چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۹

گزارش سایت اصلاح‌طلب از علت اختلاف جهانگیری با دولت

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 559214
یک سایت اصلاح‌طلب نوشت اسحاق جهانگیری اختلافات جدی با دولت پیدا کرده است.
گزارش سایت اصلاح‌طلب از علت اختلاف جهانگیری با دولت
به گزارش جهان نيوز، انصاف نیوز نوشت: «اسحاق جهانگیری به خاطر برخی مشکلات و اختلافات در آستانه جدایی از دولت است؛ او در دولت دوازدهم مورد مشورت رئیس‌جمهور قرار نمی‌گیرد. محمود واعظی عملاً جای جهانگیری را در کابینه گرفته است. در انتخاب استانداران نیز استانداران اصلاح طلب دوره خاتمی بلاتکلیف مانده‌اند.»
انصاف‌نیوز به نقل از منبع خود نوشت: «یکی از مرتبطین می‌گفت دولت هیچ برنامه‌ای برای اقتصادش ندارد. حتی برخی مدیران بانک‌های خارجی که برای همکاری اقتصادی به کشور آمده بودند پس از مدتی بلاتکلیفی دست خالی بازگشته‌اند. مدیر یکی از بانک‌های عمان که به دستور سلطان قابوس سه بار برای بازگشایی ال‌سی به ایران آمده است بعد از اینکه از داخل ایران مشخص نکردند باید با که گفت‌وگو کند، دست خالی برگشته است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان نشان دادند که وزنشان از اصولگرایان معتدل و اصلاحطلبان سنگین تر است و هنوز ارکان اصلی کشور را در دست دارند ودولتی ها بدون اعمال نظر آنها کاری پیش نمی‌تواند ببرند واگر کاری را هم انجام دهند زود پنچر میشوند
Iran, Islamic Republic of
پس نه. فکر کردید غیر این باید باشد
Iran, Islamic Republic of
اينم زد تو رنج پروفسوري
از پروفسوري فقط ظاهرش رو ياد گرفتن
شايد يك نشانه اي باشد براي اينكه ره گم نشود
آقايان كابينه ،آقاي شهردار تازه واردوآقايان خدمتگذار ي كه نامشان فراموش شده !
Iran, Islamic Republic of
این با با که از اول هم نقش ضربه گیر را داشت حالا دیگر ماموریتش داره تمام میشه
بیری
Iran, Islamic Republic of
این پروژه افساد طلبان و کارگزاران برای به دست آوردن ریاست جمهوری دوره بعد هست.
قلابی
فیک
United States
اگه اینا رو ول کنه حتما دفعه بعد رئیس جمهوره
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دقیقا!
اصلا چه بسا همه اش فیلم باشه برای همین!
یعنی اقای جهانگیری را از دولت دوازدهم دور کنند تا نگهش دارن برای دوره ی بعدی!
اون وقت هر گندی این دولت زد تقصیر اصلاح طلبها نیست بلکه تقصیر اصولگرا هاست و یه کمی هم اعتدالیون که رئیسشون جهانگیری اصلاح طلب را ناجوانمردانه کنار گذاشته!!
خوب کلکیه نه؟!
Iran, Islamic Republic of
دراین دولت هر کس درمورد بیکاری یه جور آمار می ده با این دورغ های که در حد المپیک است چه انتظاری داریم جامعه بسوی اخلاق پیش برود وفرزندانمان دورغ نگویند.
Germany
وقتی یاد مواضع جهانگیری در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری میافتم خنده ام میگیره که بنده خدا چه جوری خودش رو به در و دیوار می زد. اما.....
راستی از دوستان جهان نیوز درخواست میکنم درباره ریش پروفسوری (ریش ..... زی) که اخیرا از سوی جامعه اطلاح طلب در کشور باب شده گزارشی تهیه کنن.
یک دوستی داشتم که در عرصه سیاست کاملا بی اطلاع بود. بعد از مدتی او را دیدم که ریش بزی گذاشته و ازش پرسیدم که این چه هیبتی است که درست کردی پاسخ داد من آقای ...... دوست دارم!!!!