سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
در جلسه امروز شورای شهر تهران

سالاری: معاونان شهردار نباید برای شورا تعیین تکلیف کنند/هاشمی: مدیران جدید شهری هنوز مسلط نیستند

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 558338
معاون نجفی برای اینکه به جلسات بعدی خود برسد خواسته بود که صحبت‌هایشان قبل از تذکر اعضا مطرح شود و این موضوع باعث اعتراض اعضا شد.
سالاری: معاونان شهردار نباید برای شورا تعیین تکلیف کنند/هاشمی: مدیران جدید شهری هنوز مسلط نیستند
به گزارش جهان نيوز، محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه حسینی مکارم معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران باید در جلسه دیگری حضور پیدا کند پیشنهاد می‌شود اعضا تذکرات خود را پس از ارائه گزارش توسط وی ارائه کنند.
 محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران خطاب به هاشمی گفت: این طور مسائل در شأن شورا نیست و معاونان شهردار باید شأن شورا را حفظ کنند.
به گفتهرئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران،  در شورای چهارم هیچگاه با این مضوع روبه‌رو نشدیم که معاونان شهردار برای اعضا تعیین تکلیف کنند و این در حالی است که معاونان شهردار باید برنامه‌های خود را برای حضور در صحن شورا با اعضای شورا و هیئت رئیسه هماهنگ کنند.
وی تاکید کرد:‌امیدوارم معاونان شهردار تهران شأن شورا را حفظ کنند.
هاشمی خطاب به سالاری گفت: مدیران شهرداری تازه منصوب شدند و مدیران قبلی قاعدتاً مسلط به مسائل بودند، اظهار کرد: ظاهرا مکارم باید بعد از این جلسه در جلسات دیگری حضور پیدا کنند که پیشنهاد دادند صحبت‌هایشان قبل از تذکر اعضا مطرح شود. 

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *