کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واعظی: حکمی برای محمد قوچانی نزده‌ام

26 مهر 1396 ساعت 23:14

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: هیچ اختلافی بین اعضای دولت نیست و بین جهانگیری و همه اعضای دولت صمیمیت وجود دارد.


به گزارش جهان نیوز، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: هیچ اختلافی بین اعضای دولت وجود ندارد. ما در این دولت الحمدالله در این چند‌ ماه بسیار صمیمی و نزدیک بوده‌ایم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: بین جهانگیری و همه اعضای دولت صمیمیت وجود دارد.

واعظی گفت: تحریم جدیدی الان بوجود نیامده است. حرف‌هایی که اقای ترامپ زد محتوا نداشت و بیشتر شعار بود و همه‌اش هم تکراری بود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه هم کارآفرینان و هم اقتصاددانان ما در کشور خوب تجزیه و تحلیل کردند و آنچه که در بازار ارز ، بورس و اقتصاد کشور بعد از سخنرانی وی شاهد بودیم این بود که اتفاقی در این بازار نیافتاده است و حتی بعضی جاها بازار علامت مثبت هم نشان می‌داد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور بیان داشت: طبیعی است که ما باید دیپلماسی‌مان تلاش کند که با تحریم مواجه نشویم و تحریم‌های موجود را نیز برداریم. تحریم که نمی‌‌تواند در اقتصاد اثرگزاری نداشته باشد اما اینکه تحریم می‌تواند اقتصاد کشور را فلج کند؛ خیر.

وی در این‌باره تصریح کرد: تا زمانی که مردم پشت رهبری، دولت و منسجم هستند و وحدت میانشان است اینطور مسائل تاثیرش آنچنان نیست.

واعظی در پاسخ به این سوال که آقای ناطق می‌گوید نباید برخی با ترامپ هم صدا شوند بیان داشت: این یک بحث مهمی است، وقتی هر کشوری با یک دولت خارجی روبرو شود باید اختلافات داخلی خود را به معنای اختلاف سلیقه که بین جریان‌های سیاست وجود دارد را کنار گذارند و یک صدا شوند و بتوانند روش‌های طرف مقابل را خنثی کنند.
وی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر مسئولیت محمد قوچانی در دولت، گفت: هیچ حکمی برای محمد قوچانی صادر نشده است.


کد مطلب: 558675

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/558675/واعظی-حکمی-محمد-قوچانی-نزده-ام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com