقه نصب شده و بر روی آن‌ها روش‌های پرداخت غیرحضوری صدقه و همچنین شماره های رسیدگی به شکایات و اعلام سرقت به شهروندان اطلاع رسانی شده است.
وی در پایان گفت: با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، با افرادی که اقدام به سرقت از صندوق‌های صدقه می‌کنند و اموال بیت المال را می‌دزدند، به طور جدی برخورد می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *