جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بلندگوها اینبار در خدمت پرسپولیس

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 558328
با ممانعت از در اختیار داشتن بلندگو توسط هواداران الهلال، پرسپولیس قادر خواهد بود از این بلندگوها به سود خود در جدال امشب سود ببرد.
بلندگوها اینبار در خدمت پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، مسوولان باشگاه پرسپولیس با همکاری کانون هواداران این باشگاه موفق شدند از در اختیار داشتن بلندگو توسط هواداران الهلالی جلوگیری به عمل بیاورند تا اینبار برخلاف همیشه آنها بدون سر و صدای عجیب خود با سود بردن از این وسیله روی سکوها حاضر شوند.

در اتفاقی جالب اما کانون هواداران پرسپولیس با خرید چند بلندگو به سبک الهلالی‌ها قصد دارد اینبار از این پتانسیل به سود سرخپوشان سود ببرد و چند دستگاه بلندگو در سکوها نصب کرده‌است.
کانون هواداران الهلال البته قصد داشت نسبت به در اختیار داشتن تنها 5 سکوی استادیوم سلطان قابوس اعتراض  کرده و با رایزنی با مسوولان عمانی تعداد بیشتری را در اختیار بگیرند که در نهایت با این مساله نیز مخالفت شدیدی صورت گرفت تا اکنون حداقل روی سکوها همه چیز به سود پرسپولیس باشد.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *