پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مسکن مهر مُرد/ مسکن اجتماعی در حال احتضار!

دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 559521
نایب رییس انجمن انبوه سازان از کمرنگ شدن طرح مسکن اجتماعی خبرداده و اجرای موفقیت آمیز آن را نیازمند مطالعه بیشتر در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی دانسته است.
مسکن مهر مُرد/ مسکن اجتماعی در حال احتضار!
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نایب رییس انجمن انبوه سازان از کمرنگ شدن طرح مسکن اجتماعی خبرداده و اجرای موفقیت آمیز آن را نیازمند مطالعه بیشتر در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی دانسته است.
 
ایرج رهبر نایب رییس انجمن انبوه سازان، با بیان اینکه طرح مسکن اجتماعی کم رنگ شده است، اظهارکرد: برای جلوگیری از تکرار مشکلات مسکن مهر در طرح مسکن اجتماعی، نیازمند مطالعه بیشتری هستیم.

وی در ادامه افزود: علاوه بر بخش‌های ساخت و ساز باید از نظر اجتماعی و فرهنگی نیز این طرح بررسی شود.

نایب رییس انجمن انبوه سازان با اشاره به اجرای طرح مسکن اجتماعی در کشور‌های فرانسه و انگلیس بیان کرد: ظرفیت‌های ساخت طرح مسکن اجتماعی باید تا ۱۰ سال آینده مطالعه و برنامه ریزی‌های دقیق برای آن انجام شود تا از بروز هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری شود.

وی در پایان با تاکید بر مشکل کمبود مسکن در ایران، گفت: با توجه به رشد جمعیت، نیازمند تولید مسکن در کشور هستیم، به همین منظور دولت باید احیای بافت‌های فرسوده را دراولویت برنامه‌های خود قرار دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *