جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۱۸
رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار نخبگان جوان:

بلاهت ترامپ ما را از مکر آمریکا غافل نکند/ اگر طرف مقابل برجام را پاره کرد ما آن را ریزریز می‌کنیم/ از اروپایی‌ها قبول نمی‌کنیم که با حرف زور آمریکا هم‌آواز شوند

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 558561
دولت‌های اروپایی بر مسئله‌ی برجام تأکید کردند و سخنان رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کردند. ما از این مقدار استقبال می‌کنیم اما این کافی نیست که فقط بگویند او برجام را پاره نکند. برجام به نفع آنهاست. تا طرف مقابل برجام را پاره نکند ما آن را پاره نمی‌کنیم اما اگر او برجام را پاره کرد ما آن را ریزریز می‌کنیم.
بلاهت ترامپ ما را از مکر آمریکا غافل نکند/ اگر طرف مقابل برجام را پاره کرد ما آن را ریزریز می‌کنیم/ از اروپایی‌ها قبول نمی‌کنیم که با حرف زور آمریکا هم‌آواز شوند
به گزارش گروه جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، جمعی از استعدادهای برتر و نخبگان جوان کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزیده‌ای از سخنان امام خامنه‌ای در این دیدار به شرح زیر است:

*عده‌ای از 100 سال پیش می‌گفتند اگر می‌خواهید پیشرفت کنید باید بروید ذیل غرب و امروز هم تفاله‌های  آن‌ها همین را ترویج می‌کنند. 50 سال در دوره‌ی پهلوی ذیل غرب بودیم؛ چه پیشرفتی کردیم؟

*وابستگی سیاسی به برکت انقلاب از بین رفت اما رفع وابستگی‌های دیگر سخت است. وابستگی بیچارگی می‌آورد. یکی از عناصر اصلی نجات از وابستگی همین پیشرفت علمی است.

*صنعت کشور دچار آفت مونتاژکاری است و این باعث عدم تحقق ارتباط صنعت و دانشگاه می‌شود. باید در یک بازه‌ی زمانی 10 ساله، رویکرد صنعتی کشور از مونتاژ به نوآوری تغییر پیدا کند.

** ما توانستیم سلطه‌ی آمریکا را قطع کنیم و علاوه بر این، با وجود خصومت‌ورزی آمریکا قدرتمند شویم و پیشرفت کنیم. همه‌ی این پیشرفت‌ها در دوران تحریم اتفاق افتاده. نمی‌خواهم وقت را صرف پاسخگویی به اباطیل و یاوه‌گویی رئیس‌جمهور بی چاک دهن آمریکا کنم. این ضایع کردن وقت است که انسان بخواهد پاسخ او را بدهد.

**آمریکا کارگزار صهیونیسم بین‌الملل است؛ آمریکا به‌وجود آورنده‌ی داعش و جریان تکفیری است؛ شما توقع دارید آمریکا از آن نیرویی که جلوی داعش ایستاده عصبانی نباشد؟ عصبانی‌اند چون امروز جمهوری اسلامی توانسته نقشه‌هایشان را در لبنان و سوریه و عراق و مصر به هم بزند. همه یقین داشته باشند که این بار هم آمریکا تودهنی خواهد خورد و از ملت ایران شکست خواهد خورد. رئیس‌جمهور آمریکا بلاهت نشان می‌دهد اما این موجب نشود از مکر آمریکا غافل شویم.

* دولت‌های اروپایی بر مسئله‌ی برجام تأکید کردند و سخنان رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کردند. ما از این مقدار استقبال می‌کنیم اما این کافی نیست که فقط بگویند او برجام را پاره نکند. برجام به نفع آنهاست. تا طرف مقابل برجام را پاره نکند ما آن را پاره نمی‌کنیم اما اگر او برجام را پاره کرد ما آن را ریزریز می‌کنیم.

**اولاً اروپا باید در مقابل اقدامات عملی آن‌ها بایستد؛ ثانیاً از ورود به مسائل دفاعی ما باید پرهیز کند؛ اینکه بیایند همان حرف را بزنند که چرا ایران در منطقه حضور دارد، خب چشمتان کور که حضور دارد؛ یا بگویند ایران چرا موشک دارد؛ خب شما چرا موشک دارید؟ چرا سلاح اتمی دارید؟ این را از اروپایی‌ها قبول نمی‌کنیم که با حرف زور آمریکا هم‌آواز شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Netherlands
بلاهت ترامپ ما را از مکر آمریکا غافل نکند/ ..../ از اروپایی‌ها قبول نمی‌کنیم که با حرف زور آمریکا هم‌آواز شوند
سوگند می خورم که بی نظیری.
Iran, Islamic Republic of
تا کنون هم اشتباهات دولتها را ایشان رفع کردند وگرنه ما بیچاره بودیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام حسین آقا.
ماشاء الله، امام خامنه ای، اهل علم هستند.
اینکه ترامپ، ابله نیست. بلکه دارد بلاهت نشان میدهد. چطور حزب جمهوری خواه، یک ابله را معرفی میکند و مردم آمربکا، به یک ابله رأی میدهند؟! خیر. او، مکار است و جزء پازل نقشه جدید آمریکا مبنی بر ترساندن دشمنان از مقابله آمریکا.
حالا چرا ترامپ دارد بلاهت به خرج میدهد؟ چون او، دارد نقشه مکارانه هیأت حاکمه آمریکا را پیاده میکند. مثل دیوانه ای که دوستانش میگویند این خیلی دیوانه است! یه باج سبیلی بهش بدهید وگرنه چکار میکند!
پس، باید ضد این نقشه را عمل کرد. چنین دیوانه نماهایی، اگر در حین فریادهای مثلا دیوانه وار، سیلی بخورند، میفهمند طرفشان، ترسو نیست و دستشان را خوانده. دقیقا مثل کره شمالی.
الان،اگر آقای روحانی، از ترامپ واقعا ناراحت است، حتی اگر از منتقدین خوشش نمی آید، بداند برای جمهوری اسلامی ایران اگر میخواهد کار کند، الان باید فعالیت های هسته ای را تا 60 درصد برای سوخت ناو، توسعه دهد. الان و نه هیچ زمان دیگر. البته اگر روحانی بخواهد! وگرنه که هیچ چیزی جز حرف، نخواهیم شنید.
حسین
Netherlands
محمد عزیز ، احتراما ارتباط نظر شما را با نظر خود نیافتم. کجکاوم کردی ، موضوع چیه؟
یا علی
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر. ارتباطش، این است که نظر شما، صحیح بود. بنده هم، کمی آن را باز کردم و در ادامه نظر شما، مطالبی نوشتم.
شما فرمودید امام خامنه ای بی نظیر است. بنده نیز، ضمن قبول داشتن نظر شما، علت بی نظیر بودن ایشان و تعریف شما از سخنان ایشان را، در این دیدم که امام خامنه ای، رفتارهای ترامپ را، خارج از چارچوب حکومت آمریکا تفسیر نکردند و سیاست خصمانه آمریکا را، با زدن حرف هایی چون ترامپ ابله است، ساده تحلیل نکردند.
شما حرف صحیحی زدید. بنده، آن را باز کردم.
خلاصه نظر بنده اینست که همان طور که امام خامنه ای فرمود و شما نیز تأیید کردید، ترامپ، صرفا یک ابله نیست! چون ابله، به ضرر همه عمل میکند! دیوانه است! اما او، به ضرر آمریکا عمل نمیکند. حتی در سخنرانی های انتخاباتی، به دموکرات ها انتقاد داشت که چرا داعش را ایجاد کردید! پس رهبری، دقیقا درست میفرمایند که رفتارهای ترامپ، نه فقط از سر بلاهت، بلکه از سر خصومت حکومت آمریکاست. این رفتارها، دقیقا در چارچوب سیاست های ایران هراسی، تهدید، و امتیازگیری است. لذا، پیشنهاد دادم اگر آقای روحانی واقعا دلسوز است، بداند الان وقت سیلی محکم زدن به آمریکاست تا نقشه اش، خنثی شود. سیلی هم، جز در چارچوب برجام نیست. مثلا توسعه بیشتر توان هسته ای.
یا علی
حسین
Netherlands
الحمدالله.
با تشکر.
Iran, Islamic Republic of
می‌خواهم وقت را صرف پاسخگویی به اباطیل و یاوه‌گویی رئیس‌جمهور بی چاک دهن آمریکا کنم. این ضایع کردن وقت است که انسان بخواهد پاسخ او را بدهد.
بهترین جواب امریکا جواب امام خامنه ای است که جواب دادن به امریکا ضایع کردن وقت است
خدا شما را برای مسلمانان جهان حفظ کند امین یا رب العالمین
سید
Germany
کجایند مدعیان ولایت.برنامه ریزان انتخابات 1400.تصویب کنندگان 20 دقیقه ای برجام.
با ولایت
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر
لبیک یا خامنه ای
سید
Germany
جان خودم و خانواده ام فدای سید علی تنها و مظلوم
حسن
Iran, Islamic Republic of
درود خدا رحمت خدا بر امام خامنه ایی عزیز ،خار چشم دشمن بی عرضه و خدا نشناس، با صحبت های آتشینت اماما دلمان آرام گرفت.
لبیک یا خامنه ایی
Iran, Islamic Republic of
نمی‌خواهم وقت را صرف پاسخگویی به اباطیل و یاوه‌گویی رئیس‌جمهور بی چاک دهن آمریکا کنم. این ضایع کردن وقت است که انسان بخواهد پاسخ او را بدهد.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد امام خامنه ای
زنده باد
Iran, Islamic Republic of
در روزگار انسانهاي نصفه و نيمه،‌ دلخوشي ما به رهبر انقلاب است
عزیزان از بازی اروپا غافل نشوید.
Germany
عزیزان از بازی اروپا غافل نشوید. همان بازی که وزرای اروپائی سال 1383 در سعدآباد راه انداختند و کلاه عمیقی بر سر ملت ما گذاشتند.
نکته مهم فرمایشات آقا اینجاست:
اولاً اروپا باید در مقابل اقدامات عملی آن‌ها بایستد؛ ثانیاً از ورود به مسائل دفاعی ما باید پرهیز کند؛ اینکه بیایند همان حرف را بزنند که چرا ایران در منطقه حضور دارد، خب چشمتان کور که حضور دارد؛ یا بگویند ایران چرا موشک دارد؛ خب شما چرا موشک دارید؟ چرا سلاح اتمی دارید؟ این را از اروپایی‌ها قبول نمی‌کنیم که با حرف زور آمریکا هم‌آواز شوند.
عمار
Iran, Islamic Republic of
خدا کشتیبان شجاع ، مدیر،مدبر انقلاب اسلامی را تا ظهور صاحب اصلی انقلاب درصلابت کامل حفظ فرماید .تا پرچم انقلاب را مستقیما تحویل دولت عشق نمایند.انشاءالله لبیک یا خامنه ای لبیک یاحسین(ع) است.

خدایا مارا قدردان این نعمت عظیم خود که برما منت نهاده وبهترین از فرزندان حضرت مادر را (امام خامنه ای)درسرزمین ما ودر زمان حیات مادر این سرزمین شیران به ودیعه قرار دادید .بدار .
یاسر
Iran, Islamic Republic of
حسن زمان میخروشد . نقشه یزیدیان زمان را باطل السحر میکند.
الهم احفظ قائدنا الخامنه ای.الهی آمین.
Iran, Islamic Republic of
چرا ریز ریز رهبرا ؟! همانگونه که قبلا فرمودی آتیش می زنیم ! تا دودش به چشم ترامپ ابله بره !