جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
جانشین پلیس پیشگیری ناجا تاکید کرد

استفاده از زبده ترین پلیس ها در ماموریت اربعین

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب: 559158
جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: بهترین و زبده‌ترین نیروهای این پلیس برای انجام ماموریت اربعین حسینی به مناطق غربی کشور اعزام خواهند شد.
استفاده از زبده ترین پلیس ها در ماموریت اربعین
به گزارش جهان نيوز،  سردار حمید عطایی در آیین پایانی دوره آموزشی ویژه رؤسای ایستگاه‌های بازرسی سراسر کشور با بیان اینکه همکاران آموزش‌دیده در این دوره، سفیران پلیس پیشگیری در همه ایستگاه‌های بازرسی هستند تا به واسطه آنان آموزش‌ها به دیگر کارکنان انتقال یابد، اظهار کرد: شما همکاران عزیز خادمان زوار اربعین حسینی هستید و در هر بخش از این ماموریت بزرگ باید چنین تفکری را حفظ کنید تا در ایستگاه‌ها و گلوگاه‌ها همراه با اقدام دقیق و قانونی از خلق نیکو و حسنه نیز بهره داشته باشید.
وی افزود: مهم‌ترین وظیفه و ماموریت پلیس در اربعین حسینی(ع) حفظ امنیت و آرامش بوده و باید توجه داشت بهره‌گیری از تجارب گذشته مؤثر خواهد بود، چراکه شناخت از تجربه و دقت سرچشمه می‌گیرد.
جانشین پلیس پیشگیری ناجا تاکید کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ما باید شرایط را برای حرکت مردم عزیز به سوی کربلای معلی در مراسم اربعین فراهم کرده تا جمعیت هرچه عظیم‌تری در این مراسم باشکوه شرکت یابند. باید با کمترین امکانات بیشترین خدمت را ارائه داد و در عین حال می‌بایست محدودیت‌ها را با قدرت و مؤدبانه برای زائران شرح داد تا نتیجه مثبتی ایجاد شده و همکاری آنان جلب شود.
سردار عطایی در پایان با اشاره به اینکه تمام اقدامات کارکنان باید در چارچوب دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و قوانین باشد و اجرای دقیق ماموریت در ایستگاه‌ها برای پلیس پیشگیری بسیار مهم است، تاکید کرد: از این روست که منظم‌ترین، قانونمندترین و خدمتگزارترین نیروهای پلیس پیشگیری ناجا را به ماموریت اربعین اعزام خواهیم کرد.
گفتنی است، این دوره‌های آموزشی هرساله با هدف بروز رسانی و ارتقاء هرچه بیشتر توانمندی‌های تخصصی و حرفه‌ای کارکنان پلیس پیشگیری ناجا در آستانه مراسم و راهپیمایی اربعین حسینی(ع) و در موضوعات مرتبط با تامین امنیت این مراسم برگزار می‌شود. 

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *