جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۹
حاجی دلیگانی مطرح کرد:

چهار جاسوس در تیم هسته‌ای شناسایی شدند

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 558511
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه بر اساس تحقیقات انجام شده ۴جاسوس در تیم مذاکرات هسته ای فعالیت داشته‌اند، از کمیسیون امنیت ملی خواست به موضوع ورود کند.
چهار جاسوس در تیم هسته‌ای شناسایی شدند
به گزارش جهان نيوز، حسین حاجی دلیگانی با اشاره به صدور رای نهایی در خصوص پرونده جاسوسی دری اصفهانی در تیم مذاکرات هسته ای کشور گفت: وقتی قوه قضاییه رای نهایی را در خصوص یک پرونده اعلام کرد نباید با تکذیبهای جهت دار به دنبال فشار بر دستگاه قضا بود.وی افزود، در پرونده جاسوسی دری اصفهانی دستگاه قضا رای بر محکومیت ایشان به دلیل جاسوسی داده است و وقتی این رای نهایی صادر شد نه مسئولان اطلاعاتی و  نه هیچ دستگاه دیگری نباید در جهت تضعیف دستگاه قضا قدم بر دارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه، دری اصفهانی در زمانی که جاسوسی می‌کرده به عنوان دفاع از پرونده های حقوقی کشور به آمریکا سفر کرده است، گفت: متاسفانه هیچ کدام از پرونده‌های حقوق مالی بین المللی ایران که دری اصفهانی پیگیر آن بوده به نتیجه نرسیده است.
وی با بیان اینکه دری اصفهانی تنها جاسوس تیم مذاکرات نبوده، گفت: به غیر از ایشان 3 جاسوس دیگر هم در تیم مذاکرات هسته ای حضور داشتند که امروز یک بخشی از آنها از کشور فراری شده و  تعداد دیگر با قید ضمانت آزاد هستند، مجموعا 4 نفر در تیم مذاکرات جاسوس بودند.
حاجی با بیان اینکه، حضور جاسوسان در تیم مذاکرات هسته ای تبعات و خسارات زیادی به کشور وارد کرده است،گفت: هم اکنون  پرونده در قوه قضاییه در حال رسیدگی میباشد  اما جرم دری اصفهانی شده محرز و باید مجازات شود. در این زمان هیچ فردی و مسئولی نباید در مجرم بودن دری اصفهانی تشکیک ایجاد کند.
وی تاکید کرد، کمیسیون امنیت ملی باید به نمایندگی از مجلس به این موضوع حضور جاسوسان در تیم مذاکرات هسته ای ورود کرده تا چالشهای این چنینی برای کشور تکرار نشود.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متهم جاسوسی به قید ضمانت آزاده؟ یعنی چی؟ منتظرن اینها هم فرار کنن بعد بگن فرار کردن؟ تازه اینی هم که جرمش در دادگاه محرز شده 5 سال حبس؟ سزای جاسوسی و به اینجا کشوندن برجام و یه مملکت 5 سال حبسه فقط؟
Iran, Islamic Republic of
مگه چند نفر بودن که چهار تاشون جاسوسن
روحانی مچکریم
Iran, Islamic Republic of
اینکه از خود مذاکره مچکریم ولی از نتایج آن که خیلی مچکریم
Iran, Islamic Republic of
اگه جاسوس نبودند چرا دولت محکم ازشون دفاع نمیکنه ولی اگه جاسوسن چرا برای یکیشون پنج سال زندان اونهم با رنج و محنتی که مردم در این راستا متحمل میشن صدبار اعدام هم کمه
Iran, Islamic Republic of
چی چی ..روشون نمی شه بروند سر اصلی ها !!!
شریفی
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
تیم مذاکره کننده متشکل از 4 جاسوس بوده است که اگر بقیه اعضا که واداده بودند را به آن ضمیمه نمایید میشود معجونی به نام برجام که به قول شیخ حسن حتی آب خوردن ما هم به آن وابسته است. بیچاره دروغ نگفته بود کاملا راست گفته چون میدانست چه چیزی را دارد امضاء میکند دولت دوازدهم با این برجام تمام عزت و استقلال ملت شهید پرور ایران را یکجا فروخته است.
Iran, Islamic Republic of
چه جالب یک مشت جاسوس رفتند مذاکره کردند
خب نتیجه اش هم از این فاسدتر نمیتونسته باشه دیگه
افسار اسب هم نباید دست ظریف داد. چه رسد به هرگونه مذاکرات دیگری.
Iran, Islamic Republic of
از 10 نفری که آقای جهانگیری گفتند در تیم مذاکره کننده حضور داشتند، 4 نفر جاسوس بودند.

خداییش عجب برد-بردی دشت کردیم!
Iran, Islamic Republic of
حاجى دليگانى پادو پايدارى چى هاست ! مثل خودتون ! رسم بدى گذاشتيد توى جمهورى اسلامى، هركى مخالف يا حتى منتقدتون باشه فوراً انگ جاسوسى و … بهش مى زنيد ! من نميدونم افراطيون به فكر شب اول قبرشون هم هستند ؟!
دوست عزیز انگ زنی بیشتر به دولت اعتدال و اصلاحات برازنده است تا به دیگران /چطور وقتی به خدا و امامان و امام و رهبری حمله می شد رسم بدی نبود اما وی که یک حرف هم می زنه که در مقام مسئول احتمال واقعیت ان زیاد است می شود رسم بد نافهمی هم اندازه داره/ مهدی توکلی