سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
سردار عراقی:

نیروی زمینی سپاه ازآمادگی بسیاربالایی برخوردارند

جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب: 558938
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت:یگان‌های واکنش سریع، تکاور، مکانیزه، زرهی و آتش‌های پشتیبانی نیروی زمینی سپاه در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.
نیروی زمینی سپاه ازآمادگی بسیاربالایی برخوردارند
به گزارش جهان نيوز، سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه صاحب الزمان (عج) نیروی زمینی سپاه؛ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آمادگی‌ نیروی زمینی سپاه در مقابله با تهدیدات اظهارکرد: نیروی زمینی سپاه از همیشه آماده‌تر بوده و یگان‌های واکنش سریع، تکاور، مکانیزه، زرهی و آتش‌های پشتیبانی آن در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.

عراقی با بیان اینکه آموزش‌های بسیار خوبی به یگان‌های نیروی زمینی سپاه داده‌ایم، ادامه داد: نیروهای ما از آمادگی جسمانی و رزمی بالایی برخوردار بوده و توان مقابله با هرگونه تهدیدی را بنا بر امر فرمانده معظم کل قوا داریم.

وی درباره نقش استکبار در بی‌ثباتی منطقه غرب آسیا افزود: آمریکایی‌ها خودشان عامل بی‌ثباتی منطقه بوده و دخالت‌های آنها در منطقه نشانه بی‌تدبیری و ضعف مدیریت و تجربه مدیریت سیاسی آنها است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در جامعه امروز زور کاربردی ندارد، تأکید کرد:‌ امروز اراده انسان‌های آزاده است دنیا را اداره می‌کند که آن هم در جبهه مقاومت حاکم است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *