سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۲

خرازی: دیگر نمی‌توانیم به آمریکایی‌ها اعتماد کنیم

جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب: 558954
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اگر آمریکایی‌ها برجام را به درستی اجرا می‌کردند و به تعهداتشان پایبند بودند، شرایط دیگری پیش می‌آمد، الان طبیعتاً نمی‌توانیم به آنها اعتماد کنیم.
خرازی: دیگر نمی‌توانیم به آمریکایی‌ها اعتماد کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از صدا و سیما، سیدکمال خرازی در حاشیه اختتامیه چهارمین دوره مسابقات علوم اعصاب شناختی درباره مطرح شدن «توافق ثانویه» در موضوع هسته ای اظهار داشت: آمریکایی ها می دانند که جمهوری اسلامی روز به روز درحال توسعه نفوذش است و در جهت استحکام نظام و قدرت دفاعی کشور، پیشرفت های قابل توجهی کرده است، بنابراین با این موجودیت مشکل دارد. 

وی گفت: طبیعتاً در میدان حضور واقعی ایران در منطقه نتوانستند جلوی نفوذ ایران را بگیرند و می خواهند به شیوه های دیگری متوسل شوند که از آن طریق پیشرفت جمهوری اسلامی را کنترل کنند. 

وزیر اسبق امورخارجه افزود: وقتی که شما یک بار تجربه کردید و دیدید که چگونه زیر تعهداتشان می زنند، عقل ایجاب می کند که انسان دیگر در این میدان وارد نشود و بحث هایی هم که آنها می کنند، قابل توجه نیست و جمهوری اسلامی در برابر چنین فشارهایی تسلیم نخواهد شد و راه خودش را ادامه خواهد داد. 

خرازی گفت: اگر اینها (آمریکایی ها) برجام را به درستی اجرا می کردند و به تعهداتشان پایبند بودند، شرایط دیگری پیش می آمد، اما الان طبیعتاً ما نمی توانیم به آنها اعتماد کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا الان اعتماد میکردی؟ خسته نباشی...
سعید
United States
عقل ایجاب میکند!!!!! شما و امثال شما اگر عقل داشتید قبل از تسلیم قدری تاریخ را مطالعه میکردید که بفهمید به کی میشه اعتماد کرد و به کی نمیشه اعتماد کرد. این حرف مثل اینکه بگی نیش زنبور درد نداره چون بمن هنوز نیش نزده و اونهائی که نیش خوردند دروغ میگند.