جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
تا ۳ سال دیگر

جاده هراز ۴ بانده می‌شود

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب: 558639
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: بهسازی و چهار بانده کردن محور هراز با ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار تا سه سال دیگر پایان می یابد.
جاده هراز ۴ بانده می‌شود
به گزارش جهان نيوزبه نقل از تسنیم، خیراله خادمی افزود: از مجموع 101 کیلومتر محور چهار خطه هراز، 45 کیلومتر در دست ساخت قرار دارد که برای تکمیل آن نیازمند 520 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی تکمیل جاده هراز افزود: محور هراز از مهم ترین و پرتردد ترین مسیرهای منتهی به شمال کشور به شمار می رود که تاکنون 55 کیلومتر آن چهار خطه شده است.

وی افزود: این عملیات از سال 89 آغاز شد و در دو سال اخیر 30 کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و در مجموع، 55 کیلومتر آن به صورت چهار خطه زیربار ترافیک است.

خادمی درباره این پروژه عظیم که می توان آن را بزرگترین و گران ترین پروژه اقتصادی کشور دانست، گفت : از 101 کیلومتر طول مسیر، 53 کیلومتر آن به تونل، پل و دیوارهای حایل اختصاص دارد و پیشرفت فیزیکی کل این پروژه به بیش از 60 درصد رسیده است.

خادمی افزود: همه کارگاه های این پروژه فعال است اما در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز می توانیم بازدهی کار را تا دو برابر افزایش دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسیر شمال به مشهد را دریابید با این ترافیک سنگین نباید بزرگراه باشه؟