جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
حجت الاسلام محمدحسنی:

ارتش و سپاه "ید واحده" هستند

دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 559576
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه «وحدت» یک موضوع قرآنی است، گفت: ارتش و سپاه باید در برابر دشمن ید واحده باشند.
ارتش و سپاه "ید واحده" هستند
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش «ارتش و سپاه با محوریت وحدت، همدلی و همبستگی» که در ستاد فرماندهی نزاجا در حال برگزاری است، اظهار داشت: موضوع همایش امروز «وحدت» است و وحدت یک موضوع قرآنی است.
وی با اشاره به ضرورت اجتناب ناپذیر وحدت میان نیروهای مسلح گفت: نخست اینکه وحدت حکم خداوند است. خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند: «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا.»
حجت الاسلام محمدحسنی بیان داشت: دوم اینکه وحدت خواست و فرمان امام راحل است که فرمودند ارتش و سپاه باید در برابر دشمن ید واحده باشند و با تمام قوای خود علیه مخالفان و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارند. لذا تاکید می‌کنیم که ارتش و سپاه باید در برابر دشمن ید واحده باشند که اینگونه است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *