سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

گنجی: دولت سه شرط برای آمدن فرانسوی‌ها بگذارد

جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب: 558948
دولت نه تنها باید از آمدن احتمالی رئیس جمهور فرانسه ذوق زده نشود بلکه باید سه شرط را مقدمه سفر کند.
گنجی: دولت سه شرط برای آمدن فرانسوی‌ها بگذارد
به گزارش جهان نيوز، دكتر عبدالله گنجی مدیر مسوول روزنامه جوان و کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی در كانال شخصي خود نوشت: رئیس جمهور فرانسه گفته سفر به ایران  در سال 2018 را بررسی می کنیم.هنوز آنها تصیم را قطعی نکرده ،دولتی ها چنان به وجد آمده اند که گویی مرحمی برهمه زخمهای داخلی و خارجی ما گذاشته شده است .گویی اشتغال و تولید و برجام و همه ،همه چیز حل شده است.

دولتی ها باید ابتدا یک کد به ملت ارائه دهند که فرانسه  در چهل سال گذشته  جلوی آمریکا ایستاده یا خلاف آمریکا عمل کرده باشد.

دوم اینکه وزیر خارجه فرانسه رسما" اعلام کرده برای فشار بر ایران به خاطر مسائل منطقه ای و موشکی این سفر انجام می شود.

"We will soon have the opportunity to strongly press the Iranians on these two subjects (missiles and activities in the Middle East) and we shall then be able to draw consequences,” he said, mentioning his plan for a trip to Tehran in coming weeks.

باید پرسید بعدازبرجام چند بانک فرانسوی با ما کار می کنند؟
دولت نه تنها باید از آمدن احتمالی رئیس جمهور فرانسه ذوق زده نشود بلکه باید سه شرط را مقدمه سفر نماید .اول اجرای برجام توسط فرانسه در حوزه بانکی. دوم عدم مذاکره منطقه ای و موشکی و سوم اخراج نفاق از فرانسه.
غیر از این باشد فقط پز و پرستیژ این سفر برای دولت می ماند.خوشحالی زائد الوصف برای سفر یک مقام اروپایی که "آفتابه ،لگن هفت دست ،شام و نهار هیچی "به معنی پذیرش سیادت غرب علیرغم انقلاب اسلامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *