سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۴
۳۴
در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران مطرح شد

انتقادات سنگین فتاح به رئیس جمهور

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 558248
رئیس کمیته امداد با انتقاد از حجم بالای ورود کالای قاچاق به کشور خطاب به رئیس جمهور گفت: شما که می‌روید شبانه دو داعشی را که در روستایی در کرمانشاه پنهان شدند جزغاله می‌کنید نمی‌توانید جلوی ورود دو کانتینر قاچاق در روز روشن را بگیرید؟
انتقادات سنگین فتاح به رئیس جمهور
گروه سیاسی جهان نيوز: پرویز فتاح امروز در سی و یکمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به مشکلات پیش روی درآمدهای دولت گفت: من در ارتباط با قطع یارانه‌ها از یک سال پیش با آقای رئیس جمهور روحانی صحبت کردم و گفتم که من مسئولیت قطع یارانه‌ها را می‌پذیرم.

وی خطاب به رئیس جمهور افزود: از چه می‌ترسید که یارانه‌‌ها را قطع کنید من فحش‌ها را می‌پذیرم به هر حال این کارها فحش‌خوری هم دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه صحبت‌های خود خطاب به روحانی گفت: شما (رئیس جمهور) بگویید که هر کسی نیازمند است بیاید کمیته امداد. مردم ما فهیم و بزرگ هستند و مسائل را درک می‌کنند چرا 20 هزار میلیارد تومان یارانه را می‌دهید در حالی که می‌شد این هزینه را که نیمی از مبلغ یارانه‌ها است حذف کرد.

فتاح در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به رئیس جمهور گفت: حداقل 20 میلیارد تومان میزان قاچاق شماست که اگر 50 درصد آن کنترل شود 10 میلیارد دلار کمتر قاچاق به کشور می‌آید آیا نمی‌توانیم جلوی آنها را بگیریم؟

وی دوباره خطاب به رئیس جمهور گفت: شما که می‌روید 2 داعشی در روستایی در کرمانشاه «قایم» پنهان شده‌اند جزغاله کرده‌اید نمی‌توانید جلوی دو کانتینر قاچاق در روز روشن را بگیرید. شما که این توانمندیها را دارید.

رئیس کمیته امداد گفت: مبارزه با قاچاق فقط اراده می‌خواهد آیا کسی این حرف را از تو می‌پذیرد که نمی‌شود جلوی قاچاق را گرفت. اگر 10 میلیارد دلار از میزان قاچاق را کم کنیم اشتغالی در کشور ایجاد می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در ادامه صحبت‌های خود گفت: وسعت فقر زیاد شده است که دلیل این امر اقتصاد بیمار کشور است.

وی افزود: زمانی که در کشور قاچاق در این سطح وجود دارد یعنی در کنار آن فقر نیز وجود دارد و وقتی واردات در این سطح وجود داشته باشد ایرانی‌ها بیکار می‌مانند و چینی‌ها و کره‌ای‌ها به جای ما کار می‌کنند.

فتاح گفت: در این شرایط دولت نیز فقیر است. در این ماه حقوق بعضی از پرسنل را نمی‌توانستیم بگیریم که این شرایط در برخی از سازمان‌های دیگر نیز وجود دارد. وضعیت صادرات کشور مناسب نیست و کالای قاچاق نیز به کشور می‌آید.

وی تاکید کرد: در صورتی که قصد رفع این مشکلات را داریم باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهیم. 

رئیس کمیته امداد در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه سال قبل برای تخصیص بودجه به کمیته امداد یک هزار میلیارد تومان داده‌اند گفت: قرار شد این وام در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به افراد تحت پوشش کمیته امداد تا سقف 15 میلیون تومان اختصاص یابد.

فتاح افزود: به لطف خدا از بانک‌ها 1100 میلیارد تومان جذب کردیم و بانک‌ها همکاری خوبی در این زمینه با ما داشتند که این همکاری دستوری نیز نبود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب فتاح عزیز جلوی داعش وجنایت هایش را سپاه پاسداران وبسیجیان دلاور گرفته اند وبه لطف خدا تابحال موفق بوده اند وهیچ استفاده شخصی نیز از این کار نمیبرند الا جهاد در راه حق ، ولی اگر دولت بخواهد جلوی قاچاق رابگیردوبعد کمک به اقتصاد میشود، که این دولت اصلا دنبال چنین کاری نیست!
افشین
Iran, Islamic Republic of
مثل روز روشن که قاچاقچی ها زورشان بیشتر است از دولت
Iran, Islamic Republic of
شایدم از خودشونن
Iran, Islamic Republic of
مردم یادتان هست :
قاچاقچیهای تحصیلکرده بیکار مظلوم !
سید
Iran, Islamic Republic of
منظورش وزرات اطلاعاته
Iran, Islamic Republic of
نه منظورش داعشی هاست یعنی قاچاق کار داعشی هاست اونهایی هم که جزغاله شدن قبلا قاچاقچی بودند بعدا داعشی شدند منتها زودتر از روی اجاق برشون داشتن جزغاله نشدند .
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اگر جلوی قاچاق گرفته شود دختران وپسران مظلوم برخی وزرا از کجا ارتزاق کنند.؟!
اقای فتاح قدری دل رحم باشید ثواب داره!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اقاي فتاح كجاي كاري . اكثريت مردم روي اين يارانه بسيار و ناچيز حساب باز كرده اند و وضع معيشت مردم بسيار بد است و با سيلي صورت خود را سرخ نگه ميدارند . حدود هشتاد درصد مردم به اين يارانه نياز دارند . وضعيت اقتصادي مردم بسيار بد است
Iran, Islamic Republic of
بیش از 90% یارانه بگیرها نیاز مالی ندارند.
و البته بدیهی است اگر به این 90% ده برابر میزان فعلی یارانه داده شود روی آن حساب باز می کنند و روی اون برنامه ریزی می کنند.
Iran, Islamic Republic of
بله
اما اگر صد برابر این پول ها در جیب دولت برود باز هم با آن اقدامی صورت نمی پذیرد و دولت بزرگ تر و پرهزینه تر می شود.
در ضمن مگر این یارانه ها را دولت از جیبش می دهد؟ درآمد هدف مندی یارانه ها تا کنون حداقل دو برابر شده اما همان 45 هزار تومان دارد پرداخت می شود.
این همان پولی است که مردم از جیب خود برای حامل های انرژی داده اند. که قرار بود هدفمند به مردم باز گردد.
حالا انگار این پول شده مال دولتِ (بریز و بپاچ) که بدهد یا ندهد!!!
Iran, Islamic Republic of
یارانه حق مردم هیچ کس و هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی حق نداره یارانه مردم رو قطع کنه

این پول تنها گوشه ای از پول نفت مردمه که بهشون میدن صدقه نیست که یکی بیاد بگه قطعش کنید و فقط به فقرا بدید
Iran, Islamic Republic of
آقای فتاح عزیز، ما کارگران صنایع چوب و کاغذ مازندران 3 ماه تاخیر در دریافت حقوق داریم و آخرین حقوق ما مربوط به حقوق تیرماه بود. اقساط بانکی ما عقب افتاده است و چشم امید ما بعد از خدا به همین مبلغ ناچیز یارانه است. لطفا جهت حذف یارانه، به دولتی های متمول گرا ندهید
حمید
Iran, Islamic Republic of
جناب فتاح بزرگوار، واقعاً فکر میکنید این دولت بنای خدمت به مردم را دارد!؟ به معنای واقعی کلمه باید به این دولت گفت، ما را به خیر تو امیدی نیست، جان مادرت فقط شر مرسان. اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی واقعاً پیشکش این دولت، تنها خواهشی که ازشون داریم اینه که حداقل وقتی قوه قضاییه فساد و جاسوسی رو پیدا کرد، این دولت در مقام دفاع از مفسدین و جاسوسها قد علم نکنه. بخدا ما مردم به همین هم دیگه راضی شدیم.
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر بسیجی عزیز آقای فتاح
اگر به تعداد وزارتخانه ها چنین مدیران بسیجی و سخت کوشی میداشتیم ایران آباد میشد.
جناب آقای فتاح
کسانی که به این مبلغ یارانه نیازمند هستند بسیارند ولیکن وقتی از پشت عینک کمیته ی امداد نگاه کنیم نیازمندان بسیار کم میشوند.
Iran, Islamic Republic of
درمورد قاچاق حرف حساب جواب نداره
Iran, Islamic Republic of
آقای فتاح با این کار شما پایه های برجام را سست و دل روحانی را شکستید آخه اگه واردات و قاچاق نباشه پس چطوری اقتصاد مملکت رو ورشکسته کنن که فلسفه برجام هستش و برجام هم فلسفه وجودی روحانی!
Iran, Islamic Republic of
جزغاله کردن داعشی های ملعون جزء کارهای نیروهای اطلاعاتی وامنیتی کشور هست که خداوند انشاءالله همه شان را حفظ کند ریاست محترم جمهور درحال تبادل نظر با کشورهای جهان برای برخورد با این فرقه من درآوردی هست والحمدلله کشورها هم رای با ایشان هستند الان جهان درحال جنگ با داعش وانهدام آنست شما چرا ناراحت هستید جناب فتاح مگر شما مخالف نیست ونابود این فرقه آدم کش هستید ؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی سفسطه بازیتون خدائیش به اندازه بی برنامه گیتونه! کجای حرف ایشان ،بوی مخالفت با نابودی داعش را میدهد؟؟؟
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
اخه قاچاق مربوط به اقاها و اقازاده هاست یعنی ژن خوبها
رضا
Iran, Islamic Republic of
اضافه تدریس سال گذشته معلمان را از دی ماه 95 نداده اند امسال یک ماهه از سال تحصیلی گذشته برخی دروس منطقه خسروشاه از تبریز معلم ندارند چون معلمان اضافه تدریس نمی کنند این یعنی دولت بی تدبیر و بی بصیر و دل به برجام دادن و مملکت و جوان این مملکت را بی سواد حساب کردن
United Arab Emirates
تو خودت ماهانه حقوق پرمایه میگیری الان به فکر یارانه ملت افتادی که قطع کنن. خیلیا هستن که تحت پوشش کمیته امداد نیستن ولی زندگی اسفناکی دارند. شما اگه مردید و راست میگید جلوی خوردنای کلان مسئولینو آقازاده ها رو بگیرید. نه به فکر قطع دو تومن پاپاسی ملت و ضعفا بیفتید.
Iran, Islamic Republic of
تعجب می کنم این افراد با این حرفهای بچه گانه چطور برای ریاست جمهوری خود را در معرض جامعه قرار می دهند.آخر داعشی را می توان با قاچاق کالا مقایسه کرد.؟
Iran, Islamic Republic of
محل کار ما سه ماهه حقوق ندادن
یکی به داد ماها برسه
Iran, Islamic Republic of
آقای فتاح یارانه پرداختی به مردم برای برداشتن یارانه قبوض آب ، برق و ... است
میم
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده که همینطوره
ما فقط پول قبضها رو‌میدیم و‌لاغیر
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فتاح با همه احترامی که برای شما قائلم لیکن چرا میخواهید یارانه را قطع کنید و فحشش را بخورید این فحش را بم من بدهید و یارانه من را بگیرید ولی قیمتها را هم به روز اول بازگردانید شرط هدفمند کردن یارانه ها را فراموش کردید شما چرا عزیز دل برادر
Iran, Islamic Republic of
بهتر است شما به کار خودتان مشغول باشید
چرا اسناد مالکیت پاساژهائیکه سالها پیش به مردم فروخته اید و پولها را کامل گرفته اید نمیدهید متاسفم !
Iran, Islamic Republic of
بدانید ما اساتید حق التدریس پیام نور مازندران یکسال است که حقوق نگرفته ایم، در حالیکه همه استانها حداقل حقوق ترم پاییز سال گذشته را گرفته اند، اقایان با پول را از دانشجو میگیرند، بعد میروند ساخت و ساز و امثالهم انجام میدن، بهشون که میگی با وقاحت و دروغگویی میگن پول نداریم.
کسری بودجه دیگه جای خود...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فتاح برو کشکت را بساب چه کار با یارانه این مردم بدبخت داری
Iran, Islamic Republic of
منظورش بد سرپرست ها هستند که پدر معتاد تمام یارانه اهل خانه را دود می کندتو هوا !!
Iran, Islamic Republic of
راستی می دانی از بین بردن داعش کار خداوند متعال وزحمتکشان بسیجی بود
آکنده
سلام.
نمیدونم آقای فتاح قانون توزیع یارانه ها را نمیداند یا به جای اینکه به فکر مردم باشد به فکر کمیته امداد و دوستان و همکاران خودش هست که خواستار قطع یارانه ها و واگذاری آن به کمیته امداد است؟
یارانه ها برای کمیته امداد و کارمندان و مددجویانش باشد به شرطی که قیمت حاملهای انرژی که به خاطر همین یارانه ها چند برابر شد هم به قبل از پرداخت یارانه ها برگردد.
فا
Iran, Islamic Republic of
کو گوش شنوا،همین قاچاق ها اشتغال کشور رو نابود میکنه
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فتاح ! اگر حرف شما خریدار دارد بگویید افزایش پول آب وبرق و گاز ... به حالت قبل برگردد این چندر غاز45 تومان که بیش از 10 سال تغییری نکرده است چشم شماها به این است ؟! چرا به فکر پاک کردن صورت مسئله هستید یک مقدار از ژن های خوب کمک بگیرید و یک راه حل حسابی ارائه دهیدفتاح جان !!!