جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

همدستی مرد و زن خیانتکاربرای قتل مزاحم

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 558981
مرد قمارباز که با همدستی زن خیانتکار، مردی مزاحم را در جاده ورامین به قتل رسانده‌بود، ماجرا را شرح داد.
همدستی مرد و زن خیانتکاربرای قتل مزاحم
به گزارش جهان نيوز به نقل از منبع: روزنامه جوان، مرد قمارباز که با همدستی زن خیانتکار، مردی مزاحم را در جاده ورامین به قتل رسانده‌بود، ماجرا را شرح داد. 

 ساعت ۲۳:۵۰ یک‌شنبه، ۱۸ تیرماه بود که مردی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و گزارش یک قتل در جاده ورامین به عباس‌آباد، زیر پل عابرپیاده را اعلام کرد. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری ۱۷۲ حضرت‌عبدالعظیم در محل حاضر شدند. جسد متعلق به مرد جوانی بود که پشت فرمان خودروی پرایدش با اصابت ضربه چاقو به گردن و سینه‌اش به کام مرگ رفته بود. بررسی اوراق هویت مقتول نشان داد که مرد ۳۰‌ساله سلیمان نام دارد. با تأیید خبر، بازپرس به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد. 

مردی که پلیس را از ماجرا با خبر کرده بود در شرح ماجرا گفت: من داخل خانه نشسته بودم که متوجه فریاد درگیری داخل کوچه شدم. خودم را به پنجره رسانده و به کوچه نگاه کردم. یک خودروی پراید زیر ساختمان ما پارک شده بود. من موتورسواری را دیدم که به سرعت از کنار پراید دور شد. در پراید هم باز بود. از خانه بیرون آمدم و خودم را به محل رساندم و با جسد راننده پراید پشت فرمان مواجه شدم. بعد هم به پلیس۱۱۰ خبر دادم. 
بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات در این باره به جریان افتاد. شواهد حکایت از این داشت که مقتول هنگام پیاده شدن از پراید هدف ضربه چاقوی مرد موتور سوار قرار گرفته و به کام مرگ رفته است. 

کارآگاهان در بررسی آخرین تماس‌های سلیمان متوجه شدند که او قصد ملاقات با زن ۳۵ ساله‌ای به نام پروین را داشته است. آنها در اولین گام از پروین که خانه‌اش در نزدیکی محل حادثه بود تحقیق کردند. پروین متأهل و دارای یک فرزند بود. او در اولین تحقیقات گفت که سلیمان را نمی‌شناسد، اما وقتی با تماس‌های خود مواجه شد، گفت که سلیمان برای او ایجاد مزاحمت می‌کرد، اما از ماجرای قتلش خبر ندارد. 

بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که کارآگاهان در بررسی بیشتر تماس‌های پروین متوجه شدند که او با آرایشگر ۴۸‌ساله‌ای به نام پری رابطه دوستانه‌ای دارد. پری علاوه بر آرایشگری اقدام به گرفتن فال قهوه و پاسور برای مشتریانش می‌کرد و پروین هم بارها برای گرفتن فال به محل کار پری رفته بود. در جریان بررسی همین تماس‌ها بود که سرنخ دیگری به دست پلیس افتاد. خیلی زود معلوم شد که عباس، برادر ۴۰ ساله پری هم با پروین ارتباط دارد. بعد از آن بود که پروین بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت. او در جریان بازجویی‌های فنی پلیس به قتل سلیمان با همدستی عباس اعتراف کرد. او گفت: سلیمان از مدتی قبل مزاحم من می‌شد به خاطر همین بود که پیشنهاد قتل او را به عباس دادم. عباس هم قبول کرد و از من خواست تا با سلیمان قرار بگذارم. شب حادثه مطابق نقشه با سلیمان قرار گذاشتم و عباس را از ماجرا با خبر کردم. او هم در محل حاضر شد و سلیمان را به قتل رساند و از محل فرار کرد. 


بعد از اعتراف پروین بود که عباس تحت تعقیب قرار گرفت. در بررسی‌های پلیس معلوم شد که او از خانه‌اش متواری شده است. بررسی‌ها در این باره به جریان افتاد تا اینکه متهم عصر روز چهارشنبه، ۲۶ مهرماه در قرچک ورامین بازداشت شد. او در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و در شرح ماجرا گفت: مدتی قبل پروین به من خبر داد که سلیمان او را به آبروریزی تهدید کرده و او را تحت فشار گذاشته است و از من خواست سلیمان را به قتل برسانم که قبول کردم. شب حادثه در حال قماربازی در خانه خواهرم بودم که پروین تماس گرفت و گفت که با سلیمان قرار گذاشته است. من هم با موتور خودم را به سر کوچه پروین رساندم و منتظر ماندم. لحظاتی بعد سلیمان با پراید سفیدرنگ از راه رسید و زیر پل عابرپیاده توقف کرد. من هم با موتور خودم را به پراید او رساندم و قبل از اینکه بخواهد از پشت فرمان خارج شود، او را با ضربات چاقو هدف قرار دادم و از محل فرار کردم. 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات بیشتر از دو متهم در جریان است. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گندش بزنن این زندگی که همه چی به لجن کشیده شده