جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۲۳

حملات هماهنگ ضدانقلاب به مدیر مسئول کیهان!

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 559431
هماهنگی بین جریان‌های داخل و خارج برای حمله سازمان یافته و همزمان به مدیر مسئول کیهان از کدام آبشخور نشات می‌گیرد و کدام سرشاخه‌ها به این جریان وصل هستند؟
حملات هماهنگ ضدانقلاب به مدیر مسئول کیهان!
به گزارش جهان نيوز، اگر در روزهای اخیر برخی رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلب در داخل و شبکه‌های ضد انقلاب در خارج از کشور را ملاحظه بفرمایید خواهید دید که هر کدام به نوعی حملات خود به مدیر مسئول کیهان – برادر حسین – را شدت بخشیدند و همه این حملات نشان می دهد وجود کیهان و مدیر مسئول آن برای موقعیت برخی ها گران آمده و تاب تحمل وجود رسانه ای انقلابی و بی پروا مثل کیهان را ندارند.

کیهانی که در کارنامه کاری خود در دوران مدیریت "شریعتمداری" به عنوان بازوی مستحکم انقلاب و خط دهنده به جریان های حزب اللهی و خط شکن در صف دشمن خارجی و فریب خوردگان داخلی عمل کرده و هیچگاه در دفاع از حریم ولایت اهل تساهل و تسامح و ملاحظه و کوتاه آمدن نبوده است.

روزنامه شرق با ادبیاتی ویژه خود با تلویحی نزدیک به تصریح مدیر مسئول کیهان را مورد انتقاد قرار داده و سرمقاله های آتشین شریعتمداری را – به زعم باطل خود – به چالش کشیده و علی آقا مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی هم به شیوه ای دیگر به مدیر مسئول کیهان کنایه زده است، علی مطهری که هر چه دارد و ندارد به برکت وجود پدر بزرگوارشان است، حال از فضل پدر ایشان را چه حاصل الله اعلم!

اما در آنسوی مرزها هم همزمان و هماهنگ با جریان مدعی اصلاحات افراد فراری و ضد انقلاب هم به مدیر مسئول کیهان حمله کرده و هر آنچه که دل تنگشان می خواست عقده گشایی کردند.

"محمد حسینی" مجری فراری صداوسیما که به دامن غرب گریخته این روزها گفته می شود به در یوزگی تمام گرفتار شده و بازیچه رسانه های غربی برای شندرغاز حقوق است با صراحت تمام مدیر مسئول کیهان را مخاطب توهین های خود قرار می دهد، اما سوای موارد مذکور این نکته قابل تامل است که هماهنگی بین جریان های داخل و خارج برای حمله سازمان یافته و همزمان به مدیر مسئول کیهان از کدام آبشخور نشات می گیرد و کدام سرشاخه ها به این جریان وصل هستند جای بررسی دارد.

اما باید اذعان داشت که جریان فتنه و انحراف و برخی افراد ناآگاه داخلی – مثل علی مطهری – با جریان ضدانقلاب پیوندی همیشگی دارند و همیشه در ایجاد موج های فتنه در داخل نقش هماهنگی دارند و سازشان همزمان کوک می شود و در این میان هستند افرادی که ناخواسته با این جریان ها همراه می شوند و صد البته افرادی هم هستند که در نقش پادوهای اجنبی بسیار هدفمند و طبق برنامه به ایجاد موج و شانتاژ روی می آورند.

و در این میان تنها سردار قلم حاج حسین شریعتمداری است که بدون توجه به آب در هاون کوبیدنهای این جماعت، همچنان در سنگر مقدس "کیهان" میداندار دفاع از آرمان ها و ارزش های بلند انقلاب اسلامی است و دیدبان قوی و نگهبانی هوشیار و بیدار در خدمت به نظام اسلامی است.
 
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا حفظش کنه
Romania
رحمت خدا بر برادرحسن(شایانفر) و برادرحسین (شریعتمداری)! حرف های تکراری بد خواهان ارزشی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
از سیاست بیرون آییم حسین شریعتمداری شخصیت تیزبینی است. من علاقه دارم
Iran, Islamic Republic of
زنده بامردآزاده
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام بر حاج حسين شريعتمداري ابوذر زمان.
Iran, Islamic Republic of
واقعا خار چشم دشمنان شده
انشالله خدا حفظش کنه
امین
Iran, Islamic Republic of
عزت ایشان با این حمله ها بیشتر شده
Iran, Islamic Republic of
من که می گویم حرف های مطهری از غفلت نیست
Iran, Islamic Republic of
خداوند هم ایشان و هم منتقدین ایشان را حفظ کند
amir
Iran, Islamic Republic of
سالهاست از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم، از عمر بی ارزش بنده بکاهد و به عمر حاج حسین عزیز بیفزاید.
یا علی
Iran, Islamic Republic of
معلومه که راهشو درست میره...
کاظم
Iran, Islamic Republic of
حاجی خداقوت. معلومه تیرها به هدف میخوره که صداشون در اومده.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سردار قلم و محبوب بچه حزب اللهی ها
Iran, Islamic Republic of
تا چشم دشمنان آقای شریعتمداری عزیز کور شود.
در ضمن این یارو- حسینی - ناقابل تر از اونه که اسمش در سایت شما در ارتابط با چنین خبری بیاد.
Iran, Islamic Republic of
وقتی ضد انقلاب، ایشون رو میکوبن، معلومه که ایشون، راه رودرست میره و بابد بیشتر سخنانشون رو مطالعه کرد.
زنده باد انقلاب اسلامی
زنده باد ایران
داوود
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام بیشمار بر سردار شجاع دنیای رسانه و قلم.
جانم فدایش
Iran, Islamic Republic of
خداوند رحمت کند پدر و مادر آقای شریعتمداری و آقای احمدینژاد را. مطمئن باشید که چنانچه این دو از روش های آفتاب پرستی، منفعت طلبی، و ابن الوقتی اصلاحطلبان استفاده میکردند، هرگز ظاهر کارشان به اینجا نمیکشید.
جنس این دو را بسیار متفاوت با اصلاح طلبانی میبینم که از سال 78 با درکی ناقص، شیوه و شعارهای غربی و خصوصا مهندسی اجتماعی آنها را با افتخار سر دست گرفته و با تعبیر متکبرانه آن به باسوادی مملکت را به این روز انداختند.
خوب به یاد دارم که اصلاح طلبان هدفمندی یارانه ها و بسیاری از اقدامات احمدینژاد را خودکشی سیاسی محسوب و از اجرای آنها در دوره خود، فارغ از نفع و ضرر غیر سیاسی آن خوداری میکردند. متعاقبا و بدلیل پتانسیل های منفی که لاجرم در اینگونه برنامه ها وجود دارد، تخریب و کار شکنی را با شیوه های وارداتی و بعضا با کمک عملی غربی ها در دستور کار قرار داده و اجرا کردند.
جنبه بسیار مثبت اقدامات احمدینژاد، اصالت، استقلال از شیوه های غربی و بومی بودن آنها بود. بر خلاف غرب زدگان که عموما بدنبال الگو های غربی و یا گرفتن مشاوره از آنها هستند. اشکال عمده و اصلی اینگونه وابستگی نه الزاما در ذات برنامه بلکه لنگ ماندن در زمان قهر غربی هاست.
وقایع 88 ضمن آسیب های فراوان واجد برکاتی نیز بود. از برکات آن میتوان به محاق رفتن تفکر غرب زده و وضعیت شکننده و نا پایدار این جماعت اشاره کرد.
به هر حال جنس متفاوت شریعتمداری و احمدینژاد مایه امیدواری است.
amir
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری هیچ ربطی به احمدی نژاد نداره.
سعی نکنید با الصاق شخصی مانند احمدی نژاد با روحیه ای پرنوسان و متاثر از جریان انحرافی، به حاج حسین یکدست و بی ریا، از احمدی نژاد یک شخصیت قابل قبول ارائه کنید.
Iran, Islamic Republic of
خدا حافظ شریعتمداری باشد فعلا که اوست که پته و پوته خائنین و نوکران امریکایی کشور را روی داریه می ریزد
Iran, Islamic Republic of
من با همه علاقه ای که به برادر حسین دارم یک اشکال جدی به او دارم
من هر روز روزنامه کیهان را میخوانم دایره نیروهای هم فکرش را باید گسترش بدهد.
آدم های تیز بین، انقلابی، هوشمند و هنرمند و با تحصیلات های بالا کم نیستند.
اما آیا آقای شریعتمداری از ایشان و راه کارهای شان استفاده می کند؟ غیر از وطن امروز، جهان، جوان، و مشرق که با تفاوت های کمی نسبت به هم زوایای شیطنت دشمن را هدف قرار داده اند
باید از قناصه به دست های تیز بین دیگر که با علم و هوشمندی می توانند چالش های عمیق در نگاه سیاسی کهنه غرب، اصلاحات، و سلطنت طلب را درک و از تهدیدهای احمقانه و ناچیزشان فرصتهای بزرگ بسازند باید استفاد گسترده تر و عمیق تری بشود.
سید
Iran, Islamic Republic of
خداوند ایشان-که به نظر عمار ولایت هستند- را حفظ فرماید
ایشان با بصیرت و شجاعت مثال زدنی، خط و نقشه منافقین داخلی و استکبار جهانی را مشخص و برملا نموده و در بسیاری موارد ، آنها را رسوا نموده است
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله تا آخر همین جوری بمونه
انشاءالله خداوند از عمر امثال... کم و به عمر ایشون اضافه کنه.
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا ایشون وقتی جلوی کیسهٔ برخی چپاول‌گران رو می‌گیره باید هم دشمن داشته باشه، ایشون مثل کسانی نیست که صدبار گزیده از یک سوراخ شوند و باز هم در همان سوراخ چشم امید داشته باشند به وقایع (نمونه صدبار گزیده شده مسؤلینی هستند که به آمریکای کودک کش دل خوش کردند)، خدا رو شکر که حاج حسین آینده بین هستند و جوانانی مثل بنده می‌توانند از نظرهای ایشان بهره ببرند.