جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۶

خودکوشکی دو دختر اصفهانی با بازی نهنگ آبی + جزییات

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 559314
فرمانده انتظامی استان اصفهان: ظهر دیروز متاسفانه دو دختر دانش آموز ۱۵ و ۱۶ ساله از پل روگذری در اصفهان سقوط کردند که یکی از آنها جان خود را از دست داد و حال دانش آموز دیگر نيز وخيم است.
خودکوشکی دو دختر اصفهانی با بازی نهنگ آبی + جزییات
به گزارش جهان نيوز، فرمانده انتظامی استان اصفهان:  ظهر دیروز متاسفانه دو دختر دانش آموز  ۱۵ و ۱۶ ساله از پل روگذری در اصفهان سقوط کردند که یکی از آنها جان خود را از دست داد و حال دانش آموز دیگر نيز وخيم است.اين دو نوجوان قبل از پرت كردن خود ، با یک ضبط صوت با خانواده‌شان خداحافظی و علت اين كار را بازی آنلاين نهنگ آبی اعلام كرده اند.

پیش از این، پلیس در خصوص بازی مرگبار نهنگ آبی هشدارهای متعددی داده بود؛ اين بازی در كشورهای مختلف قربانی گرفته و تاثيرات منفی بسياری بر ذهن دارد و افراد را وادار به رفتارهای پرخطری همچون خودزنی و خودكشی می كند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
Iran, Islamic Republic of
از اینجا معلوم شدواقعا اون دسته ازمسئولانی که گفتن بازی نهنگ ابی را ریشه کن کردیم ...بودند
Iran, Islamic Republic of
طرف بخاطر یه بازی مجازی خودش رو کشته. ننه باباش رو عرادار کرده

اتفاقا آدمهایی به این حد از احمقی نباشند بهرته به نظر من

حیف 15 ، 16 سال آب و غذایی که خوردند و هوایی که آلوده کردند

بهتر که مردند
Romania
کاش هنرپیشه ها هم نهنگ ابی بازی کنند بدرد اونا بیشتر میخوره
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
چرا ما نهنگ آبی را بیشتر و بیشتر بزرگش کردیم و تحلیل برایش نوشتیم بازی ای که اصلا فقط در شبکه vk و در واقع چالش بود. الکی بزرگش کردیم. این هم نتیجه... کل مراحل بازی در اینترنت پخش است. به زبان زیبای فارسی!
شمس
Iran, Islamic Republic of
علت خودکشی را در جای دیگر جستجو کنید. مگه میشه صرفا با رفتن توفضای مجازی و ... دست به خودکشی زد
Iran, Islamic Republic of
این برنامه شیطانی وقتی روی گوشی نصب میشود تمام اطلاعات گوشی اعم از عکس فیلم و... فرد را در اختیار میگیرد و تنها با افراد ضعیف و تنها از لحاظ روحی ارتباط برقرار میکند و شخص را تحدید میکند که اکر فلان کار نکردی مثلا عکس تو را نشر میدهم
اما جای تاسف است که از این دست نوجوانان فراموش شده در خانواده ها کم نداریم نوجوانی که برای پدر و مادر غریب است دوستی گفته حیف نان و آبی که در این چند سال مصرف کردند نه مقصر پدر و مادر هستند هر جا کودک یا نوجوانی آسیب میبیند مقصر پدر و مادر از تجاوز قتل گرفته تا خود کشی