شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
بلیمی:

یونایتد هویتش را با مورینیو از دست می‌دهد

پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 558777
کریگ بلیمی، مهاجم سابق لیورپول معتقد است که هویت یونایتد با حضور مورینیو در خطر از دست رفتن است.
یونایتد هویتش را با مورینیو از دست می‌دهد
به گزارش جهان نيوز، مورینیو فصل گذشته جانشین لوئیس فان خال شد و توانست این تیم را به قهرمانی لیگ اروپا و جام اتحادیه برساند و این فصل نیز شروع خوبی در لیگ برتر داشته اند. با این حال دیدار آنها مقابل لیورپول و عملکرد نه چندان خوب آنها، انتقاداتی از مورینیو به همراه داشته و بسیاری از جمله بلیمی معتقدند که هویت یونایتد در خطر است.
 

 
 
او گفت:" منچستریونایتد فراتر از جام‌هاست. به عنوان یک باشگاه فوتبال، آنها هویت دارند و این بیش از جام ارزش دارد. به عنوان یک باشگاه، آنها سبک بازی مخصوص خودشان را دارند و مدتی است که آن را از دست داده اند. فاصله گرفتن از قهرمانی لیگ باعث شده آنها کمی دستپاچه شوند.
 
بابی چارلتون گفته بود که طی سال‌ها مشخص شده که مورینیو از آن دسته مربیان نیست که مناسب یونایتد باشد. در حال حاضر، برای بازگشت به روزهای خوب، برای کسب دوباره قهرمانی، آنها مورینیو را آورده اند و مدتی نیز او را رها می‌کنند تا نتایج خودش را بگیرد؛ ولی تنها برای مدتی، هواداران یونایتد اجازه می‌دهند این روند ادامه پیدا کند. یونایتد باشگاه بزرگی است و اجازه نخواهد داد این روند ادامه پیدا کند."

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *