چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

اعلام زمان جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 559350
علی لاریجانی با قرائت نامه رئیس جمهور درباره معرفی وزرای پیشنهادی نیرو و علوم گفت: یکشنبه آینده جلسه رأی اعتماد به دو وزیر پیشنهادی برگزار می‌شود.
اعلام زمان جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی
به گزارش جهان نيوز به نقل ازفارس، نامه حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور جهت معرفی وزرای پیشنهادی نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری در نشست علنی امروز یکشنبه 30 مهر توسط علی لاریجانی اعلام وصول و قرائت شد.

براساس این گزارش رئیس مجلس در این‌باره اظهارداشت: نامه رئیس جمهور خطاب به این جانب نوشته شده و قید کرده است که طبق آئین‌نامه داخلی باید در صحن مجلس قرائت شود که شرح آن به شرح ذیل است:

احتراماً در اجرای اصل 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست شرح حال و برنامه‌های جناب آقای دکتر رضا اردکانیان و جناب آقای دکتر منصور غلامی برای اخذ رأی اعتماد به ترتیب برای وزارتخانه‌های نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌گردند.

رئیس مجلس ادامه داد: بنده گفته‌ام که برنامه‌ها و سوابق وزرای پیشنهادی نیرو و علوم را تکثیر کرده و در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهند.لاریجانی گفت: جلسه رأی اعتماد روز یکشنبه هفته آینده 7 آبان برگزار می‌شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *