سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۴
۱۳

ماجرای تخلف 300 میلیاردی احمدی‌نژاد چیست؟

جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 558839
برخی رسانه‌ها به نقل از محسن هاشمی خبر از تخلف 300 میلیاردی احمدی‌نژاد دادند، اما اصل ماجرا چیست؟
ماجرای تخلف 300 میلیاردی احمدی‌نژاد چیست؟
به گزارش جهان نيوز، محسن هاشمی در واکنش به گفته شهردار تهران (نجفی) مبنی بر تخلف 32 میلیاردی احمدی‌نژاد، می‌گوید: فکر می‌کنم این مبلغ 300 میلیارد تومان بوده نه 32 میلیارد، چرا 270 میلیارد آن را کم کرده‌اند، اطلاع ندارم.

این قسمتی از گفتگوی هاشمی است که صبح امروز به تیتر اول اغلب روزنامه‌های وابسته به جریان اصلاحات تبدیل شده است.

در لحظه اول خواندن گفتگوی هاشمی به نظر می‌رسد که احمدی‌نژاد در دوران تصدی اش بر شهرداری تهران تخلفی 300 میلیاردی کرده است، اما اصل ماجرا چیست؟

پاسخ به این سوال را کانال تلگرامی محسن هاشمی می‌دهد و ساعاتی بعد از انتشار این گفت‌وگو ضمن تکذیب آن می‌نویسد: پیرو انتشار برخی اخبار در رسانه‌ها به نقل از رئیس شورای شهر تهران، به اطلاع می‌رساند محسن هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد حجم هزینه‌های فاقد سند در دوره شهردار اسبق تهران، رقم فوق را 300 میلیارد تومان اعلام کرده و تشخیص تخلف یا مجرمانه بودن آن را به عهده مراجع ذی صلاح است لذا مطلب منتشر شده در رسانه‌ها دقیق نیست.

علی‌اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به ادعای تخلف 300 میلیاردی گفت: ظاهرا آقای هاشمی گزارش منتشره شده در این زمینه را تکذیب کرده‌اند اگر اینگونه باشد جایی برای پاسخگویی بنده نمی‌گذارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا چپ و راست در حال انتقامگیری و تخریب مردمی نژاد هستند
Germany
هر کی از فساد اقتصادی توی این مملکت حرف بزنه ، فکر کنم خانواده هاشمی ساکت باشند بهتره
کمی هم به فکر روح مرحوم پدر در برزخ باشید.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Germany
یک سئوال مهم
چرا محسن هاشمی اصلا راجع به حسین فریدون، مهدی جهانگیری، شهرام جزایری و امثالهم هیچ اظهارنظری نکرده و فقط فساد اقتصادی را در تهمت زنی به محمود احمدی نژاد میداند؟ چرا؟
این خانواده کلا با احمدی نژاد از سال 84 مشکل داره پس این اظهارات هم از سر دلسوزی برای بیت المال نیست که متاسفانه شواهد نشان داده این خانواده با این موضوع غریبه اند.
Iran, Islamic Republic of
ضمن اینکه اصلا احمدی نژاد و قبول ندارم فقط سوالم اینه چطور الان که...اقدامات برادر روحانی و برادر جهانگیری دراومده یاد پرونده احمدی نژاد افتادن ؟!
صرفا جهت تفکر
Germany
دوست عزیز بنده هم به احمدی نژاد انتقاداتی دارم اما
40 ساله توی این مملکت عده ای پدرانشان مسئول بودند و همه جور عشق و حال از سد لتیان بگیر تا بازارها لندن به همراه خانواده داشتنتد. بعد از پدران حالا نوبت پسران و فرزندان رسیده.
یکی نیست بگه بابا اجازه بدهید فرد جدید با فکر جدید بیاد شما که 40 سال شیره جون مردم را مکیدید نتیجه اش اوضاع فعلی شده ... بگذارید یکی بیاد بلکه اوضاع بهتر شد
یکی مثل احمدی نزاد هم میاد با تخریب و کارشکنی سدراهش میشوند. یادتون هست که بازار ارز و رو کیا ملتهب کردند؟ یادتون هست چه کسانی تیشه به ریشه مملکت زندند و به این و اون سفارش دادند که بابا نگران نباش! دولت این بابا(احمدی نژاد) ، 6 ماه دوام نمی یاره. اگر بیشتر شد تحریمش کنید و.... و امثال این اقدامات خائنانه
لعنت بر مزدور انگلیسی و دلبسته به لندن و لندن نشین
Iran, Islamic Republic of
مثبت برای قسمت دوم چون قبولش دارم مثل بقیه مردم
Iran, Islamic Republic of
برای دق‌مرگ شدن عده‌ای؛ بیانات ۹۲/۴/۲۳ امام خامنه‌ای که بعد از بازیهای ... انحراف و خانه‌نشینی و... ایراد فرمودند، کافیست.
Iran, Islamic Republic of
آخيش ! طفلى احمدى نژاد ! جهان چطور دلت مياد اين اتهامات سخيف و كم ارزش را در مورد محموت منتشر ميكنيد ؟! آيا مهرورزتر، شريفتر و خصوصاً پاكدست تر از محموت سياستمدارى سراغ داريد ؟!
پیروز
Iran, Islamic Republic of
این ادبیات جالب نشان از کینه بی پایان فتنه گرها و دوستان شما نسبت به احمدی نژاد است ، احمدی نژاد هرچه بد هم باشد ، یک تار مویش به اصلاح طلبان و اعضای تنبل دولت فعلی ، میارزد، کسیکه هشت سال زحمت کشید و شبانه روز کار کرد ولی دوستان فعلی امثال شماها نتوانستند باندازه یک سال دولت او برای مردم کار کنند ، همه چیز دولت ومجلسیها شده یک مشت مذاکرات سخیف که حالا خودشان هم به بی ارزش بودن مذاکرات پی بردند ، البته حقوقهای خوبی گرفتند ، زمان احمدی نژاد یک وزیر حداکثر چهار تومن حقوق میگرفت ولی حالا حداقل بیست تومن تا بیست و پنج تومن ، تمام ثروت وزرا را در زمان احمدی نژاد جمع هم بکنید به اندازه یک دهم ثروت یک وزیر دولت فعلی نمیشود ، اینکه با نوشتن الفاظ پست و سخیف ، نام رییس جمهور سابق را میاورید به شعورتان بستگی دارد که الحمدلله از منفی های داده شده وضعیت شما مشخص است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد با هر تخلفی که داشته باز هم احمدی نژاد پاکدست بوده و هست .
بچه دهاتی
Iran, Islamic Republic of
مخلص کلام
قصه این 300 میلیارد ، همون قصه هفت هزار میلیارد تخلف یارانه و 4600 میلیارد درآمد شرکت نفته ! یه خرده جدی تر بشه ، میشه ماجرای گم شدن یک میلیارد دلار که دیوان تحت امر جناب رحمانی کشف کرده بود!
اینی هم که آقا محسن بزرگ منشی فرمودن و گفتند تصمیمی برای بررسی ماجرای 300 میلیارد فاقد سند ندارند ، شبیه تصمیم حاج آقا ناطق برای شکایت نکردن بعد از مناظره 13خرداد 88 هست !
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا همه دزدان دنیا در این مملکت جمع شده اند دلیلش چیست بی قانونی است حساب و کتاب نیست دست همه در یک اخور است چرا دلسوزان دین برخورد نمی کنند