جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

سالاری: معاونان شهردار شأن شورا را حفظ کنند

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 558238
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از معاونان شهردار خواست تا شأن شورا را حفظ کنند.
سالاری: معاونان شهردار شأن شورا را حفظ کنند
به گزارش جهان نيوز، محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به برگزاری نشست خبری محمدعلی نجفی شهردار تهران در روز گذشته اظهار کرد: از برگزاری این نشست توسط وی تشکر می‌کنم که وقت مبسوطی را بابت بحث‌های مختلف شهری گذاشتند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه آقای حسینی مکارم معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران باید در جلسه دیگری حضور پیدا کند پیشنهاد می‌شود اعضا تذکرات خود را پس از ارائه گزارش توسط وی ارائه کنند.
پس از صحبت‌های رئیس شورای شهر تهران، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران خطاب به رئیس شورا گفت: این طور مسائل در شأن شورا نیست و معاونان شهردار باید شأن شورا را حفظ کنند.
وی ادامه داد: در شورای چهارم هیچگاه با این مضوع روبه‌رو نشدیم که معاونان شهردار برای اعضا تعیین تکلیف کنند و این در حالی است که معاونان شهردار باید برنامه‌های خود را برای حضور در صحن شورا با اعضای شورا و هیئت رئیسه هماهنگ کنند.
سالاری این اتفاق را باعث لطمه زدن به شأن شورا دانست و گفت: امیدوارم معاونان شهردار تهران شأن شورا را حفظ کنند.
پس از صحبت‌های سالاری، محسن هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه مدیران شهرداری تازه منصوب شدند و مدیران قبلی قاعدتاً مسلط به مسائل بودند، اظهار کرد: ظاهرا آقای مکارم باید بعد از این جلسه در جلسات دیگری حضور پیدا کنند که پیشنهاد دادند صحبت‌هایشان قبل از تذکر اعضا مطرح شود. 

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *