شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۹
۴۹
حواشی مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در دانشگاه سمنان؛

اقدام تامل‌برانگیز یک نماینده در حضور خانواده شهید حججی +تصاویر

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 558258
بزرگداشت شهدای مدافع حرم عصر روز دوشنبه در تالار بزرگ امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود. در قسمتی از این مراسم مجری برنامه به ماجرای سلفی معروف نمایندگان مجلس اشاره کرد که با واکنش تند نماینده سمنان در مجلس مواجه شد.
اقدام تامل‌برانگیز یک نماینده در حضور خانواده شهید حججی +تصاویر
به گزارش جهان نيوز، مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان و با حضور آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد امام جمعه سمنان، احمد همتی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام ذوالفقاری لقب مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان، عباس هنربخش رئیس دانشگاه سمنان، خانواده شهید حججی و خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان سمنان در تالار بزرگ امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار شد.


در این مراسم که با استقبال گرم دانشگاهیان استان سمنان مواجه شده بود، از خانواده شهدای مدافع حرم تقدیر به عمل آمد. علاوه بر این، مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم با حاشیه‌هایی همراه شد.

در قسمتی از این مراسم، مجری برنامه با اشاره به ماجرای سلفی معروف نمایندگان مجلس عنوان کرد: «کاش بهارستان هم یک حججی داشت و ای محسن حججی، ملائک با عکس تو سلفی می‌گیرند.» این جمله با واکنش احمد همتی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی مواجه شد و وی در حضور خانواده شهدا و جمع کثیر دانشجویان لب به اعتراض گشود و بلافاصله سالن را ترک کرد. برخی از حاضران در سالن مدعی‌اند، همتی در قسمتی از جملات اعتراضی خود فریاد زده است: «شما آمریکایی هستید، شما از داعش بدترید!»

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ احمد همتی کاندیدای مورد حمایت اصلاح‌طلبان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که توانست با کسب 31 هزار و 771 رأی نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شود.



پدر شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه در واکنش به اقدام تامل‌برانگیز احمد همتی نماینده مردم سمنان نوشت:
«سلام دوستان عزیز
صبح همگی بخیر
بخاطر موضوع دیشب نماینده محترم سمنان، دیشب خواب از چشمم ربود
مجلس منصوب به شهدا
مجری، از رزمندگان مدافع حرم
میهمان جلسه، خانواده شهیدی که امام خامنه‌ای فرموند حججی حجت خدا بود برما
زمان، شام غریبان امام سجاد(ع)
مسئولین حاضر، امام جمعه سمنان سید بزرگوار آیت‌الله شاهچراغی و ...
حضار جلسه، دانشجویان مشتاق دیدار خانواده شهید حججی و...
حضور پر رنگ مسئولین استان
حضور نماینده محترم سمنان که خود از جانبازان و برادر شهید می‌باشند
سوال اینجاست؟
آیا روش اعتراض دکتر همتی به مجری در گفتن مطلبی که ممکن است بجا نباشد اما صحت دارد... درست بود؟
متاسفانه این سنگ بنایی می‌شود که دامن خود ایشان را هم می‌گیرد
یعنی در سخنرانی‌هایش که حتما مخالفینی دارد یکی مثل ایشان بلند می‌شود و با جار و جنجال و فریادهای گوش خراش، سخنران و اهل مجلس را آمریکایی و مزخرف خطاب می‌کند آنجاست که خود همتی مانند دیشب تعادل روحی‌اش بهم بخورد و تسلط بر اعصاب نداشته باشد و کسوت نمایندگی یک مرکز استان را آلوده هوا و هوس جناحی کند!
متاسفانه از ماست که برماست
شهدا شرمنده‌ایم
شهید حججی بخاطر بی احترامی به پدر و مادر بزرگوارت عذر می‌خواهیم
نماینده ولی فقیه جناب استاد اخلاق شاهچراغی از شما معذرت می‌خواهیم
خانواده شهدا بخصوص مدافعین حرم رو سیاهیم...
این نتیجه یک انتخاب عجولانه و بی‌تدبیرانه امثال ماهاست که سال‌هاست تحملش می‌کنیم
خدایا وحدت و همدلی و یکپارچگی را در مردم قهرمان ایران اسلامی روز به روز افزون کن
پدر شهید مدافع حرم حمزه»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
دولتمردان كنوني هم از انتخاب عجولانه مردم بودند كه با حرفهاي ياوه خود به منتقدين برجام ايراد مي گرفتند فعلا مجلس و دولت از اين افراد غرب بليس پر شده تا ببينيم سطح آگاهي مردم به چه اندازه ميرسد تا انتخابها بر اساس بصيرت باشد نه وعده و وعيد و هوي و هوس و حريف هراسي.
Iran, Islamic Republic of
برخلاف سایرنظرات بنده نه تنها کار آن نماینده والاگوهر را محکوم نمیکنم بلکه از حضرتشان خواهانم باز هم به افاضات شان ادامه دهند، چرا که اگر ما هرجور میخواستیم شخصیت نامبرده و همفکران اش را افشا کنیم نمیتوانستیم عمق احساس کهتری و خودباختگی در برابر دشمن و کاسبکاری در برابر ایثارگری خانوادگی و ناتوانی در درک مسائل انقلاب و ابراز وقاحت در جمع را از ویژگی های این طیف را بیان کنیم ولی خدا بموقع پس گردن طرف میزند تا باطنش را نشان دهد!
Iran, Islamic Republic of
بجای مرگ بر آمریکا باید گفت مرگ بر برخی نمایندگان و مسولین مفت خور و دزد ببت المال
Iran, Islamic Republic of
آخر نجومي بگيري همينه
Iran, Islamic Republic of
از لیست فله ای های امید بیشتر از این انتظار نمی رود .
Iran, Islamic Republic of
خودشو لوس كرده اگه عاقل بود بايد تاسف مي خورد ! ماجرا از هيچكس پنهان نيست . مجلس اسلامي امثال مدرس مي خواهد كه متاسفانه اگر نگوئيم نيستند بايد بگوئيم انگشت شمارند .
Iran, Islamic Republic of
اینها نه خون شهید می شناسند و احترامی برای جامعه دینی قائل هستند غیر از مقام، پست، باند، پول نجومی و ... چیز دیگری برای اینها اهمیت ندارد یه مقدار تحمل و صبر در اینها نیست اینها می خا هند از مردم نمایندگی کنند البته به مردم هم باید ایراد گرفت که چرا ...
Iran, Islamic Republic of
حرف مجری، کاملا درست است. اصلا نا به جا نیست. سلفی با موگرینی، نشانه تحقیر و بی عزتی است.
Iran, Islamic Republic of
عزيزم اولاً فقط يك نفر با موگريني سلفي گرفته (فقط يك نفر) و چند نفر هم با در آن جلسه در عكس با موگريني حضور دارند سلفي نگرفته اند. ثانياً اين نماينده ديده بعضيا به اسم دفاع از خون شهيد دارن از خون آن شهيد مظلوم استفاده ابزاري مي كنن و اونو چماقي كردن براي كوبيدن جناح سياسي مقابل و از اين موضوع عصباني شده. البته به هر حال حق نداشته اعتراضشو اينجوري نشون بده و بايد عذرخواهي كنه. البته خبر مربوطه هم داراي ابهام است چون در خبر آمده وي لب به اعتراض گشود و سالن را ترك كرد. (خب تا اينجا خيلي هم بد نيست) بعد در ادامه آمده كه برخي "مدعي شده اند" كه وي گفته شما آمريكايي هستين و از داعش بدترين! خب عزيزم شما بخاطر "ادعا"ي يه عده اي كه معلوم نيست درست شنيدن يا نه داري آبروي يك نماينده جناح مقابل رو مي بري كه شرعاً روا نيست.
amir
Iran, Islamic Republic of
برای تلقین این توجیهات صد تا یه غاز! چقدر عزیزم عزیزم میکنی!
مگه با بچه طرفی!
Iran, Islamic Republic of
امير آقا من ميدونم از چي عصباني شدي ولي نمي گم!
Iran, Islamic Republic of
خب بهش برمیخوره دیگه معلومه!! این مردم کی بیدار میشوند که اینجور افراد رو وکیل خود نکنند. عجب صبری خدا دارد.
Iran, Islamic Republic of
خیلی متأسفم براش!اگه اعتراض هم داشت جاش و روشش این نبود!من هم از خانواده شهدای مدافع حرم معذرت میخوام و شرمنده شون هستم.
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگه چرا گلوشو موقع تصویب بیست دقیقه ایی برجام پاره نکرد تازه ایشان برادر شهید ه(که امروزه بااین خط فکر ها )دیگر ربطی به هم ندارند....تو مسیر برادرش فقط اسمی مانده برای صندلی مجلس !!(خدایش از حقوق ملت کجا دفاع کرده !آمریکا که کلاه
گشادشو جلوی چشم همین ها برسر کشور گذاشت !!
رضا
Iran, Islamic Republic of
مرگبر خائن وطن فروش و ننگ برچنین نماینده آمریکایی
Iran, Islamic Republic of
می گویند ضمیر مرجع خود را می یابد. دقیقا مطلب مجری به خال خورده و ایشان خود را مخاطب یافته است و ظرفیت هم نداشته که تحمل کند که طبیعیست چون غالبا همینگونه اند.
Iran, Islamic Republic of
بله درست ضرب المثل عامیانه اش هم اینکه چوب رو که برداری گربه دزده فرار میکنه
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده! به جای این هارت و پورت ها از جایگاه نمایندگی ملت نتیجه برجامی که آن خانم دیپلمات مورد عنایت دوستان شما، در دامن ملت ایران گذاشت را بررسی کن. امریکا تا دیروز کدخدا بود.چی شد؟!
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
مجلس باید عصاره ملت باشد متاسفانه تبدیل شده به مرفهین بی درد که از زندگی اکثریت مردم دور شدند و اصلا نمی دانند که مردم از آنها چه انتظاری دارند.
Iran, Islamic Republic of
علی لعنت الله علی القوم الظالمین
Iran, Islamic Republic of
کسانی را که عزیزانشان را در راه مبارزه با داعش از دست داده اند یا برای بزرگداشت شهدای حرم که قربانیان مبارزه با داعش هستند جمع شده اند را بد تر از داعش خطاب کردن یا حداقل در حضور آنها این گونه بی ادبی کردن واقعا نامردیه مردم محترم سمنان آینده این آقا را رصد کنید ببینید به کجا می رسد ملت ما عاقبت مهاجرانی ها اکبر گنجی ها وامثال آنها را دیده است مطمئنم خون شهید حججی همانطور که سفره داعش را جمع می کند مشت امثال اینها را نیز برای ملت باز می کند
یاد
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می رسد .... روزی که انتخابات مجلس دهم برگزار شد و همه کاندیداهای لیست امید راهی مجلس شدند عده ای خوش خیال و متوهم فکر کردند که دیگر مملکت گل و بلبل شد و زمانی که برجام هم امضا شد عده ایی ساده لوح تر با نشان دادن یک دلاری با یک هزار تومانی این خوش خیالی را به رخ جهانیان کشانیدند اما نمی دانستند که در همان کشورها دارند به ریش و قیافه این خوش باوران ملت ایران می خندند و نقشه های وسیع تری را در سر دارند . لیست امیدی ها رفتند داخل مجلس و تو گویی برخی از ایشان تازه به سر سفره پر چرب و چیلی رسیده اند و می خواهند حقوق عقب مانده خود را از بیت المال باز ستانند و رفتارهای بعدی شان نشان از درستی این درک و احساس عمومی داد و امروز همان افراد که برخی شان نیز بصورت موروثی نماینده هستند و دائما در مجلس حضور دارند برای سلفی گرفتن و مسافرت های خارجی سر و دست می شکنند همانانی که روزی منتقد رفتار نمایندگان مجلس نهم بودند امروز خود راه رفته آنان را می روند و حتما با خود می گویند بابا عجب حالی داره در صندلی قدرت نشستن و از مزایای آن بهره بردن و عده ایی هم مانند آن بخت برگشتگان از قدرتمندان می خواهند که نفرات را زیاد کنند تا زودتر از دروازه حیاتشان بگذرند و دعاگویشان شوند . حالا این نماینده هم گویی حتی حق اعتراض به مجلس الدوله دهمی ها را هم برای ملت روا نمی داند که اینگونه رگ های گردنش متورم می شود یا شاید هم می ترسد آنقدر افکار عمومی فشار بیاورد که نوبت او نرسیده برنامه لغو شود که مواهب رفتن به خارج از کفشان برود .
شلغم
Iran, Islamic Republic of
تامل برانگیز ها چقدر دارن زیاد میشن و دوزشون هم داره بالا می ره البته همه شون هم با پادر میانی عده ای خیر خواه ختم به خیر میشه مث توهین عضو شورای شهر کرمانشاه
محمد
Iran, Islamic Republic of
شاید طرح سلفی گرفتن در شان این مراسم نبود
اما
نماینده هم به احترام شهدا باید تحمل می کرد 34 سال از شهادت برادرم می گذرد اما مادرم هنوز اشعاری حزین و نوحه هایی سوز ناک برابش می خواند
amir
Iran, Islamic Republic of
"طرح سلفی گرفتن" به همون اندازه در شان این مجلس بود که طرح اشعار دکتر مطیعی عزیز در نماز عید فطر.
اتفاقا بنظرم باید به مجری یک جایزه ویژه داد، چون امثال شهید حججی برای زنده کردن عزت اسلام و سربلندی آن، سر در ره حق دادند، حال آنکه نمایندگان بی جنبه برای نمایش ذلت خود، دل در گرو اعتنای اجنبی کم محل سپردند!
Iran, Islamic Republic of
منافقین از کفار بدترند .مرگ بر منافقین کور دل . متاسفانه مردم با انتخاب هر کس و ناکسی . منافقین که نور چشم آمریکا و اسرائیل و دشمنان دین هستند را انتخاب کرده اند و باعث مشکلات برای نظام مقدس می شوند .مجلس نمایندگانی مثل شهید والامقام شهید مدرس و دیگر شهدای مجلس را می خواهد و لذا مجلس جای هر بی سرو پایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست . مردم عزیز باید باهوشیاری افراد را انتخاب کنند
هر دم از این باغ بری می رسد.
همشهری
Italy
جناب آقای حمزه !
من و شما سال هاست رفاقت دیرینه داریم و هم مسجدی هستیم ولی این شیوه پاسخ به آقای همتی هم باعث وحدت نمیشه
amir
Iran, Islamic Republic of
آقای هم مسجدی!
لطفا اعتراضتان را در مسجد به آقای حمزه ای انتقال دهید! هم برای وحدت بهتر است! هم اینکع معلوم نیست ایشان کامنت شما را ببینند!
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت زدم.
سید
Iran, Islamic Republic of
شهدا شرمنده ایم...
به فرموده خداوند در قرآن ، شهدا زنده اند ؛ فلذا از شهید حججی عزیز و خانواده محترم ایشان و آقای حمزه(پدر شهید مدافع حرم حاضر در جلسه مذکور) عذر می خواهیم...
جای بسی تاسف دارد؛ این فرد- با داشتن عنوان جانبازی- این چنین حرکت سخیف و زشتی را مرتکب می شود...
بهترین دعا عاقبت به خیری است ؛ بودند کسانی در صدر اسلام که جانباز بودند ولی عاقبت به خیر نشدند...
و امّا از ما است که بر ما است(سعی کنیم درست و با بصیرت رای دهیم)
البته این نوع حرکات سخیف ، خللی در اراده پولادین حزب الله ایجاد نخواهد کرد...
والعاقبه للمتقین...
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
این رفتار نشانه صداقت شعارمدعیان گفتمان مذاکره وگفتگوست!!!(شیفتگان غرب و عاشقان شیطان بزرگ) در بیان هرگونه نقطه ضعفی به خودیها میتازند، درمقابل آنها نعره میزنند، پرخاشگری میکنند؛ توهین و افترا را به حد اعلا میرسانند؛ اینها مذاکره با دشمن قسم خورده را نهایت شجاعت و عقل گرایی میدانند؛ ولی درمقابل خودیها همین تصاویر است که میبینیم!!!
Iran, Islamic Republic of
نکنه این آقا هم جزو سلفی بگیرای مجلس با موگرینی بوده؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
نه
Iran, Islamic Republic of
یک نفر اشتباه کرد دیگر ما نباید بلندگو اشتباه دیگران شویم
Iran, Islamic Republic of
بلندگوي اشتباه مردم در انتخابها چي؟
Iran, Islamic Republic of
شهدا شرمنده ایم؛ مارا ببخشید که کوتاهی کردیم، بی توجهی کردیم، جو زده شدیم و او وهمچون اویی را به مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران فرستادیم. خدایا ما را ببخش و خودت خطاهای ما راجبران کن.
Iran, Islamic Republic of
ننگ سلفی نمایندگان مجلس تا ابد باقی خواهد ماند
Iran, Islamic Republic of
سلم جناب آقای همشهری منظور شما اینه که عده ای خون شهدا رو پایمال کنند و با دشمنان سلفی بگیرند و من و تو به خاطر حفظ وحدت در مقابل اونا ساکت باشیم آفت وحدت ما چیزی جز کج فهمی بعضی از دوستان نیست هاشمی از اصفهان
Iran, Islamic Republic of
راستی حسن روحانی هم سمنانیه
Iran, Islamic Republic of
قانون اساسی هم ثمره خون شهیدان انقلاب است. هر کس بر مسوولین عالی یعنی رهبری، رئیس جمهور و ... توهین کند بایستی مجازات شود. آیا شما آماده پذیریش آن هستید.؟
amir
Iran, Islamic Republic of
مسئله رو خونوادگیش نکن!
دوستمون چیز بدی نگفته که به شما بر بخوره!
گفته حسن روحانی هم سمنانیه. حالا کجاش توهین بود رو لابد شما بهتر میدونین!
ضمنا یه چیز دیگه! شما که اینقدر جوش توهین به ایشونو میزنی، بفرمایید در قبال توهینهای بی حد و حصر و بی ادبانه رییس جمهور محبوبتون که مخاطبش طیف وسیعی از همین مردم بوده، هم همین حساسیت رو داشته یا دارین؟! یا فقط مرگ رو برای همسایه خوب میدونین؟!
Iran, Islamic Republic of
"اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم"
Iran, Islamic Republic of
نماینده نماها بروند کلاسی بگذرانند تا بعد از این رفتار خفت بار از خودشان نشان ندهند. اگر ذلت شخصیتشان را نشان بدهند البته که مردم به رخ اونها می کشند و اونها باید هم خودشان را اصلاح کنند نه اینکه به مردم که سرپرستانشان هستند اعتراض کنند.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
بگذارید از خار کنندگان ملت دفاع کند این کارها برای شصت و چند سال این دنیاست، برای اینکه دل چند نفر خار کننده این ملت را لدست آورد، اف بر مرام اصلاح طلبی که حقا مرام دنیا دوستی و دنیا پرستی اسن، فکر نکنیم این اتفاقات ساده و بی ریشه است، خیر، تقدس زدایی، معاونت در منکر و چندین برنامه دیگر پشت صحنه این قسم حرکات است که بصورت سیستماتیک و عامدانه و عالمانه توسط الاح طلبان اجرایی می شود ... جا دارد بگوییم اف لکم و لما تعبدون من دون الله
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
مردم ما باید یه بدعت جدید بزارن ودفعات بعد درانتخابات هرکسی که پول خرج نکرد بهش رای بدن اگه اینکاروبکنن همه چیز درست میشه وهمچین ادمایی هم انتخاب نمیشن
علی حسینی
Iran, Islamic Republic of
چرا شورای نگهبان این جور ... را تایید میکند وادم های سالم تر رانفی میکند
Iran, Islamic Republic of
البته مجری هم کار درستی نکرده
hosein
Iran, Islamic Republic of
اعتراض این نماینده به حرف مجری خیلی کار درست و به جایی بوده و شماهایی که به کار این نماینده اعتراض کردین بهتره الکی کاسه داغ تر از اش نشین